Sadam Houssein opgehangen...

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Katia

Bericht door Katia » 03 jan 2007, 12:28

Galadriel schreef:Duizenden mensen uitmoorden doet mij ook aan de nazi's denken!!!!!!!
Met strafkamp bedoel ik niet dat ze daar gemarteld moeten worden of zo hé! Gewoon een soort gevangenis maar met dat extra dat ze er onbezoldigd moeten werken (en liefst geen te leuk werk) en op die manier iets 'terugbetalen' aan de maatschappij.
ja tuurlijk doet je dat aan de nazi's denken...
maar als wij daaraan meedoen, zijn we zelf ook nazi's.
Not my cup of tea...
Dat laatste dat je daar zegt, ga ik wel mee akkoord... maar ik zie dat liever onder de term "gemeenschapsdienst" :wink:


Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 04 jan 2007, 21:04

Galadriel schreef:Duizenden mensen uitmoorden doet mij ook aan de nazi's denken!!!!!!!
Met strafkamp bedoel ik niet dat ze daar gemarteld moeten worden of zo hé! Gewoon een soort gevangenis maar met dat extra dat ze er onbezoldigd moeten werken (en liefst geen te leuk werk) en op die manier iets 'terugbetalen' aan de maatschappij.
zoiets ja, ik ben nu ook zo geen monster wè :D

isabelle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 okt 2006, 20:50
Locatie:west vlaanderen

Bericht door isabelle » 04 jan 2007, 22:11

ik ben geen voor-of tegenstander van de doodstraf............
ergens verdiende hij het ! MAAR zo zijn er heel veel "hoge pieten"
buch is ook nie echt een heilige!! drie jaar duurt die oorlog nu al!
er in NU meer ellende in irak dan voor de amerikanen "binnenvielen"
trouwens .. die soldaten (en hun familie)zijn zelf slachtoffers van hun president zijn (hoe moet ik het noemen) beleid??
en zo kan ik doorgaan ,als ik nu tegen iemand ben dan is het wel buch
moest hij ooit " hangen" zou de wereld opgeluchter zijn dan dat ze nu zijn over saddam zijn dood!!


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”