Sadam Houssein opgehangen...

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Katia
Sadam Houssein opgehangen...

Bericht door Katia » 30 dec 2006, 11:47

en eerlijk gezegd, ik zag een foto op hln en ik ben hier beginnen huilen...
ik sta niet achter sadam houssein, maar dit heeft mij geshocked!
Dat er anno 2006 bijna 2007 nog zo gehandeld wordt alsof we nog in de middeleeuwen leven, gaat er bij mij echt niet in! :?

Hij heeft veel verkeerd gedaan en moet daarvoor gestraft worden, maar mensen, ik ben hier echt niet goed van...
een man, een mens is vandaag opgehangen!
OPGEHANGEN!
met een strop rond zijn hoofd!!!
Dat zijn middeleeuwse praktijken, dat hoort toch niet meer bij de tijd van nu?

Allez ja, mij gaat het eigenlijk niet om Sadam zelf, maar gewoon over het feit "opgehangen"

Ik snap het echt niet meer!


Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 30 dec 2006, 12:32

Ik ben sowieso tegen de doodstraf. Of het nu door ophanging of een injectie is (want een injectie lijkt menselijker, maar in een reportage die ik ooit gezien heb, bleek dit toch niet zo te zijn, men gaat niet onmiddelijk dood, dus het is goed mogelijk dat men nog pijn voelt). Ik ben gaan kijken op de site van hln en om eerlijk te zijn ben ik ook gechoqueerd door de opmerkingen van lezers. Nuja, ik had die antwoorden wel verwacht, maar toch. Het verbaast mij en maakt me triest als ik zie hoeveel mensen in deze wereld nog voor de doodstraf zijn.
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 30 dec 2006, 13:10

ja, ik ben ook zoiso tegen de doodstraf...
en ook al moet hij gestraft worden voor zijn daden (zoiets kan niet door de beugel), de straf moet menselijk blijven vind ik...
100 keer liever levenslang dan de doodstraf.
En een injectie is idd ook niet menselijk, maar die foto shockeerde mij echt!
Ik kan er niet aan doen... :?

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: Sadam Houssein opgehangen...

Bericht door Dagmar » 30 dec 2006, 13:57

Katia schreef:...
ik sta niet achter sadam houssein, maar dit heeft mij geshocked!
Dat er anno 2006 bijna 2007 nog zo gehandeld wordt alsof we nog in de middeleeuwen leven, gaat er bij mij echt niet in! :?
...
Allé, dan ben ik toch niet de enige die er niet goed van was.. (ik voelde me al abnormaal :oops: )
Hij moest inderdaad gestraft worden, maar de doodstraf!? Iemand zei erover (maar ik ben vergeten wie): "It doesn't make an illegal war legal." En zo is het ook..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 30 dec 2006, 14:15

leve de beschaafde wereld (sec)
blijkbaar geldt het "oog-om-oog" principe bij bepaalde mensen nog altijd
erg vind ik dat enkel Europa vroeg om de doodstraf niet uit te voeren en dat daar zelfs niet naar geluisterd wordt :?
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 dec 2006, 14:20

Ik zei daarstraks nog tegen sven dat ik ergens wel'medelijden'(al is dat niet het juist woord)had met hem...

toch vergeet ik ook nooit de beelden van de uitgemoorden Koerden...maar om daarvoor het 'oog om oog,tand om tand'principe te volgen...

ik wet het niet goed... :?
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 30 dec 2006, 15:04

ik blijf erbij, een straf heeft hij verdiend!
Maar dit? :?
Op vrtnieuws.net kan je zien hoe hij naar de strop geleid wordt... (ik had beter niet gekeken, maar soit...)
Eerlijk? ik heb hier echt zitten huilen gelijk een klein kind... :?
Ik kan er absoluut niet tegen...

