Luierdief?

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Plaats reactie
Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55
Luierdief?

Bericht door Sarah » 20 feb 2006, 09:37

In Sint-Lambrechts-Woluwe heeft een dief vrijdag geprobeerd om in een Cora-winkel een stapel dvd's ter waarde van zo'n 4.600 euro te stelen door ze te verstoppen in twee dozen luiers.

Dozen
De poging tot diefstal gebeurde omstreeks 17.00 uur. De vermoedelijke dader, de 32-jarige Vincent N. uit Elsene, trok met een reeks dvd's en drie dozen luiers naar de achterkant van de winkel. Daar sneed hij twee pakken luiers open, haalde de luiers eruit en plaatste de dvd's in de dozen. Met zijn mes sneed hij ook de diefstalbeveiliging uit de dozen. De man sloot de dozen met gestolen kleefband.

Aangehouden
Daarop trok de dader naar de kassa en plaatste maar één doos luiers op de rolband. De twee andere dozen (met daarin de dvd's) liet hij in zijn winkelkarretje staan. Maar veel verder dan de kassa raakte hij niet. De man werd staande gehouden door de veiligheidsdiensten van de winkel.

De man zou de intentie gehad hebben om de dvd's in Brussel te verkopen. Het parket van Brussel heeft zijn aanhouding gevraagd.


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 20 feb 2006, 09:38

had het ook gelezen... :roll:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 20 feb 2006, 20:39

zulke stoten ben ik op mijn werk ook al tegengekomen! niet echt dat ze iets in lege dozen steken, maar veel lege verpakkingen die wij vinden. bv een hele pak pampers die leeg is, een paar lege flessen silan (!!! hoe doen ze dat???). ik zou dat toch nooit niet durven. bij ons is de beenhouwerij met verpakt gerief en we hebben eens maanden aan een stuk lege verpakkingen gevonden. 't was gewoon een bejaarde die dat jatte!! amai, goed voorbeeld voor de jeugd!
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 feb 2006, 21:44

Wij vinden ook vaak lege verpakkingen. Ik zou dat toch ook niet durven. In vele winkels hangen toch camera's en meestal kan je die niet zien.
Wij moeten bepaalde oudjes ook in de gaten houden, waarvan we weten dat ze wel eens zouden durven...
Dat van die silan vind ik we goe, gieten ze dat dan in hun binnenzak??? :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 20 feb 2006, 21:47

Ik zou dat niet durven, ik zou denk ik zo opvallend rondzien en mij verdacht gedragen dat ze het rap zouden door hebben :lol:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 feb 2006, 21:49

:lol: :lol: :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 20 feb 2006, 22:26

Ik zou dat niet durven, ik zou denk ik zo opvallend rondzien en mij verdacht gedragen dat ze het rap zouden door hebben
haha bij mij net hetzelfde! en nog ne knalrooie kop erbij :oops:

xxx olli
Afbeelding

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 21 feb 2006, 09:02

Toen ik in de trade Mart werkte, verkocht ik allerhande speldjes, make up,...'t Was een groothandel dus bv die speldjes werden per 100 verkocht.
Het ergste is dat al onze klanten zélf handelaar waren en toch stalen ze de speldjes! Dan hadden we onvolledige dozen en tja, dat was voor ons ook om weg te smijten want we mochten niet per stuk verkopen.
Erg, hoor. En hoe ze het doen, weet ik ook niet want de winkel was onwaarschijnlijk klein en overal hingen spiegels. Maar ja, die wachten tot we bezig waren met een klant en dan konden ze rustig hun gang gaan.

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 21 feb 2006, 11:05

amai zeg

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 21 feb 2006, 14:39

Mijn eerste gedacht was zo iets in de aard van, "Amai, je moet er maar opkomen, EN je moet het maar durven." Maar blijkbaar valt dat dus veel meer voor.. Eigenlijk gek dat mensen zich daar mee bezig houden..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 21 feb 2006, 20:10

ja en dan de trucks die ze uithalen om toch niet betrapt te worden. bij ons zitten de scheermessen in beveiligde verpakkingen en nog stelen ze die! haha dommeriken! en idd dat van die silan begrijpen we nog altijd niet.
barbaraxxx
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 feb 2006, 20:12

mensen zijn blijkbaar voor niets verlegen hé
van oudere mensen heb ik het al eens meer gehoord
maar dan meestal van mensen die een beetje dement zijn...
en dan kan ik er nog wel inkomen
maar mensen bij hun volle verstand, dat begrijp ik niet!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 21 feb 2006, 20:41

tja wat de mensen allemaal niet doen om iets mee te krijgen zonder te betalen,ik krijg ook zo regelmatig dingen te zien...

