maxicosi plus

Moderators:Welcome, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:
maxicosi plus

Bericht door Fanny » 27 jun 2005, 17:09

Hallo

ik heb een maxicosi plus (7 jaar oud) die we toen in de tijd nieuw hebben aangekocht en ik heb daar dan de adapters van met maxitaxi van gekocht. Bij Dorothée heb ik die dan weer gebruikt met de aangepaste adapters voor mijn nieuwe driewieler. Nu voor Sacha gebruiken we die enkel nog voor in de wagen daar er geen adapters meer te vinden zijn en heb ik dan een driewieler gevraagd maar met een bak erbij)))). Nu gaan wij met de Gentse Feesten 2 weken naar zee en zou ik mijn oude driewieler meenemen (die blijft dan op het appartement staan) zodat ik dan een buggy hier heb en een buggy daar. Want onze koffer gaat anders ook gevuld zijn enkel met die bak waarin hij ligt en de maxicosi moeten wij toch meedoen om hem in de wagen te vervoeren.
Maar ik vind mijn zonnekap niet meer(((((( Ik weet niet of ze ergens nog in een winkel stukken liggen hebben van de plus, in de Premaman hebben ze niks meer liggen van de Plus heb het gaan vragen vandaar dat ik het even aan jou vraag. Misschien kan een later model erop ik weet het niet.Kleur speelt geen rol als het maar op de cosi gaat.

groetjes fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
Welcome
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2004, 19:22
Locatie:Oost Vlaanderen - Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door Welcome » 27 jun 2005, 22:07

Er bestaan universele zonnekapjes voor.....maar omdat het nu al jaren maxi-cosi's zijn waar de zonnekap inzit is dit niet meer zo'n frequent artikel. MEt een beetje geluk heeft je welcomebabywinkel er nog wel op voorraad. En anders kunnen ze er wel bestellen.

Groetjes
Site - administrator
www.welcomebaby.be

Plaats reactie

Terug naar “Vragen aan Baby-winkels”