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 30 dec 2006, 15:14

De dood van Saddam Hoessein zou volgens Bush de democratie verbeteren in Irak. Het is gewoon allemaal één politiek spelletje, zeker niet ten gunste van de bevolking in Irak dus. Wat in de media wordt verteld is dan ook eerst goedgekeurd door hoge pieten, zelf ook terroristen.
Saddam Hoessein wordt terechtgesteld voor die 415 doden, maar Bush en consoorten blijven onaangeroerd terwijl die meer dan miljoenen doden op hun geweten hebben.
In Irak was onlangs de doodstraf afgeschaft, maar nu is die weer toegelaten voor die Saddam, het is allemaal zo wankel als iets hoor. Het racisme wordt meer en meer aangewakkerd, wat uiteindelijk wel moet leiden tot een catastrofale ramp op wereldlijk vlak, wie gelooft er in de voorspelling van 2012? Het is soms allemaal moeilijk te geloven zeker omdat we zo worden gehersenspoeld of 'mak' worden gehouden door 'toegelaten' voeding of andere rommel, maar ik hou me hier buiten en hou me gedeisd

:wink: :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 30 dec 2006, 15:16

2012?

edit:
de mayavoorspelling dus :lol:
way to go, katia :roll:

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 dec 2006, 16:09

ivm met de maya-stelling: vorig jaar in mexico het hele verhaal errond gehoord. Heb er zelfs zo'n een speciale mayakalender van gekocht. En toen had ik echt zo moment "bang". En ik moet zeggen, ik denk er nog regelmatig aan, wss omdat de kalender hier ophangt... Maar ik hoop uit het diepste van mijn hart dat de maya's ongelijk hebben

Katia

Bericht door Katia » 30 dec 2006, 16:18

ik hoop dat ze gelijk hebben juist...
21 december 2012 zou niet het einde van de wereld betekenen he.

De Maya's hebben een tijdscyclus van 26000 jaar...
die dag is het begin van een nieuwe cyclus...
Volgens de Maya's een cyclus van geluk en positieve stralingen.

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 30 dec 2006, 18:32

dan hebben ze mij toch totaal iets anders verteld, dat het namelijk wel het einde van de wereld zou :?

Maar soit, tgaat hier eigenlijk over den Saddam. Ik heb het filmke ook gezien, amai, ik was er ook niet goed van...

Galadriel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 okt 2006, 13:49
Locatie:Rumst

Bericht door Galadriel » 30 dec 2006, 20:08

Katia en de rest, dan zitten jullie met andere woorden eigenlijk élke dag te huilen als jullie naar het nieuws kijken of de krant lezen???? Want er worden elke dag zoveel mensen vermoord. Barst je dan ook in huilen uit als ze op het nieuws weer eens zeggen dat er 70 doden zijn gevallen bij een aanslag (elke dag dus)? Of huil je dan niet? Ik hoop van wel!!!!!!!!!!

Ik ben ook tégen de doodstraf voor alle duidelijkheid, omdat ik vind dat wij mensen niet het recht hebben te oordelen over leven en dood (al ligt het ook zo simpel niet, want ik heb ook al meermaals doodzieke diertjes laten inslapen bij de dierenarts) ... maar huilen om die man kan ik toch niet hoor. En ik ben nochtans nogal overgevoelig.
Wat ik een goede straf zou gevonden hebben is levenslang op strafkamp naar Siberië en daar bij - 20°C de rest van zijn leven saaie, eentonige en afstompende werkjes moeten doen, liefst werkjes waar de maatschappij wat aan heeft dan ...

Wat ik trouwens ook wat hypocriet vind ... jullie hebben blijkbaar wél allemaal naar het filmpje gekeken :?: :?: :!:
groetjes, Galadriel

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 30 dec 2006, 20:29

Ook ik was tegen Sadam maar toch had ik compassie met de man. Ik denk als je weet dat je opgehangen word dit een verschrikkelijk gevoel moet zijn :(
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 dec 2006, 21:30

