Bush jr. schiet alweer kemel

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Bush jr. schiet alweer kemel

Bericht door Dagmar » 17 nov 2005, 08:28

,,Zitten er geen gaten in mijn sokken?''

Nauwelijks is de Amerikaanse president George W. Bush in Japan gearriveerd voor zijn Aziatische rondreis of hij heeft alweer voor een diplomatieke flater gezorgd. Deze keer was hij bezorgd over... gaten in zijn sokken.

Gisteren nam de Japanse eerste minister Junichiro Koizumi Bush en diens echtgenote Laura mee naar de wereldberoemde tempel van het gouden paviljoen in Kyoto. Toen de president werd gevraagd zijn schoenen uit te trekken, fluisterde hij zijn vrouw verschrikt toe: ,,Eens kijken of er geen gaten in mijn sokken zitten.'' De priester van het heiligdom kon er wel om lachen, vertelde hij in een reactie aan de Japanse televisie.

Het is niet de eerste flater die de machtigste man ter aarde maakt tijdens een buitenlandse reis. Een overzicht: ,,Als je erover nadenkt, is het echt interessant: de slaven die hier vertrokken zijn om naar Amerika te gaan, hebben door hun geloof in vrijheid de Verenigde Staten veranderd'' , waarbij de president vergeet dat het ging om vrije Afrikanen die in Amerika als slaaf verkocht werden. Dakar, Senegal, 8 juli 2003

,,Ik sluit me niet aan bij het Internationaal Strafhof, omdat ik onze troepen niet in de handen van buitenlandse aanklagers wil leggen. Kijk, als iemand iets fout doet binnen ons leger, zullen we het zelf wel regelen. Wij hebben een boel ervaring met gerechtigheid.'' Florida, Amerika, 10 augustus 2004

,,Ik moet naar het toilet. Denk je dat het kan?'' , krabbelde Bush op een nota aan zijn vertrouwenspersoon Condoleezza Rica, terwijl topdiplomaten en wereldleiders discussieerden over de toekomst van de Verenigde Naties. New York, Amerika, 15 september 2005

,,De Japanse premier Koizumi heeft met mij gesproken over de devalutatietoestand.'' Bush verwisselt ,,devaluatie'' met ,,deflatie'', en keldert daarmee meteen de koers van de Japanse Yen. Tokio, Japan, 18 februari 2002

,,We hebben het bedrag verdriedubbeld. Ik denk dat het van 50 miljoen dollar naar 195 miljoen is gegaan.'' Lima, Peru, 23 maart 2002

,,We werken met bondskanselier Schröder aan wat heet 10-plus-10-over-10: tien miljard dollar van Amerika, tien miljard van andere leden van de G7 over een tien jaar periode, om Rusland te helpen de ontmanteling van nucleaire bommen te beveiligen.'' Bush maakt een rekensommetje in Berlijn, Duitsland, 23 mei 2002

,,We praten veel over Afrika, en dat is ook nodig. Afrika is een land dat lijdt aan een ongelooflijke ziekte.'' Gotenburg, Zweden, 14 juni 2001

,,Er is een belangrijke reden om mijn trip in Japan te beginnen:: anderhalve eeuw geleden hebben Japan en Amerika een grote alliantie gevormd. Daaruit ontstond een tijdperk van vrede voor het Japanse gebied.'' Bush vergeet de Tweede Wereldoorlog. Tokio, Japan, 18 februari 2002

,,Hebben jullie ook zwarten?'' , vraagt Bush aan de Braziliaanse president Cardoso, terwijl in Brazilië de helft van de inwoners van zwarte afkomst is. Brazilië, 28 april 2002

,,Het is wit'' , antwoordt Bush als een Britse jongen hem vraagt hoe het Witte Huis is. Groot-Brittannië, 19 juli 2001

,,Dat gedoe met die buitenlandse politiek is een beetje frustrerend.'' Amerika, 23 april 2002


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 nov 2005, 08:31

En dan stemmen er nog zo veel mensen op hem! :shock:

http://www.sorryeverybody.com/, hier vind je oa een fotogalerij met foto's van mensen die "sorry" zeggen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 17 nov 2005, 11:07

Ja, die site, daar ben ik ook eens per ongeluk opgekomen. Ik vind het best wel grappig. :lol:
En Bush, pffff :roll:

Katia

Bericht door Katia » 17 nov 2005, 14:58

,,Ik moet naar het toilet. Denk je dat het kan?'' , krabbelde Bush op een nota aan zijn vertrouwenspersoon Condoleezza Rica, terwijl topdiplomaten en wereldleiders discussieerden over de toekomst van de Verenigde Naties. New York, Amerika, 15 september 2005
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”