Veranderd van werk

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 13 jan 2006, 14:47

Sarah schreef:Gastje of ketje :lol:
awel, mijn schoonouders noemen me altijd "de ket"
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 jan 2006, 14:49

Kadée :lol:

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 jan 2006, 14:49

Da's Brussels, toch? Ket.

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 13 jan 2006, 14:51

ja, en terwijl ik geen brusselaar ben, rasechte westvlaming
mijn vrouw is wel een brusselse, allee van anderlecht
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 jan 2006, 14:54

Ik heb familie in Ukkel wonen. :D Mijn vader heeft daar ook gewoond.


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 13 jan 2006, 14:54

ket heb ik eigenlijk ook nog nooit gehoord...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 jan 2006, 14:56

Jij woond dan ook ver van Brussel, he? :wink: Ket word ook soms in Mechelen gebruikt maar niet zoveel.

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 jan 2006, 14:57

In Mechelen zeggen ze "Pit" of "pwet"
ik noem onze Pieter soms ook "Pitpit" :lol:

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 13 jan 2006, 14:57

jammer he...dat ik zo ver woon. Maar ja anders zaten we elke dag bij elkaar op de thee...

Wij wonen dichter tegen de nederlandse grens...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 13 jan 2006, 23:48

jullie zijn goed bezig....
snotaap....??? grapje major :lol:

Tegen mij zeggen ze ook steeds juffrouw(tje), maar ben dan ook wel nog jong he...dus vind ik dat niet zo erg...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 09:19

Als ik zeg dat ik 29 ben, gelooft er dat nooit geen mens.
Meestal schatten ze mij begin 20 8)

Dat kwam ook omdat ik zowat hetzelfde soort kledij droeg als de leerlingen, zo heb ik ook een paar "Vans", van die skateschoenen.
Aan die Buffalo schoenen rage heb ik nooit meegedaan: te duur en niet mooi
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 09:41

Oh nee,Buffalo :oops: Ik heb zo lang met die schoenen rondgelopen omdat die zo ongelofelijk makkelijk zaten! Echt dat waren precies sportschoenen, zo gemakkelijk! Als je uitging kon je uren aan een stuk dansen zonder dat je voeten zeer deden.
Ik heb mezelf echt moeten dwingen om een ander soort schoenen te kopen. :oops:

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 11:00

Sarah schreef:Oh nee,Buffalo :oops: Ik heb zo lang met die schoenen rondgelopen omdat die zo ongelofelijk makkelijk zaten! Echt dat waren precies sportschoenen, zo gemakkelijk! Als je uitging kon je uren aan een stuk dansen zonder dat je voeten zeer deden.
Ik heb mezelf echt moeten dwingen om een ander soort schoenen te kopen. :oops:
:oops: ik wou hier niemand beledigen hoor :wink:
tis nie omdat ik dat niet mooi vond, dat een ander dat wel kan hé :wink:

Mijn nicht, die 19 is had er zo 4 paar staan, en nu staan die daar, werkloos in hun garage
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 11:09

Nee, ik was niet beledigd. Ik heb er zelf ook mee gelachen toen mijn broer en eerst mee afkwam. Toen had ik zelf zo'n paar gekocht en 't was even wennen maar daarna... Ik heb er echt van moeten afkicken :lol:

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 11:12

kan ik geloven, en ik ben al niet gewoon om hoge schoenen te dragen.
De zolen van mijn Brako bottinen zijn ook hoog, en na 4 jaar dienst doet het nog altijd raar.
Nu zijn voeten zo gezwollen dat alleen die vans me nog passen :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 14 jan 2006, 11:24

Ons mama trek altijd zo'n :shock: ogen als ze me ziet rondlopen op naaldhakken. Eigenlijk heb ik die niet nodig, ik ben toch al 1m70 maar je benen tonen dan zoveel slanker, he? Ik kan zelfs spurten met die dingen :roll: Ja, ja, zonder te vallen of te strompelen :lol: Maar het liefst doe ik nu sportschoenen aan, zeker met ons Lani.

