lijkje gevonden in autokoffer van vader

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34
lijkje gevonden in autokoffer van vader

Bericht door con » 15 jan 2007, 14:56

Het lijk van een 11-jarige jongen is zondag gevonden in de koffer van zijn vaders wagen. De 50-jarige vader van het slachtoffertje, verdachte nummer één, ontkent elke betrokkenheid.

Zaterdagochtend moesten de ouders van de jongen elkaar ontmoeten bij een advocaat. Het hoederecht van hun kind Louis, die op 12 juni 12 jaar zou worden, was het voorwerp van twist in de echtscheidingsprocedure.

De 50-jarige Eric Trentesaux uit Moeskroen kwam echter niet opdagen. Aangezien het kind dit weekend bij zijn depressieve vader verbleef, sloeg de moeder in paniek. De moeder verwittigde de politie en Child Focus.

Zondag om 02.00 uur trof de politie de verwarde vader aan in zijn auto in de buurt van Pecq, bij Doornik. De man vertelde dat hij en zijn zoon door onbekenden waren overvallen. De overvallers zouden de jongen hebben omgebracht, hij vertelde de speurders dat het lichaam in de autokoffer lag.

Volgens het parket kwam het kind niet op die plaats om het leven. Trentesaux, zelf gewond, werd zondagochtend opgenomen in het ziekenhuis van Doornik, waar hij een hartinfarct kreeg. Hij verkeert nog steeds in kritieke toestand.

Uit een tweede ondervraging bleek dat de vader zijn zoon dood had aangetroffen in hun hotelbed in Halliun, in het noorden van Frankrijk. Volgens de vader was de jongen door wurging omgekomen. Eerste analyses wijzen echter op verstikking.

Om 14.30 uur geeft de procureur des konings van Doornik een persconferentie.


:roll: :roll: :roll: De laatste tijd gebeuren er toch meer en meer rare dingen.


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 15 jan 2007, 15:12

Heel erg vreemde situatie ze! :?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 15 jan 2007, 18:21

heb nu net gehoord dat de vader bekend heeft dat hij zelf zn zoon gedood heeft door hem te verstikken... hij wou ook zelfmoord plegen, naar het schijnt ging hij scheiden
da begrijp ik nu eens niet he!?? hoe ken je nu je eigen kind iets aandoen??
een mens hoort tegenwoordig niks anders meer dan mensen uit "probleemgezinnen" die hun kinderen op de meest gruwelijke manier om het leven brengen..
triest vind ik het, heel erg triest

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 jan 2007, 19:45

Het zoveelste trieste scheidingsverhaal....erg, heel erg :?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 15 jan 2007, 19:59

Sabtje schreef: een mens hoort tegenwoordig niks anders meer dan mensen uit "probleemgezinnen" die hun kinderen op de meest gruwelijke manier om het leven rbrengen..
Het zou om een familie gaan die hoog aangeschreven staat in de gemeente. Die man was waarschijnlijk bang om gezichtsverlies te lijden en dat kon hij waarschijnlijk niet aan é. Maar dat is natuurlijk géén reden om je kind te doden :twisted: ; mensen praten altijd en overal ...
Afbeelding

Afbeelding


olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 15 jan 2007, 20:04

verschrikkelijk gewoon! :x
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 15 jan 2007, 21:04

:evil: :shock: :!:
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 15 jan 2007, 21:46

Sorry, had me eigenlijk verkeerd uitgedrukt, met "probleemgezinnen" bedoelde ik gewoon mensen die problemen hebben, of ze hoog geplaatst zijn of gewoon arbeidersgezin, vo mij maakt da nie uit hoor!
En nu lijd hij geen gezichtsverlies he? Hoe denken zo'n mensen eigenlijk?
Hoe uitzichtloos de situatie ook is, ik kan me niet inbeelden dat iemand die zijn kind graag ziet ooit tot zoiets in staat kan zijn..?!
maar ja, wie ben ik he?
ik word daar verdrietig van, en tegelijkertijd ontzettend boos!
[/quote]

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 16 jan 2007, 10:16

Idem hier.

Zulke mensen zijn gewoon zot :twisted:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 16 jan 2007, 14:15

Ik krijg hier echt de bibbers van !!!!!

:shock: :shock: :shock: :evil:

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 16 jan 2007, 14:49

Ik kan mij ook absoluut niet voorstellen dat ik Fjodor kwaad zou doen. Geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt!!! Maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen in een zodanig uitzichtloze situatie zitten (ik spreek nu niet over deze situatie hé, ik ken die man immers niet), dat ze gewoon doorslaan en op dat moment even niet meer beseffen wat ze doen. Ik heb een heel interessant boek gelezen over dat onderwerp (van Jef Vermassen, waarin hij stelt dat iedereen een potentiële moordenaar is). Pas op, ik keur dit niet goed hé (want mijn woorden worden dikwijls nogal verdraaid als ik zoiets zeg). Net als iedereen vind ik het verschrikkelijk dat zo'n zaken gebeuren.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 16 jan 2007, 14:54

Is inderdaad een heel goed boek, heb die ook. Ik snap je redenering, maar toch. Om zo iets te doen moet je echt wel al heel ver zitten.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 16 jan 2007, 19:01

Ik zou het niet over mijn hart krijgen, diegene die het doen zullen misschien wel een goede reden hebben, maar toch... ik krijg er kippenvel van!

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 16 jan 2007, 19:18

op zo'n moment moet je verstand toch de bovenhand halen, toch? verstand... mensen ! verstand !!!
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 17 jan 2007, 11:43

ja! mo volgens mij slaan die hun stoppen volledig door!
zo'n mensen hebben geen hart in mijn ogen!
mijn hartje bloed telkens ik zoiets hoor...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”