Babysterft ligt vijf keer hoger bij laaggeschoolden

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 17 mar 2007, 20:57

Nee, bij ons was dat gemengd en kon je niet kiezen.
Ik heb stage gedaan in dagverblijven, onthaalmoeders, bijzonder onderwijs, bejaardentehuizen...
Ik heb dan ook even gewerkt in een rusthuis en dat deed ik ontzettend graag! Maar het was altijd met interim en als je een huis heb, wil je wel wat zekerheid.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 17 mar 2007, 23:04

ik denk niet dat het hier gaat over technisch of beroeps ofzo
maar eerder over mensen die verstandelijk wat achterstand hebben, in een lagere sociale klasse zitten, geen levenswijsheid hebben, ...
denk dat ze meer zoiets bedoelen in de media, en niet echt het soort onderwijs dat je volgde hoor :wink: maar gewoon een algemene geestelijke gezondheid

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 18 mar 2007, 10:13

Lager "geschoold" heeft wel degelijk met studies te maken, maar ik denk dat lager geschoold betekent dat je geen diploma hebt (dus ook geen BSO of TSO).
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 18 mar 2007, 19:06

Sofie schreef:Lager "geschoold" heeft wel degelijk met studies te maken, maar ik denk dat lager geschoold betekent dat je geen diploma hebt (dus ook geen BSO of TSO).
wel ja, dat bedoel ik, dat ze het niet zozeer op beroeps hebben, maar eerder mensen zonder diploma (en dan niet omdat ze stopten met studeren) maar die gewoon geestelijk achter zijn


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”