pas geboren kindje ontvoerd
Moderators:Welcome, mell, Moderators
amai zeg deze morgen op de radio gehoord,een vrouw had zich uitgegeven voor vroedvrouw en blijkbaar een pasgeboren kindje ontvoerd
gelukkig hadden ze het snel door en snel gehandeld en na 3 kwartier is het kindje terug gevonden bij de ontvoerster thuis
kom het maar eens tegen,mag er niet aan denken
gelukkig hadden ze het snel door en snel gehandeld en na 3 kwartier is het kindje terug gevonden bij de ontvoerster thuis
kom het maar eens tegen,mag er niet aan denken
Die vrouw gaf zich uit als verpleegster en ging er idd es mee wandelen.
Ik zou als moeder da nooit toelaten, er moet dan toch een belletje rinkelen
De verpleegsters namen mijn zoontje enkel 2 nachten es mee zodat ik een beetje kon bijslapen.
En ze zeiden bij het binnenkomen (als het voor de eerste keer was dat je hen zag) direct ook hun naam en welke functie ze hadden stond op de schort.
Voor de rest nemen ze je kindje helemaal niet mee.
In t nieuws zeiden ze nog dat ze het al een beetje verdacht vond.
Ze had het mss beter gewoon gemeld.
Winter
Ik zou als moeder da nooit toelaten, er moet dan toch een belletje rinkelen
De verpleegsters namen mijn zoontje enkel 2 nachten es mee zodat ik een beetje kon bijslapen.
En ze zeiden bij het binnenkomen (als het voor de eerste keer was dat je hen zag) direct ook hun naam en welke functie ze hadden stond op de schort.
Voor de rest nemen ze je kindje helemaal niet mee.
In t nieuws zeiden ze nog dat ze het al een beetje verdacht vond.
Ze had het mss beter gewoon gemeld.
Winter
Mijn ventje had me deze ochtend een smsje gestuurd met dat nieuws. Ik ben dus een kleine 8 weken geleden daar bevallen. Ik moet er niet aan denken dat ik dat voor zou gehad hebben. Ik kreeg het warm en koud te gelijk. Eerst dacht ik hoe kan zoiets gebeuren je bent toch constant bij je kind maar als ik verder nadacht hebben ze onze Jorit de laatste dag ook meegenomen voor de hielprik. Ik had die verpleegster die hem meenam al verschillende dagen gezien dus een beetje gerust stellend maar ja als zij hem dan eens een paar minuten niet in het oog hebben want ze doen die hielprik bij een paar kindjes te gelijk dan kan hij inderdaad wel meegenomen worden. Pfff daar mag je niet te veel aan denken.
Re: ontvoerd
Idd, je moet afgaan op je moedergevoel. Verpleegsters gaan nooit wandelen met baby's!!!!!Aicha schreef:Ik zou dat toch ook louche vinden als een verpleegster zegt dat ze efkes gaat wandelen met mijn baby! Denk da ik dat direct zou afwijzen
liefs Aicha
@ Marijke: idd mss een reden maar een mens mag ook niet paranoia worden hé. 't mes snijdt aan de twee kanten hé. Als die moeder het niet had toegestaan en de echte verpleegsters verwittigd van dit rare voorval. Was die media hijsa er ook niet. Het zal altijd wel bestaan hoor zo'n dingen.
En is het dat niet is het iets anders waarvoor je moet opletten.
gr.
Inderdaad ongelooflijk en dat die vrouw dat niet verdacht vond. Een pasgeborene meenemen om mee te gaan wandelen ...
Onze kleine hebben ze meegenomen om op een andere plaats te liggen en dat werd verteld en ik werd er, na het opfrissen, direct naar toe gebracht. Alles wat ze met die kleine deden werd besproken en daar zou toch niemand ineens met die kleine naar ik weet veel waar geweest zijn.
En die vrouw ik dan ook nog vrijgesproken ook.
Onze kleine hebben ze meegenomen om op een andere plaats te liggen en dat werd verteld en ik werd er, na het opfrissen, direct naar toe gebracht. Alles wat ze met die kleine deden werd besproken en daar zou toch niemand ineens met die kleine naar ik weet veel waar geweest zijn.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
ik zou zo iets moeten mee maken ,ik ben geen minuut meer gerust ...ge zet net een kindje opde wereld....en dan gaat er één mee gaan lopen....
t is mijn ergste nachtmerrie
net als die verwisselingen die gebeuren ,deze week was
er weer zo een situatie... moeten er meer dan tien koppels terug keren omp een bloedtest t laten doen ,of ze wel hun kindje naar huis hebben genomen ...ik vind dat echt erg
t is mijn ergste nachtmerrie
net als die verwisselingen die gebeuren ,deze week was
er weer zo een situatie... moeten er meer dan tien koppels terug keren omp een bloedtest t laten doen ,of ze wel hun kindje naar huis hebben genomen ...ik vind dat echt erg
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
Ze is toch verplicht opgenomen in de psychiatrie?! Ik denk ook wel dat dat het beste voor haar is.. Hopelijk kunnen ze haar daar helpen..mell schreef:...
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... =GD21L5HCV