beboet voor wildplassen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20
beboet voor wildplassen

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 09:22

Driejarige wildplasser beboet


VEENDAM - De Nederlandse politie heeft een driejarige peuter uit het Groningse Veendam op de bon geslingerd wegens wildplassen.

De dreumes liep met z’n moeder in het park toen hij plotseling nodig moest. Een agent betrapte hem in de bosjes. De man was volgens moeder Sifra Nonkes uit Veendam onverbiddelijk en schreef zonder pardon een bon uit van 75 euro wegens wildplassen. Dat het om een driejarige kind ging, maakte de agent niet uit, aldus de Veendamse maandag.

,,Die agent vertelde dat hij al genoeg smoesjes had gehoord. Morgen staat hier een volwassene met een blaasprobleem en die gaat net zo hard op de bon'', zei hij.

De moeder heeft inmiddels bezwaar ingediend. De politie kan de bon vooralsnog niet terugvinden en kan daarom niet op de zaak ingaan, aldus een zegsman.

bron: het nieuwsblad online
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 09:23

'k zal met onze niels dus moeten oppassen!!!
Dat moet een agent nu toch ook weten, dat zulke kleintjes niet heel lang kunnen ophouden... vind het eerlijk gezegd echt overdreven!!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 25 jul 2006, 10:11

:roll: tja
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 15:28
Locatie:Hasselt

Bericht door Sofie » 25 jul 2006, 11:00

Ik snap wel dat wildplassen een probleem kan vormen, maar dan vooral in de stad. Maar als mijn direjarig kind dringend moet, zou ik hem ook tussen de struikjes laten plassen hoor. Ik vind het ook een beetje overdreven. Maar tja, wet is wet zeker?
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 13:09

ja, kan me dat wel voorstellen dat als ze in de stad (of gewoon in een dorpje) tegen de huizen gaan plassen....
maar in de struiken... en dan nog een kindje!!!
hoorde net zeggen dat die politieagent op het matje geroepen wordt...
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 25 jul 2006, 13:35

ik vind het ook wel zwaar overdreven hoor
dat niet zomaar iedereen overal moet beginnen plassen weet iedereen wel
maar in de struiken of bosjes, en dan nog een klein kind
daar kan je toch niks van zeggen
zelfs volwassen mannen hebben het ook makkelijk ergens achter een struik of zo, tis maar voor ons dat het zo simpel niet is
en ook, ze moesten maar eens meer openbare toiletten maken vind ik, want als je een ganse namiddag weg ben, waar moet je dan ? altijd maar ergens een cafe binnengaan en consumeren ?

maar goed dat hij op het matje werd geroepen, wie begrijpt dit nu niet van een kleuter ?

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 25 jul 2006, 17:42

Ik denk dat ik zijn 'opschrijfboekje'als plastuit zou gebruiken...

amai,zeg,de die heeft volgens mij geen kinderen....ofwel een draagbaar toilet..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 25 jul 2006, 17:56

Politie betwijfelt verhaal wildplassende peuter


VEENDAM - De Groningse politie twijfelt aan het verhaal van de moeder van de 3-jarige jongen uit Veendam die vorige week zou zijn beboet voor wildplassen. Het korps laat vandaag weten dat geen enkele Groningse politieman een bon heeft uitgedeeld aan een 3-jarige wildplasser.

De peuter was met zijn moeder in het Groningse Borgerswold-park toen hij plotseling nodig moest plassen. Hierop ging hij de bosjes in om zijn blaas te legen. Een politieman die het tafereel gadesloeg, beboette de jongen volgens de moeder met 75 euro.

Volgens de politie bevat het verhaal van de moeder toch tegenstrijdigheden. Ook kan de vrouw geen bon laten zien. De moeder van de peuter zegt bezwaar te hebben gemaakt tegen de boete en heeft de bon opgestuurd naar het Openbaar Ministerie. Bij justitie zou totnogtoe echter geen bezwaarschrift of bon zijn binnengekomen.

De vrouw betwijfelt of een echte politieagent haar kind op de bon heeft geslingerd. Eerder sprak ook de politie een vermoeden uit over een nepagent, maar de politie betwijfelt dit nu. Bij de politie zijn geen eerdere meldingen binnengekomen over nepagenten. Volgens de wet is het overigens niet mogelijk een 3-jarige te bekeuren.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 27 jul 2006, 10:27

mama van A&E schreef:...
De Groningse politie twijfelt aan het verhaal van de moeder van de 3-jarige jongen uit Veendam die vorige week zou zijn beboet voor wildplassen.
...
En ondertussen heeft ze haar "15 minutes of fame" gehad.. :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

björn
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jul 2005, 19:20
Locatie:de panne (west vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door björn » 31 jul 2006, 22:10

vindt dat toch maar flow bebboet worden voor wildplassen in plaats dat ze overal kunst zetten met ons geld zouden ze beter een beeetje meer openbare wc zetten wij gaan wel belastingen betalen :cry:
Afbeelding

papa van anaïs


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”