placenta
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Volgens de Kelten heeft iedereen een geboorteboom (komt met de geboortedatum overeen), om Alessio zijn boom te kennen, kan je op onderstaande site gaan kijken. Dit hoeft natuurlijk niet, je zet er op wat je wil..
http://www.treeclimbingholland.com/Geboorte.asp
http://www.treeclimbingholland.com/Geboorte.asp
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
heb juist is gaan kijken op de link uit nieuwsgierigheid en onze yoran zen levensboom is ne spar en die van mij ne notenboom
grtz greet
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ??
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
Ammaai zo groot
Ik weet nog dat er iets groots meekwam bijna de helft zo groot als de kleine maar op die fotos ammaai daar lijkt het enorm
ziet er enorm "raar" uit aande kan van de mama
Wasda allemaal?Dat zijn precies darmen of zo iets
Hoe is da nu weer verbonden met de mama Met de baby de navelstreng toch
Stel waarschijnlijk weer domme vragen
Ik weet nog dat er iets groots meekwam bijna de helft zo groot als de kleine maar op die fotos ammaai daar lijkt het enorm
ziet er enorm "raar" uit aande kan van de mama
Wasda allemaal?Dat zijn precies darmen of zo iets
Hoe is da nu weer verbonden met de mama Met de baby de navelstreng toch
Stel waarschijnlijk weer domme vragen
domme vragen zijn er niet, Ik heb wel problemen om te antwoorden.
De placenta is ingeplant in het slijmvlies van de baarmoeder en op die plaats is er uitwisseling van zuurstof en voedingsstoffen naar de placenta en afvalstoffen naar de moeder toe. Van daaruit vertrekken de bloedvaatjes, die komen samen en worden dus groter, lopen verder over de placenta tot in de navelstreng. Daar zijn er 3 bloedvaten.
Die gekke darmachtige dingen zijn allemaal aparte kwabben.
De placenta is ingeplant in het slijmvlies van de baarmoeder en op die plaats is er uitwisseling van zuurstof en voedingsstoffen naar de placenta en afvalstoffen naar de moeder toe. Van daaruit vertrekken de bloedvaatjes, die komen samen en worden dus groter, lopen verder over de placenta tot in de navelstreng. Daar zijn er 3 bloedvaten.
Die gekke darmachtige dingen zijn allemaal aparte kwabben.
Toen bij mij de placenta er uit gekomen was, heeft de gyn die uitgebreid getoond en uitgelegd wat voor wat diende...maar op dat moment is het me niet gelukt daar naar te luisteren, ik had alleen maar oog voor Amelie.
De placenta die ik nu heb, is enorm groot...groter als bij Amelie...pfff. Dit kindje krijgt in elk geval eten genoeg dus
De placenta die ik nu heb, is enorm groot...groter als bij Amelie...pfff. Dit kindje krijgt in elk geval eten genoeg dus
ja tegenwoordig bestaat er voor alles een forum,weet ik maar al te goed.
Zelfs een waar er abcessen besproken worden (met alle details enz..),maar heb er wel veel info gevonden die erg nuttig was.
Maar goed,het ging hier over de placenta hé.
Van de oudste heb ik het nooit gevoeld dat die kwam(had totaal geen gevoel meer),maar van de tweede wel(was maar voor de helft verdoofd) en van de jongste zelfs heel goed.(geen verdoving dus alles heel goed gevoeld)
Was blijkbaar een redelijk grote ,zelfs de vroedvrouw zei dat het een grote was.
Zelfs een waar er abcessen besproken worden (met alle details enz..),maar heb er wel veel info gevonden die erg nuttig was.
Maar goed,het ging hier over de placenta hé.
Van de oudste heb ik het nooit gevoeld dat die kwam(had totaal geen gevoel meer),maar van de tweede wel(was maar voor de helft verdoofd) en van de jongste zelfs heel goed.(geen verdoving dus alles heel goed gevoeld)
Was blijkbaar een redelijk grote ,zelfs de vroedvrouw zei dat het een grote was.
Ik vind dat jij je rol als man (braaf zijn, ja knikken aan het kortste einde trekken) tegenwoordig wel heel goed speelt. Je gaat er enorm op vooruit sinds je hier komt. Heeft je echtgenote daar ook al iets van gezegd?MaThIs schreef:Daar gaan we weerkyrodu schreef:Kan mij dat goed voorstellen
maar wij moeten dat er wel uitpersen hé,en das ook gene kattenpis ze
Nee idd , ge hebt gelijk
Ge moet dan es nierstenen hebben
Jaja ge moet dan naar een nierstenen forum
Ze kan er idd goed mee lachenMarita schreef:Ik vind dat jij je rol als man (braaf zijn, ja knikken aan het kortste einde trekken) tegenwoordig wel heel goed speelt. Je gaat er enorm op vooruit sinds je hier komt. Heeft je echtgenote daar ook al iets van gezegd?MaThIs schreef:Daar gaan we weerkyrodu schreef:Kan mij dat goed voorstellen
maar wij moeten dat er wel uitpersen hé,en das ook gene kattenpis ze
Nee idd , ge hebt gelijk
Ge moet dan es nierstenen hebben
Jaja ge moet dan naar een nierstenen forum