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 14 jan 2006, 12:59

Goeie schoenen zijn natuurlijk heel goed als je naar je nieuwe werk moet spurten ... :lol: :lol: :lol: :wink: (sorry hé, ik moest even weer naar boven scrollen om te zien in welk topic ik nu zat)

Ik heb ook liever makkelijk schoeisel aan, zeker als ik naar mijn werk ga, met de trein en dan nog even stappen ...

Trouwens, op mijn werk (Servicelijn 0800 30 700) kunnen jullie gratis terecht voor alles wat met werk en opleidingen te maken heeft. Van werkgever naar werknemer naar werkzoeker! Jullie kunnen trouwens mijn werk lezen op de vdabsite :lol: (ik geef vacatures in die we ontvangen van de werkgever) (oepsie, dit is toch geen reclame zeker? :oops: 8) )

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 20:41

Anneliefje schreef:Goeie schoenen zijn natuurlijk heel goed als je naar je nieuwe werk moet spurten ... :lol: :lol: :lol: :wink: (sorry hé, ik moest even weer naar boven scrollen om te zien in welk topic ik nu zat)

Ik heb ook liever makkelijk schoeisel aan, zeker als ik naar mijn werk ga, met de trein en dan nog even stappen ...

Trouwens, op mijn werk (Servicelijn 0800 30 700) kunnen jullie gratis terecht voor alles wat met werk en opleidingen te maken heeft. Van werkgever naar werknemer naar werkzoeker! Jullie kunnen trouwens mijn werk lezen op de vdabsite :lol: (ik geef vacatures in die we ontvangen van de werkgever) (oepsie, dit is toch geen reclame zeker? :oops: 8) )
Ik zoek als A2 BSO Kantoor naar werk als bediende (alé, ik kan maar starten eind maart) en heb 6 jaar ervaring.
Heb je iets voor me? :D
en zeg aub niet dat A2 niet in aanmerking komt hé, want waarom bestaat die richting anders en waarom zouden jullie dan die opleiding kantoor oprichten? :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 14 jan 2006, 21:00

spotje schreef: en zeg aub niet dat A2 niet in aanmerking komt hé, want waarom bestaat die richting anders en waarom zouden jullie dan die opleiding kantoor oprichten? :wink:
Komt zeker in aanmerking!! Heb hetzelfde diploma :D (en dan nog behaald via de centraal examen commissie) Trouwens, waarom zou een A2 diploma geen diploma zijn??? Ik erger me soms aan mensen die enkel een diploma uit hoger onderwijs of univ als een echt diploma beschouwen ... grrrr ....
Jammergenoeg kom ik zelf niet in contact met werzoekenden ...
Ik kan je enkel aanraden af en toe een de vacatures op de site nakijken en spontaan solliciteren!! Als je ergens wil werken, schrijven maar!! Soms zoeken ze ergens iemand maar plaatsen ze geen vacature omdat ze putten uit kandidaturen die ze in hun bestand zitten hebben! Zo heb ik een vervangingcontract kunnen doen bij Stad Veurne. En ik woonde er nog niet eens :lol:
Voor een goeie sollicitatiebrief en cv kan je altijd terecht voor de laatste richtlijnen op onze site en die van vacature.com is ook heel goed!
Verder voor wie werkzoekende is (zeg niet werkloos, want dat heeft zo een negatieve klank, vind ik) en nog wil bij- of omscholen kan altijd informeren voor een gratis opleiding ... heb er ook 1 gevolgd voor administratief medewerker ... je krijgt er ook sollicitatietraining, heel interessant en je kan er dan ook gebruik maken van de telefoon, internet en omslagen en postzegels. Je doet ook een stage van 4 weken. Je kan je plaats zelf kiezen of als er aanbod genoeg is, hebben ze ook keuze plaatsen. Met een beetje geluk kan je er misschien blijven!
Oeie, kzal al maar stoppen anders vul ik hier alles op :P