Galadriel schreef:Katia en de rest, dan zitten jullie met andere woorden eigenlijk élke dag te huilen als jullie naar het nieuws kijken of de krant lezen???? Want er worden elke dag zoveel mensen vermoord. Barst je dan ook in huilen uit als ze op het nieuws weer eens zeggen dat er 70 doden zijn gevallen bij een aanslag (elke dag dus)? Of huil je dan niet? Ik hoop van wel!!!!!!!!!!:!
ik huil niet elke dag bij het nieuws,nee,wat niet wegneemt dat ik het verschrikkelijk vind wat er allemaal gebeurd in deze wereld.
Galadriel schreef:Ik ben ook tégen de doodstraf voor alle duidelijkheid, omdat ik vind dat wij mensen niet het recht hebben te oordelen over leven en dood (al ligt het ook zo simpel niet, want ik heb ook al meermaals doodzieke diertjes laten inslapen bij de dierenarts) ... maar huilen om die man kan ik toch niet hoor. En ik ben nochtans nogal overgevoelig.
Wat ik een goede straf zou gevonden hebben is levenslang op strafkamp naar Siberië en daar bij - 20°C de rest van zijn leven saaie, eentonige en afstompende werkjes moeten doen, liefst werkjes waar de maatschappij wat aan heeft dan ...
Ik kan er alleen niet bij,dat anno 2006 een doodstraf op deze manier moet worden uitgevoerd..

Galadriel schreef:Wat ik trouwens ook wat hypocriet vind ... jullie hebben blijkbaar wél allemaal naar het filmpje gekeken :?: :?: :!:
neen,dat heb ik niet..
Is juist zoals in de tijd van ceausescu,waarom moet dat allemaal open en bloot op tv vertoond worden??
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 dec 2006, 21:46

Ik ben niet tegen de doodstraf, maar wel tegen ophanging. Dat is uit de middeleeuwen.
Die man heeft zelf mensen vermoord of laten vermoorden, dus waarom hem niet aandoen wat hij zelf niet erg vond?
Ik heb net de foto gezien op hlnsite en geen filmpje.
Maar huilen voor die man, ik zou niet weten waarom? Heeft hij gehuild toen hij die mensen van dat dorpje uitmoordde?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 30 dec 2006, 21:47

Ik heb ook niet naar het filmpje gekeken, waarom zou ik dat doen? Ik vind dat zoiets trouwens niet openbaar mag worden getoond aan het publiek.
Onlangs kreeg ik een email om een dotatie te doen voor een zwaarverbrande baby en ik zag de gruwelijke foto van de baby zelf. De email was al geopend, spijtig! Ik gruwel er nog van....hoe mensen zoiets per email kunnen doorsturen :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 31 dec 2006, 02:26

Galadriel schreef:Katia en de rest, dan zitten jullie met andere woorden eigenlijk élke dag te huilen als jullie naar het nieuws kijken of de krant lezen???? Want er worden elke dag zoveel mensen vermoord. Barst je dan ook in huilen uit als ze op het nieuws weer eens zeggen dat er 70 doden zijn gevallen bij een aanslag (elke dag dus)? Of huil je dan niet? Ik hoop van wel!!!!!!!!!!:!
Ik volg niet eens het nieuws omdat ik het daar idd altijd moeilijk mee heb...
Galadriel schreef:Ik ben ook tégen de doodstraf voor alle duidelijkheid, omdat ik vind dat wij mensen niet het recht hebben te oordelen over leven en dood (al ligt het ook zo simpel niet, want ik heb ook al meermaals doodzieke diertjes laten inslapen bij de dierenarts) ... maar huilen om die man kan ik toch niet hoor. En ik ben nochtans nogal overgevoelig.
Wat ik een goede straf zou gevonden hebben is levenslang op strafkamp naar Siberië en daar bij - 20°C de rest van zijn leven saaie, eentonige en afstompende werkjes moeten doen, liefst werkjes waar de maatschappij wat aan heeft dan ...
sterretje schreef: Ik kan er alleen niet bij,dat anno 2006 een doodstraf op deze manier moet worden uitgevoerd..
idem, meestal hou ik het ook ver van mij af zo'n dingen... maar ik las het op een ander forum en geloofde het niet en las daardoor het verhaal en vond het zo ongeloofwaardig...
Ik vind het een stap in de verkeerde richting voor de mensheid en het is vooral dat wat er echt niet ingaat bij mij... :?
De maatschappij is de verkeerde kant aan het opgaan...
Galadriel schreef:Wat ik trouwens ook wat hypocriet vind ... jullie hebben blijkbaar wél allemaal naar het filmpje gekeken :?: :?: :!:
ik heb ook niet het volledige filmpje gezien en zou dat ook niet willen zien :?
Beetje door emoties verlamd, geef ik nu toe...

