Victor is écht Home Alone

Alles wat er buiten de zwangerschap en babytjes zoal nog gebeurd in het leven...
Sport, ontspanning, tv, nieuws, enz....
Hou het netjes....

Moderators:Welcome, mell, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Victor is écht Home Alone

Bericht door Dagmar » 23 okt 2005, 10:11

Gentse 7-jarige runt zijn thuis al twee weken alleen

,,Waarmee kan ik u van dienst zijn?'' Als een volleerde gastheer maakte Victor om halftwaalf 's nachts open voor de Gentse politie die bij hem thuis een kijkje kwam nemen. De agenten waren er niet echt gerust op, want Victor is pas 7 en al veertien dagen alleen thuis. De échte Home Alone-ster is geboren!
Een doorsnee kind van 7 is nauwelijks zindelijk, kan zijn mama geen dag missen en huilt als het zijn zin niet krijgt. Niet zo met Victor uit Gent. Zijn mama werkt in Nederland en papa vertoeft meestal in Afrika. Wie moet dus de boterhammen smeren, de vaat doen en het huis afsluiten als het donker wordt? Juist: de jonge snaak zelf.
De zaak kwam aan het licht toen een onbekende via het 101-noodnummer de Gentse hulpdiensten op de hoogte bracht van de alleenwonende peuter. De agenten gingen ter plaatse en stelden tot hun grote verbazing vast dat het verhaal klopte als een bus. Het was al 23.30 uur, maar Victor zat nog gezellig tv te kijken.
,,Komt u binnen. Waarmee kan ik u van dienst zijn?'', vroeg de zevenjarige zijn nachtelijke bezoekers met een onwaarschijnlijke beleefdheid én volwassenheid. Hij bleek al veertien dagen moederziel alleen thuis. ,,Normaal gezien komt mijn oom één keer per dag langs om mij wat eten te geven'', legde hij uit. ,,Maar da's niet altijd het geval, zoals vandaag bijvoorbeeld. Dan hou ik het maar bij cornflakes.''

Opvang

Al bij al verkeerde super-Victor in een goede toestand. Hij ging zelfs elke dag op eigen houtje naar school en keerde evenzeer alleen terug naar huis. De politie nam hem mee naar het kantoor. Eerst werd hij daar opgevangen door de agenten en later zorgde de Gentse dienst slachtofferhulp voor opvang.
De reactie van Victor op zoveel aandacht? ,,Ik word later politieagent.''
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 23 okt 2005, 13:03

Wie laat nu een kind van 7 alleen thuis :?
jeetje toch,
Al een geluk dat het goed afgelopen is zeg.
En merkte die school niks op?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 okt 2005, 13:51

Ja, dat niemand dat eerder is opgevallen?
Wassen en strijken, deed die dat ook zelf??
Als ik dat zo lees, dan vraag ik me soms toch af waarom zo iemand aan kinderen begint. Als ge er toch niet naar omkijkt...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 23 okt 2005, 15:07

amai dat is toch ook nog best jong en dan zo zelfstandig moeten zijn...dat is toch ook niet goed voor een kind omdat het zo nie tkan genieten van zijn kinderjaren..spelen dat doet ie haast niet dan

ok een kind onderhouden is zwaar vind ik want wij zitten ook soms dik in de problemen met de opvang en zo maar ale ja kom...alles voor mijn kind hoor
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 23 okt 2005, 15:53

Ge vraagt u toch soms af wat sommige mensen bezielt hoor :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 23 okt 2005, 21:35

Inderdaad, een kind onderhouden en opvoeden is soms zwaar, maar een kind aan z'n lot overlaten...
Wat moet dat kind daar dan later niet aan overhouden, denk ik dan zo.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 25 okt 2005, 09:08

Ik heb het gisteren gezien op het nieuws.
Het is wel een zelfstandige jongen,maar wil niet zeggen dat de moeder hem alleen moet laten.


Plaats reactie

Terug naar “Actualiteit”