drinkbeker...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Katia
drinkbeker...

Bericht door Katia » 29 jun 2006, 21:22

... maar het is een rare soort hoor!
Wat ik bedoel is een gewone open beker (geen speen, geen teuteke), maar met een dekseltje...
in dat dekseltje zitten 2 keer 2 kleine gaatjes recht tegenover elkaar...
wij hebben er hier ene staan dat we gekregen hebben als welkomtgeschenk van de gezinsbond een jaar terug en dat is een groot succes hier!
Troia heeft van in het begin uit een gewone beker/van een gewoon glas gedronken en zit nu in de periode "troia doen", dus ze wil zelf de beker ofzo vasthouden met als resultaat alles over haar kleertjes...
Een speen of teuteke zou een stap terug zijn en daar wil ze zelfs niet van drinken, dus dit is nu de oplossing...
Dat is ook de bedoeling van die beker: ze drinken ervan als uit een gewone beker maar het drinken stroomt uit de 2 onderste gaatjes (2 bovenste zijn luchtgaatjes) waardoor ze niet alles over zich kappen.
Heeft iemand enig idee wat ik bedoel?

Hebben jullie dat misschien in de welcome-winkels liggen?


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Re: drinkbeker...

Bericht door Anneliefje » 29 jun 2006, 21:25

Katia schreef:.Heeft iemand enig idee wat ik bedoel?
Ja ikke 8)
Katharina heeft zo ene maar ik weet begot niet van waar ze die heeft ...
Leek me idd wel handig. (Vandaar dat ik me het nog herinner :wink: )

Katia

Bericht door Katia » 29 jun 2006, 21:28

echt?
ik ben daar dus al nen helen tijd naar op zoek he...
(als ik hier zo iets kom vragen is dat meestal uit laatste wanhoop :lol: )
ff katharina pb'en dan

mercikes :wink:

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 29 jun 2006, 22:57

Hey Katia,

Ik heb inderdaad zo'n beker...das ook gekregen bij de gezinsbond hoor als welkomstgeschenk...weet niet of je dat ergens kan kopen?
Ik heb ook nog een andere met een tutje aan...ze drinkt uit allebei dus...en ze drinkt ook mee van mijn glas water als ik aan het drinken ben...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 29 jun 2006, 23:02

awel ja, diee van de gezinsbond hebben wij :?
dorrie he... begon al hoop te krijgen :lol:


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 29 jun 2006, 23:13

Katia schreef:awel ja, diee van de gezinsbond hebben wij :?
dorrie he... begon al hoop te krijgen :lol:
Misschien verkopen ze dat wel nog ergens anders, maar kzou niet weten waar...als je geluk hebt komt Welcome met het verlossend antwoord....
Je nog eens aansluiten bij de gezinsbond he... :lol: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 29 jun 2006, 23:17

hmmm... ben via een ander forum al een winkel op het spoor die ik hier toch niet mag noemen :lol:
ik ga er eens kijken, want idd, daar had ik nog niet aan gedacht (is eigenlijk ook wel redelijk ver gezocht, wie denkt nu aan die winkel? en ik ben er al vaak gepasseerd en toch nog niet zien liggen, dus we'll see)

het schijnt dat je met spa blauw er ook voor kon sparen, maar de acties zijn 31 mei afgelopen staat op de site (typisch :roll: )
och ja...

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 30 jun 2006, 11:29

Ja dat word een zoektocht he...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 01 jul 2006, 01:05

hmmm... en de tip die ik gekregen heb is al niet juist, want die dacht dat ik het op een beker met een teuteke had :roll:
typisch...

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 01 jul 2006, 10:58

dju..dju...keep looking...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 11 jul 2006, 22:09

tis in orde, ze heeft meer plezier in deze beker tegenwoordig :lol:

Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 22 aug 2006, 00:41

Ik heb die beker ook gekregen van de gezinsbond en ik ben Emma nu aan het aanmoedigen om uit die beker te drinken. En het lukt wel. Eentje met een teutje zou dan idd een terugval zijn.
Mijn moeder is er niet echt voor te vinden, maar ik wil nu eenmaal dat ze ineens uit zo een beker leert drinken. Kan toch alleen maar voordlen hebben tenslotte.

Hmmm, ik heb een idee waar ik misschien nog zo eentje kan vinden. Eens gaan uitzoeken.

groetjes!!
Afbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 22 aug 2006, 10:53

ik heb er geen meer gevonden en die van de gezinsbond is al uit elkaar gevallen :lol: (zijn echt niet bestand tegen door de kamer gegooid te worden! :lol::lol::lol: )
Maar ons madam drinkt ondertussen al gewoon uit een glas zonder hulp, dus tis niet meer nodig hier :lol:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 23 aug 2006, 13:55

Katia schreef:ik heb er geen meer gevonden en die van de gezinsbond is al uit elkaar gevallen :lol: (zijn echt niet bestand tegen door de kamer gegooid te worden! :lol::lol::lol: )
Maar ons madam drinkt ondertussen al gewoon uit een glas zonder hulp, dus tis niet meer nodig hier :lol:
ik heb die beker jammer genoeg nooit gekregen dus - hoewel ik daar zelf voor had moeten bellen - maar R drinkt ook uit een gewoon glas, al gebruik ik voor onderweg of thuis (als hij er mee wil rondlopen) wel nog van die antilekbekers zoda thij niet zo veel zou morsen, al heeft hijdaar ook wat op gevonden :roll: want als hij echt wil dan tuft hij het gewoon terug uit tot zijjn kleren en zijn hele omgeving kloddernat zijn - zucht - maarhij KAN dus heel netjes drinken hè en met een fglas of open beker lukt het nu ook al prima alleen. Enige nadeel: hij wil er mee zitten kliederen en schudden en/of zijn hand erin steken :roll: soms.
Afbeelding
Afbeelding

Ilse-vh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 17:14

Bericht door Ilse-vh » 23 aug 2006, 15:25

Je hebt zo van die winkels van de mutualiteiten waar je krukken kan gaan huren, aërosols en nog veel meer. Mijn moeder haalt daar ook de spuitjes die mijn vader moet gebruiken voor zijn suiker.
Ik ben eens een keer meegeweest en zag toen dat ze ook materiaal hadden voor kinderen.
Ik was toen nog lang niet zwanger en naar baby en kindergerief keek ik nog niet speciaal om.
Maar nu bedenk ik dat ze misschien daar zo een bekers zouden kunnen hebben.
Als ik er nog eens in de buurt moet zijn kan ik er eens langsgaan met onze beker en eens vragen of ze die daar hebben. Ik hou jullie wel op de hoogte.
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Vragen aan Baby-winkels”