Het ergst van al vind ik dat er mensen zijn die het nog goed vinden... :?
Die zijn (sorry voor de mensen hier) in mijn ogen niet veel beter...

En de mensen die hem nu terechtgesteld hebben, hebben -zonder naar de feiten te zien, want dat doet er even niet toe in deze zin- een mens van zijn leven beroofd...
Wat hij ook misdaan heeft, hij is dood en dus hebben ze hetzelfde gedaan dan hij gedaan heeft...
Als doodstraf dan toch goedgekeurd moet worden, dan moet je de lijn naar iedereen doortrekken en die mensen ook de doodstraf geven...
en de mensen die hen doodden geef je dan ook maar de doodstraf...
Waar stop je?
Ofwel iedereen ofwel niemand he!

En och ja, waarom zou ik het niet ineens uitbrengen?
Kim D., ik weet dat dit je misschien zal shockeren, ik had tot nu toe ook niet de intentie om het uit te brengen en heb dit onderwerp angstvallig verzwegen... eerder om mezelf wat te sparen denk ik, ik heb het hier nog dagelijks enorm moeilijk mee, heb het verre van al verwerkt en op HVK word ik er ook enorm mee geconfronteerd... You know why...
Ellen was mijn beste vriendin :cry:
Ik heb nog afscheid van haar genomen toen ze de bus opstapte :(
De volgende dag heb ik haar niet meer gezien...
Een maand later is ze teruggevonden in een riool.
Maar nooit ofte nooit heb ik haar moordenaar dood gewenst...
wel gehoopt dat hij zou afzien en ferm zou afzien, maar dood ging mij te ver. Dat kon ik niet wensen, ook al had hij een heel dierbaar iemand afgenomen... :cry:

Waarschijnlijk daardoor een moeilijk onderwerp hier, omdat dat helemaal niet zo'n ver-van-mijn-bed-show is...
Ik heb het er echt moeilijk mee (en zit hier echt te bibberen en te beven op mijn stoel eigenlijk) en heb vandaag aan niets anders kunnen denken in feite...

Iemand vermoorden, doe je gewoon niet, wat de achtergrond ook is!


slecht idee om dat hier nu allemaal te komen lezen eigenlijk :?
Ik ga afsluiten, denk ik...
Is mij even te veel geworden.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 31 dec 2006, 10:06

Katia schreef:Als doodstraf dan toch goedgekeurd moet worden, dan moet je de lijn naar iedereen doortrekken en die mensen ook de doodstraf geven...
en de mensen die hen doodden geef je dan ook maar de doodstraf..
Ik begrijp dat wel katia, maar Saddam heeft die mensen die hij vermoord heeft niet gestraft. Hadden ze iets misdaan?
De mensen die hem nu vermoord hebben, hebben hem gewoon gestraft.
Het klinkt mss simpel, maar zo is het eigenlijk wel.

Maar, ik begrijp je wel hoor!!
Je weet, respect voor ieders mening.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Galadriel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 okt 2006, 13:49
Locatie:Rumst

Bericht door Galadriel » 31 dec 2006, 11:04

Katia, ik volg je zeker wel in die zin dat ik ook vind dat als je iemand terug aandoet wat hij zelf iemand aangedaan heeft, dat je je dan verlaagt tot diens niveau ... en dus zelf niet veel beter bent. Daarom strafkamp hihi en met héél dikke berenhandenschoenen aan heel der dagen postzegels moeten plakken of zo (lekker gemeen hé).
groetjes, Galadriel

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 31 dec 2006, 12:27

Ik heb het filmpje niet gezien, gewoon tot de moment dat de strop rond zijn nek gedaan werd en dan heb ik even weggezapt.. Ik zou het niet kunnen zien dat hij daadwerkelijk opgehangen wordt..
Gisteren ging het in Terzake of Panorama (op canvas om 20 uur) natuurlijk over Saddam.. En echt, die beelden van al die mensen die dood zijn door Saddam schieten me constant door mijn hoofd.. Ik kan er niet bij dat mensen tot zoiets in staat zijn..
En die Amerikaanse veteraan, die deed er nogal nuchter over dat ze de opstandelingen indertijd niet geholpen hebben, geen voedselhulp, niks.. "mijn plicht als soldaat", amai, ik zou nogal gewetensbezwaren hebben..
Ik denk wel dat er heel veel nu in de doofpot gestopt is.. Want uiteindelijk heeft het Westen een grote verantwoordelijkheid dat het zover kunnen komen is..

