Babyfoons en draadloos internet- onmogelijke combinatie?

Moderators:Welcome, Moderators

K1976
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 jun 2007, 16:15
Babyfoons en draadloos internet- onmogelijke combinatie?

Bericht door K1976 » 19 jun 2007, 16:20

Dag allemaal!
Ik ben op zoek naar een babyfoon met video/beeld functie, zodat ik niet enkel mijn slapend kind kan horen, maar ook zien.

Ik heb onlangs vernomen dat indien je thuis draadloos internetverbinding hebt, veel van deze babyfoons storing ondervinden en niet goed functioneren. Dit is vooral voor de toestellen die werken op een 2,4megahertz frequentie. Dit is iets dat met niet vermeld bij de verkopers, maar dat wel een echt probleem lijkt te zijn! :?

Is hier iets aan te doen (veranderen van instellinge internet?), of kan iemand mij een babyfoon (met beeld) aanraden die dit probleem niet heeft? :?:

Alvast bedankt!!


Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 19 jun 2007, 23:05

bij draadloos internet heb je 11 kanalen, waarvan er drie worden aangeraden, 1 6 en 11, dus als er een storing is, kan je gemakkelijk van kanaal veranderen
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 20 jun 2007, 15:29

wij hebben enkel een gewone babyfoon en eigenlijk niet dikwijls gebruikt :cry: . Op die babyfoon zat soms ook storting. Niet leuk als dat ding begint te piepen en de baby slaapt als een roos.

Misschien heeft iemand anders ervaringen ...
Afbeelding

Afbeelding

Debby
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2007, 10:46

Bericht door Debby » 27 jun 2007, 14:59

Wij hebben draadloos netwerk en de angelcare babyfoon. Wel zonder video, maar kun je dan geen webcam richten zodat je je baby kan zien? En met draadloos netwerk en laptop kun je van overal je kindje zien.

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 16 sep 2007, 08:22

Mijn vader heeft zo'n draadloos infrarood cameraatje dat je aan je tv kunt koppelen.. En dan kan je je kindje zien op de tv op een bepaalde zender. Echt superhandig en zoveel kost dat niet hoor. Wij gaan dat binnenkort ook halen...
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”