vlekken truitje

Vragen, opmerkingen (niet commerciele) info....enz...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen
vlekken truitje

Bericht door Sabtje » 18 okt 2007, 13:56

nu heb ik vorige week een truitje van Amy achtergelaten bij mn schoonzus, het was vuil en ze had iets anders aangedaan, ben ik dat truitje wel vergeten daar :roll:
krijg ik da nu gisteren terug, maar da was dus nog niet gewassen :? :roll: tja, er waren natuurlijk vlekken op van fruit en da was dus al beschimmeld he :(
kheb da gisteravond in de week gestoken en dan gewassen, deze morgen nogmaals gewassen, maar er blijven zo zwarte spikkels (van die schimmel vermoed ik) opzitten :(
ze had da truitje gekregen van mn ma en heeft het nog maar 1x aangehad....
heeft iemand enig idee hoe ik dit proper kan krijgen?? of is het verdoemd voor de vuilbak :cry: :cry:
grtjs
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 18 okt 2007, 13:59

Schimmelvlekken heb ik er hier alleen uitgekregen met veelvuldig te wassen, ik zou het anders niet weten. Amai dan hadden ze dat toch ook eens in het machine kunnen steken eh :?
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 18 okt 2007, 14:07

tjah Myla, breek mijn mond niet open, want kan een boek schrijven dan :roll:
nu ja, ze heeft het niet gewassen omdat ze bang was het te beschadigen, of dat Amy er niet ging tegenkunnen omdat het niet hetzelfde waspoeder is als bij mij :roll: ja zeg :x

nu ja, tzijn echt nog zo'n donkere spikkeltjes in een groepje bijeen....
pfff tzou jammer zijn mocht ik het er niet meer uitkrijgen 't is zo'n mooitje en mn ma heeft haar er nog niet mee gezien :(
ze zal zich ook wel afvragen waarom ze het nooit aanheeft dan :?
alle tips zijn dus welkom!!!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
christine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2007, 17:12

Bericht door christine » 18 okt 2007, 16:04

Ik heb dat voor met een pyama van Milan maar denk dat het verstikking was,mijn vriend heeft de gewoonte om zijn natte spullen van de voetbal braaf in de mand te smijten en normaal als ik dat zie haal ik die er uit en hang ze open,nu niet dus heb die plek nat gemaakt en de zwarte spikkels ingevreven met vanish poeder en terug machine in is serieus verlichterd maar denk als je het een paar keer doet het er wel uitgaat was een lichtblauwe pyama dus valt niet hard meer op nu.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 18 okt 2007, 17:26

Sabtje schreef:tjah Myla, breek mijn mond niet open, want kan een boek schrijven dan :roll:


oehjeeeeeeeeeeeeah,kben niet alleen :D
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 18 okt 2007, 17:31

sterretje schreef:
Sabtje schreef:tjah Myla, breek mijn mond niet open, want kan een boek schrijven dan :roll:


oehjeeeeeeeeeeeeah,kben niet alleen :D
En ik kan me ook gerust aan dit lijstje toevoegen

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 18 okt 2007, 18:41

Ik heb da met een bavetje voorgehad maanden geleden( Glenn had die bavet niet uitgespoeld en das blijven liggen) van zodra ik het gezien heb, heb ik het gewassen, maar ja maanden later zie je die enkele zwarte spikkels nog( nu moet ik wel zeggen dat ik met Le Chat was voor Yerko, is ni zo bijtend hé)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 okt 2007, 08:52

Zo at Mila eens een waterijsje en haar t-shirt hing natuurlijk vol (ze was toen nog kleintjes) met oranje vlekken.. Gelukkig had ik reservekleren mee (was in de Zoo gebeurd), maar 's avonds was ik zo moe dat ik mijn tas vergat leeg te maken.. Een paar dagen erna had ik die tas nog eens nodig en vond ik die t-shirt ook met schimmel.. Heb het ontelbaar keren meegewassen, maar is er helaas nooit uitgegaan (was ook zo'n mooi t-shirtje dat ze amper aangehad had).. Dus als ik nu ergens naartoe ga, is er heel veel kans dat ze speelkleren aanhebben.. :lol: Maar mijn tas niet leegmaken, heb ik toch niet meer voorgehad..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 19 okt 2007, 11:57

Mieke schreef:
sterretje schreef:
Sabtje schreef:tjah Myla, breek mijn mond niet open, want kan een boek schrijven dan :roll:


oehjeeeeeeeeeeeeah,kben niet alleen :D
En ik kan me ook gerust aan dit lijstje toevoegen
erg he eigenlijk.... maar er zijn zo echt van die stoten he :roll: pfff, tjah elk zn manier zeker :?

nu, ik zal het nog es proberen in te vrijven en te weken, en een aantal keer te wassen zeker?? op goeie hoop :roll:
't is een lichtroze truitje, eventueel kan ik het nog donker kleuren dan he... maar 't blijft spijtig he :(
toch mercikes vo de raad he :wink:
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 okt 2007, 21:03

Dat is maar een kleine moeite om dat even mee te wassen....waar sommige mensen zich druk om maken...
Er is hier 2 weken geleden een kindje komen spelen die een klein kaka ongelukje had....heb die een onderbroek van Yana aangedaan en heb die nu proper gewassen teruggekregen....normaal vind ik wel.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 19 okt 2007, 22:13

Ja, iedereen is niet zo , hoor!! Ge moest eens weten! "Cillit bang", daar lossen ze toch alle vlekken en ongelukjes mee op!!! :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 19 okt 2007, 22:30

sandy schreef:Dat is maar een kleine moeite om dat even mee te wassen....waar sommige mensen zich druk om maken...
Er is hier 2 weken geleden een kindje komen spelen die een klein kaka ongelukje had....heb die een onderbroek van Yana aangedaan en heb die nu proper gewassen teruggekregen....normaal vind ik wel.
tja, dat vind ik ook, maar ja... :roll:
idd is niet iedereen zo ingesteld, jammergenoeg...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Allerlei informatie”