En hoewel ik dus niet voor de doodstraf ben, ik denk dat als er iemand iemand uit mijn nabije omgeving iets aandoet, dan zal ik in eerste instantie misschien wel ineens pro zijn.. Maar als de eerste emoties wat gezonken zijn, dan zal rede het winnen en zou ik de dader ook een of andere werkstraf geven!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 31 dec 2006, 13:30

Eigenlijk denk ik bij deze beelden heel weinig aan Saddam (hij moet gestraft worden en dit gebeurt dan helaas volgens de cultuur van een bepaald land. Er zijn trouwens nog landen ze waar het op die manier gebeurd, en daar kraait nooit een haan naar).

maar waar ik nu vooral aan moet denken é is aan al die mensen die op deze manier en tijdens deze periode opnieuw herinnerd worden aan de zelfmoord (door ophanging of anders) van een dierbare :cry: Ik ken iemand die zijn vrouw opgehangen aangetroffen heeft, en dat moet nu voor hem verschrikkelijk zijn :cry:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 31 dec 2006, 14:02

het is niet de bedoeling dat de mens dat leuk vindt om dat te zien
spijtig genoeg werd er daarna nog rond zijn lijk gedanst :(
er zou trouwens nog meer ophef mogen gemaakt worden rond alle executies
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 31 dec 2006, 15:19

Galadriel schreef:Katia, ik volg je zeker wel in die zin dat ik ook vind dat als je iemand terug aandoet wat hij zelf iemand aangedaan heeft, dat je je dan verlaagt tot diens niveau ... en dus zelf niet veel beter bent. Daarom strafkamp hihi en met héél dikke berenhandenschoenen aan heel der dagen postzegels moeten plakken of zo (lekker gemeen hé).
ja daar ben ik van overtuigd...
de mens levenslang laten afzien gewoon, dat is een grotere straf dan wat ze nu gedaan hebben!

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 02 jan 2007, 19:44

ik heb hier even nagelezen en ik moet zeggen toen ik het hoorde en zag op tv zat ik eventjes verlamd te kijken.
Het filmpje wil ik niet bekijken, jakkes, ik lig er zeker van wakker dan.
Had het al moeilijk om die knoop rond zn nek te zien.

Hij is er op die manier wel makkelijk vanaf gekomen.
Strafkampen idd, da's de oplossing.
Voor de doodstraf ben ik niet, is in mijn ogen een te gemakkelijke oplossing.
En gewoon in de gevangenis verblijven is ook te goed in mijn ogen.
Strafkampen moeten ze oprichten!

Moeten we daarvoor nr Onkelinckx gaan?

Katia

Bericht door Katia » 02 jan 2007, 20:20

hmmm... strafkampen doen mij aan de nazi's denken :?

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 02 jan 2007, 20:26

Katia schreef:hmmm... strafkampen doen mij aan de nazi's denken :?
of aan siberië :?
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 02 jan 2007, 20:30

major schreef:
Katia schreef:hmmm... strafkampen doen mij aan de nazi's denken :?
of aan siberië :?
ja...
ben ik toch geen voorstander van :?

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 02 jan 2007, 20:32

... is ook niet echt één van mijn voorkeuren
moeilijk om te zeggen wat een goede strafmaat dan is, hé?
ze moeten alleszins iets voor de samenleving gaan betekenen, want er gaat belastingsgeld naar de opsluiting
doodstraf is voor mij niet meer van deze tijd en ethisch niet verantwoord en dus uitgesloten
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galadriel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 okt 2006, 13:49
Locatie:Rumst

Bericht door Galadriel » 03 jan 2007, 12:14

Duizenden mensen uitmoorden doet mij ook aan de nazi's denken!!!!!!!
Met strafkamp bedoel ik niet dat ze daar gemarteld moeten worden of zo hé! Gewoon een soort gevangenis maar met dat extra dat ze er onbezoldigd moeten werken (en liefst geen te leuk werk) en op die manier iets 'terugbetalen' aan de maatschappij.
groetjes, Galadriel

Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”