Wat koop je voor...

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:
Wat koop je voor...

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 10:41

iemand die volgende week bevalt en een derde kindje?
Mijn vriendin heeft donderdag eindelijk haar kindje in haar armen. Twas een zware en moeilijke zwangerschap. Maar nu zit ik me eigenlijk al bijna 3 maanden lang af te vragen wat ik voor dat kleine ventje kan gaan halen? Ze heeft nog een dochter van 7 jaar en een zoontje van 2 jar. Nu zou het weer een zoontje zijn.
Ze vertelde me dat ze nog alles had van haar jongste en daar vollop genoeg mee had. Ik ben ook zo iemand om met een kadootje te komen aandraven ipv een envelopke met geld...
Dus alle tips welkom


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 jan 2007, 10:47

pampertaart???



gho,eerlijk gezegd was ik het contenst met geld..dat ging rechtstreeks de rekening van de kindjes op,voor latere,grote aankopen..

wij hebben ook nog alles van tjorven,en dan kwamen ze af met kleertjes te willen kopen..no offence,maar die koop ik liever zelf,want ik heb er hier weer wat gekregen,ik beloof het u...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 10:53

dus mss toch maar centjes?
Sterretje, je hebt mss wel gelijk, ik koop ook liever de kleertjes voor marie zelf dus...

Olala, er valt me juist iets te binnen, die centjes kan ik in zo'n ballon laten steken. Dan ist toch niet gewoontjes afgegeven :lol:

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 05 jan 2007, 10:58

ik kreeg ook liever centjes hoor, heb een deel kleertjes gekregen en de helft niet eens gebruikt, niet mijn goesting, zoiets kies je liever zelf he
tenzijn pyjamakes, dat zou ik nog durven geven, dat heb je niet rap teveel en dat steekt zou nauw niet he qua smaak, is maar voor in huis of te slapen
een pak pampers heb ik ook al gegeven, kunnen ze ook gebruiken he

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 jan 2007, 11:10

zo een ballon vind ik super!!!(heb er zelf nog 4 staan) :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Katia

Bericht door Katia » 05 jan 2007, 11:25

wat ons mama altijd doet bij de onthaalkindjes en altijd heel leuk gevonden wordt...
Het geld dat je wil besteden in enkel geld laten omwisselen en dat met plakband in een pamper plakken (zo in rijtjes en dan plakband erover)
en zo heel de pamper volplakken (desnoods nog een 2e bijmaken te zien naar hoeveel je wil besteden natuurlijk)
terug toevouwen in inpakken...

Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 05 jan 2007, 11:28

Of het geld verwerken in een bloemstuk, vind ik ook altijd sjiek...
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 05 jan 2007, 11:57

wij hebben voor het derde kindje van mijn schoonbroer allemaal dingen gekocht voor de 2 grote kindjes. het kleintje stond volop in de belangstelling en had genoeg aandacht.
die 2 ander stonden er maar bij en waren zoooo content met de kadootjes voor hun ongelooflijk.
geld is natuurlijk ook een goed idee. dan kunnen ze idd zelf vanalles kopen of op de rekening zetten.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 12:24

Katia, das ook een leuk ideetje!!
Kan het geld opsplitsen in 2 delen mss. De ballon geven werner en ik, en dan zo'n pampertje maken en door marie laen afgeven, mmm.....
Jaja, hoor je die hersentjes van me werken?? amai, euhm :lol:

Katia

Bericht door Katia » 05 jan 2007, 12:45

olli schreef:wij hebben voor het derde kindje van mijn schoonbroer allemaal dingen gekocht voor de 2 grote kindjes. het kleintje stond volop in de belangstelling en had genoeg aandacht.
die 2 ander stonden er maar bij en waren zoooo content met de kadootjes voor hun ongelooflijk.
geld is natuurlijk ook een goed idee. dan kunnen ze idd zelf vanalles kopen of op de rekening zetten.
wij doen dat altijd...
een grote zus/broer kadootje voor de andere kindjes apart...
ook een idee van ons mama geweest :lol:
ze had vroeger gezien dat ik enorm jaloers reageerde als mijn oudste broer geboren was en alle kadootjes waren voor hem (en ook rekenen dat mijn maker nooit geen dochters wou en zijn zoon dus alles was en dat dan nog goed liet merken ook... een kind van 4 jaar reageert daar uiteindelijk jaloers op :? ) en toen is ze dat beginnen doen...
en ik heb dat gewoon overgenomen...

ja, die luiers vind ik ook een leuk kadootje...

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Re: Wat koop je voor...

Bericht door Lena » 05 jan 2007, 13:06

Mieke schreef:iemand die volgende week bevalt en een derde kindje?
Mijn vriendin heeft donderdag eindelijk haar kindje in haar armen. Twas een zware en moeilijke zwangerschap. Maar nu zit ik me eigenlijk al bijna 3 maanden lang af te vragen wat ik voor dat kleine ventje kan gaan halen? Ze heeft nog een dochter van 7 jaar en een zoontje van 2 jar. Nu zou het weer een zoontje zijn.
Ze vertelde me dat ze nog alles had van haar jongste en daar vollop genoeg mee had. Ik ben ook zo iemand om met een kadootje te komen aandraven ipv een envelopke met geld...
Dus alle tips welkom

begint die vriendin van jou haar naam toevalig met een M :?:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 14:25

ja???

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 05 jan 2007, 15:12

ik ken die ook :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 15:28

ah, maar zeg maar niet dat je wist wanneer ze moest bevallen hé?? aub? :wink:
Mag ik mss zo heel fel nieuwsgierig zijn en vragen vanwaar je haar kent?

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 05 jan 2007, 16:54

als ik iets moet geven dan zijn het ook centjes das goed voor hum spaarboekje of als ze een lijst hebben dan zou ik daar ook nog van kiezen dan weet je zeker dat het goed is want ze hebben het toch nodig alles wat ze er op zetten.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 05 jan 2007, 19:46

ik zou ook gaan voor geld of voor pampers.

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 05 jan 2007, 20:08

Mieke schreef:ah, maar zeg maar niet dat je wist wanneer ze moest bevallen hé?? aub? :wink:
Mag ik mss zo heel fel nieuwsgierig zijn en vragen vanwaar je haar kent?
Die is feitelijk uitgeteld voor de 21e, maar moet bevallen met een keizersnede de 11e? Allé, als 't dezelfde is toch :wink:
Haar dochter is van haar 1e huwelijk, haar zoontje is van december 2004... En nu krijgen ze opnieuw een zoontje...

Ik 'ken' die via Jo... Maar kennen is een groot woord eh, ik babbel daar wel mee als die in de winkel komt of als ik ze ergens anders tegenkom.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 20:35

ja hoor, tis dezelfde die we voor hebben :lol:
Ik heb ze zonet nog gebeld, de kleine zou rond de 3,500gram wegen en ongeveer 50 cm lang.
Goh, ik moet zeggen, nu ik ze gehoord heb, heb ik zelf ook wel zenuwkes in haar plaats.

Oja, de ballon is besteld en ik heb toch nog een pak pampers gekocht, kon het niet laten om er zomaar langs te passeren in de winkel :wink: :lol:

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 05 jan 2007, 21:37

Mieke schreef:ah, maar zeg maar niet dat je wist wanneer ze moest bevallen hé?? aub? :wink: ...
ik wist dat al zenne :wink: Hare man heeft me dat verteld :lol:

Als ge ze nog eens hoort, doet ze dan maar de goeiendag van ons (zeg maar van Marleen van Jo van uit 't Krui.... :lol: :lol: dan weet ze 't zeker :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 05 jan 2007, 21:47

zal ik zeker doen!! :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”