een doosje van haarkleuring leegmaken en daar badzout! indoen,wat we natuurlijk direct doorhadden :wink:
de handschoenen in die dozen worden ook regelmatig gestolen...

infeite alles wat openkan is gevaarlijk ...

er zijn bij ons ooit eens 3 :!: dvd spelers gestolen ,waarschijnlijk onderaan een buggy gelegd,sindsdien mogen zo n dure dingen nooit meer in de winkel.


wij verkopen ook schepsnoep,de snoep die op de grond valt word 's avonds altijd opgeveegd en weggegooid(wel eerst uitboeken)
nu is er een oudje dat de snoep van de grond komt rapen(bah :!: wie weet wie of wat heeft daar allemaal heeft opgetrapt.)
haar uitleg;anders gooien jullie dat toch weg...
dus ik steel toch niet he :shock:

wat de mensen toch niet doen om geld uit te sparen...
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 21 feb 2006, 20:54

voetballover schreef:tja wat de mensen allemaal niet doen om iets mee te krijgen zonder te betalen,ik krijg ook zo regelmatig dingen te zien...
wij verkopen ook schepsnoep
ik heb nog in het krdvt gewerkt en heb daar ook soms rare dingen gezien ...

er kwam een vrouwtje met zo'n boodschappenkarretje in de winkel en die stopte daar dan vanalles in en ging weer buiten...
collega's hebben haar dan eens tegengehouden en de politie gebeld, wat ik me nog kan herinneren is dat ze niet meer in de winkel mocht :P
en een andere keer ...
ik was de producten in de rekken aan het recht zetten en aanschuiven en iets verder was er een ouder koppel nog aan het winkelen.
Nu kom ik dichter bij die mensen en opeens zijn die weg ... ik kijk een paar schappen lager en zie daar enkele snoepjes liggen ... die hadden dus gewoon wat snoep gepakt :shock: en dan maar jakkeren op de jeugd ... :roll:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 21 feb 2006, 21:37

Wij moeten altijd de verpakkingen leeg in de rekken zetten van oa Nivea cremes. Dat kost door de 10€ voor een klein potje en die potjes staan dan bij mij aan de kassa.
Hetzelfde met scheermesjes. Die liggen ook bij mij.

Weet ge waar ik het ook van krijg? Mensen bestellen charcutrie of zo en laten het dan gewoon achter in de rekken. Mss is de prijs hen te duur of zo... Tegen s'avonds kan je het dan natuurlijk weggooien. Hetzelfde met diepvries.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 feb 2006, 22:28

meen je dat sandy? :shock:
ik sta er echt van te kijken
dat zou nog niet in me opkomen zoiets
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 21 feb 2006, 22:33

bij ons in het dorp is er een die alle winkels afgaat en de producten vergelijkt. soms laat ze dan iets opzij leggen en komt ze het niet halen! :shock:
ze durft dan sanderendaags wel terug naar die winkel gaan voor iets anders te vergelijken. zo vraagt ze dan hoeveel bv een pakje verse koekjes kost bij bakker x. dan gaat ze naar bakker y hetzelfde vragen. komt ze terug naar bakker x, kijkt ze hoe hard ze gebakken zijn enz. enz. :shock: :shock: als het haar dan nog niet aanstaat, dan durft ze nog eens terugkomen hè?! ongelooflijk
da durf kik nie zenne :oops:
ik zen dan ook een schijtluis.



xxx olli
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 feb 2006, 22:38

oh dat durf ik ook niet doen hoor
je krijgt dan toch een naam hé in je dorp!
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 21 feb 2006, 22:40

ah ja,

de "gierige pin"

ze wordt dan ook uitgelachen door de winkelbediendes.
ik word daar zelf ambetant van als ze nog maar voor me staat!!

xxx olli
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 feb 2006, 22:48

bji ons in het dorp vroeger was er een ouder koppel
vieze julia en Jef sleurbeen
zo noemden men hen
die gingen zich wassen in het wc van de kerk en pikten daar ook het wc-papier mee, en ook in de winkels was zij vooral, niet zo graag gezien
die konden er ook wel wat van
En vies dat die waren!
plots hoorden we niets meer van hen
en blijkbaar waren ze beiden bevroren door de kou en overleden
vond dat wel droevig, maar ja, toen stopten wel de ergernissen bij de winkeliers ed uit de buurt...
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”