S.O.S. YENTHEL

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:
S.O.S. YENTHEL

Bericht door Wendy B » 27 sep 2006, 21:53

Hallo mama's en papa's,

Het is een hele tijd geleden dat ik nog eens op het forum ben geweest, maar ik heb het de laatste tijd heel druk. Mijn excuses. Toch wil ik even jullie aandacht voor YENTHEL.

Ze is 23 maanden jong en heeft reeds een jaar Kiemcelkanker. Ze heeft al 12 chemo-kuren achter de rug en een operatie is nu nodig. Een chemo-kuur kost € 650. De operatie, die vermoedelijk in oktober zal plaatsvinden, zal € 20.000 kosten. Ik ben werkzaam bij de lokale politie Antwerpen Hondenbrigade en wij gaan met onze VZW ANBRAS PHV een benefiet organiseren ten voordele van Yenthel. Deze zal doorgaan op zondag 15 oktober 2006 van 12u tot 17u. De plaats van het gebeuren is Hondenclub De Herdershond, Boekenberglei 279 te Deurne (Antwerpen) naast de luchthaven. Jullie kunnen op de poster zien wat er die dag staat te gebeuren.


Afbeelding
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

super

Bericht door Snuffie » 28 sep 2006, 09:30

Gewoon weg super...

Is leuk om te horen dat er nog mensen zijn, die voor anderen nog iets over hebben.

Ik ben zelf net zo goed als genezen van darmkanker, dus ik weet wat het is...

Als je grote mensen ziet lijden is het erg, maar als je die kleintjes met pijn ziet liggen, dan breekt je hart...

Wij gaan proberen omlangs te komen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 02 okt 2006, 14:39

Super gewoon, hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Ook voor Yenthel, want alles gaat integraal naar haar.

Groetjes en bedankt voor je berichtje.
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 okt 2006, 20:38

Heel veel beterschap voor dat kleine meisje!! Voor een volwassen iemand is het erg, voor een kind een regelrecht drama! Ik hoop dat ze haar kunnen helpen en dat ze ooit een normaal leven zal kunnen opbouwen.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 03 okt 2006, 19:38

Bedankt voor de mooie, lieve en steunende woorden. Ik zal het zeker vertellen. Als alles goed gaat met Yenthel, zal ze op 15 oktober ook aanwezig zijn op haar benefiet.
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 okt 2006, 21:26

Ik wil jullie een massa volk toewensen en ik hoop dat Yenthel goed hersteld!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 08 okt 2006, 21:07

Hey Dagmar,

Bedankt hoor. Ik heb het voor elkaar gekregen dat op vrijdag 13 oktober op de dagTV van ATV ook reclame wordt gegeven. NU nog hopen op goed weer die dag en volk natuurlijk.

Groetjes,

PS: Ik ga jullie op de hoogte houden, hoor.


Sinds ikzelf mama ben en mijn dochter 2 maanden jonger is dan Yenthel, dan gaat er zoiets door je hoofd, tja, ik kan het moeilijk uitleggen. Ik ben zéér blij dat ik 2 gezonde kinderen heb, daarom wil ik mij extra inzetten voor Yenthel, want zij moet nog beginnen te leven.
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk

Gebruikersavatar
Wendy B
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2004, 15:53
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Wendy B » 25 okt 2006, 22:44

Hallo iedereen,

Hier wat nieuws over onze benefiet voor Yenthel. Zondag 15 oktober, het was een prachtige namiddag met een lekkere najaarszon. We waren vroeg op post om alles in orde te maken. Ik kreeg goed nieuws, ipv van 1 springkasteel, kregen we 2 springkastelen. De pret kon niet op, nu nog volk. Vanaf 12u30 begonnen er mensen te komen en bleven komen. Onze 1ste demonstratie ging bijna beginnen en wie kwam er binnen gestapt. Yenthel en haar familie. Ik was zeer blij om met dit kind te kunnen kennismaken. Zo'n pracht van een kind, ik kan het moeilijk beschrijven. We startten met het grote werk en alles lukte perfect. Onze honden wisten precies wat van hen werd verlangd en ze deden geen enkele fout. De Western Riding was knap om te zien. We hadden geen echte koeien voor het paard, maar 2 volwassenen hadden zich verkleed als koe en Yenthel genoot met volle teugen.
Nu natuurlijk het belangrijkste. We hebben die namiddag voor Yenthel € 1.464,05 kunnen bijeen sprokkelen :D
Ondertussen hebben we vernomen dat de operatie zal doorgaan op 30 november. De tumor zit verweven tussen de ruggegraat, staartbeentje en spieren, dus we duimen met zijn allen op een goede afloop.

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die naar onze benefiet zijn gekomen of toch aan ons hebben gedacht,

Merci
Wendy B mama van
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Surf eens naar: www.jordenjade.tk


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”