mama verlaat haar man en 20 kinderen

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 17 jul 2006, 22:36

Wij zijn maar met 3, ik heb ook meer voor broer en zus gekeken, heb bijna het ganse huishouden ( :!: ) op jonge leeftijd op mij genomen.
En weet je wat? Ik heb grote spijt dat ik geen verpleegkunde heb kunnen studeren en nu moet ik er ook niet meer aan beginnen (ik heb nochtans psycho-technische testen afgelegd bij de VDAB waar ik voor ben geslaagd om verpleegkunde A2 te volgen) omdat ik anders 3 jaar egoïstisch moet zijn en alles langs de kant leggen om te studeren (dat werd mij daar gezegd). Dus na een gesprek met Jersey is het noppes geworden, ik heb er heel veel spijt van!
En door al dat huishouden en de zorgen op mij te nemen had ik geen tijd om te studeren, neem dat maar van mij aan. Daarom dat ik mij daar zo kwaad in kan maken, dat de ouderen de dupe moeten zijn voor de jongsten. Niet dat ze niet eens moeten helpen, Angie moet hier ook soms wat afdrogen of wat andere werkjes doen, maar niet dat ze constant voor Laura en Keanu moet zorgen hoor.

nathje.
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”