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 14 jan 2006, 21:05

Bedankt, doet goed om horen, want ik hoorde dat zinnetje altijd in interimkantoren en zelfs één keer van een vdab consulente :roll:
Toen ik vroeg waarom zij dan die kantoor opleiding aanboden, zweeg ze wel :twisted:
Daarom dat ik dat er direct bijvertelde (lees: eingenlijk al in de verdediging ging)
Ik zit ook op het vdab forum onder de naam spotje, maar in tegenstelling tot hier zitten daar heel veel verzuurde mensen die nix van een ander kunnen verdragen en nix liever doen dan op de kap van de werklozen te zitten :evil: :evil:

toen ik als bediende werkte bij Electrabel of op schoolsecretariaten had ik geen tijd om op internet te surfen zulle :twisted:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 14 jan 2006, 23:20

Ik ben zelfs nog nooit op het vdabforum geweest :P
Ah, er zullen altijd wel mensen zijn die iets op te merken hebben op een ander ....
Ik heb me zelfs niet meer ingeschreven bij interimkantoren toen ik werkzoekende was. Dan zit je daar voor iemand die het toch beter weet en je bekijken op een manier van "pff, je kan dat toch niet dus wat kom je hier doen?" :twisted: dan kwam je nog meer gedemotiveerd uit zo een kantoor buiten ... Zelf heb ik ook weinig contact gehad met een vdabconsulent uit de werkwinkel ... ik heb het eigenlijk allemaal zelf een beetje uitgezocht.

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 09:53

even terug over die schoenen...ik kan niet op hakken lopen en krijg daar dus ontzettende rugpijn van. Waarschijnlijk ook wegens een kromming in mijn rug maar niks voor mij. Gewoon een stel stevige sportschoenen waar ik hele dag op moet staan dat helpt...

Verder als ik schoenen koop dan kijk ik altijd dat het schoenen zijn zonder hak of enige verhoging
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 15 jan 2006, 10:43

ik kan geen smalle schoenen kopen, mijn voeten zijn te breed
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 11:17

mijn moeder heeft een kwaaltje zoals een hoge wreef waardoor ze moeilijk schoenen vind...gelukkig heb ik dat kwaaltje niet
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 15 jan 2006, 11:27

gisteren 2 schoenenwinkels gedaan en mijn goesting niet gevonden ... is dat een idee of maken ze de schoenen smaller of vroeger???
En waar is de keuze??? In de courante maten vind je 2 rekken en dat is het!!
Het zal weer zomer zijn voor ik mijn winterschoenen heb gevonden :lol:
Ik was beter schoenenmaker geworden, kon ik ze zelf maken.
Maar volgende week ga ik nog eens shoppen in Oostende (zou ik je nog tegenkomen Spotje? :wink: ) en hoop dat ik daar iets vind....
Ik loop liever niet te plat, daarvan krijg ik dan weer rugpijn. Maar ook niet te hoog en met een te smalle hak :roll: Die van mijn botten nu is zo een blokhak (of hoe noem je dat) van een 4-tal cm. En daar kan ik goed meer overweg!

Katia

Bericht door Katia » 15 jan 2006, 11:39

ik heb ook een redelijk hoge wreef maar ik heb geen problemen met schoenen zoeken...
qua schoenen heb ik hier mijn winterbotten, een paar sportschoenen, een paar schoenen met hakken en heel veel teensletsen voor in de zomer (goedkope schoenencollectie :lol: )

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 18:01

ik heb ook niet zoveel schoenen maar tegenover mijn man dan weer wel :lol:

MAar ik heb goedkope schoenen en koop dan geregeld nieuwe en man heeft dure en loopt daar wel een jaar mee rond
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 15 jan 2006, 21:23

ik heb er ook goedkope, maar doe daar toch redelijk lang mee

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 15 jan 2006, 21:34

Anneliefje schreef: Maar volgende week ga ik nog eens shoppen in Oostende (zou ik je nog tegenkomen Spotje? :wink: )
ik hoop dat ik in de loop van die week toch met mijn wondertje in mijn armen lig hoor :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 jan 2006, 22:15

en wij hopen allemaal mee voor jou hoor
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”