2e wandelwagen??

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek
2e wandelwagen??

Bericht door Saartje » 03 mei 2007, 12:45

Met de plannen voor een 2e baby, zou ik me een buggy moeten aanschaffen voor Fleur, zodat ik de wandelwagen die ik nu gebruik voor haar, ook voor de baby kan gebruiken. (is met draagmand en maxi cosi)
Maar nu was ik gisteren eens op kapaza aan 't kijken en ik kwam daar een advertentie tegen van een wandelwagen van Esprit. Met draagmand, maxi cosi, buggy (apart), voetenzak, ... voor 400 euro. Veel minder dan de nieuwprijs én in goede staat. Ik zou die eigenlijk willen aankopen. Niet dat ik niet content ben van die dat ik heb, maar die zou ik dan eventueel bij mama kunnen laten, zodat zij ook een draagmand en maxicosi heeft. Nu heeft ze enkel ne buggy. (ne ouderwetse)
wat zouden jullie doen?


Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 03 mei 2007, 13:09

mja, tis moeilijk he, niet iedereen heeft hetzelfde gedacht van zoiets, ieder bekijkt wat het makkelijkste is he
ik zit daar ook soms over na te denken, misschien een dubbele buggy, of toch niet
de grote dat ik heb, ale de combi met draagmand, maxi-cosi en buggy staat al op de zolder en ik gebruik nu ook een gewone buggy, wel geen licht plooidingske, maar toch nen degelijken
maar ik stel me de vraag, als er hier nog een 2de komt, moet je dan met 2 buggy's ? Want alleen kan je dan al moeilijk weg. Hoewel tegen dan lopen die van ons al wel he, maar toch, voor grotere afstanden ofzo :roll:
dat zijn zo allemaal dingen waar ge aan denkt he
maar wat je daar opnoemt, lijkt wel een koopje te zijn

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 03 mei 2007, 13:19

Ja het lijkt me ook een koopje en 't is ne mooie. Nieuwprijs was 1200euro blijkbaar.

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 03 mei 2007, 14:41

amaai tis niet alleen 3 in 1 , maar je hebt nog een kleinere buggy erbij ook :shock: , tis idd een koopje
let wel op, tis blijkbaar niet met een draaiwiel vooraan wat het rijden misschien iets minder makkelijk maakt

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 03 mei 2007, 16:48

ik heb een power twin gekocht en ben er al zeer content van
moet alleen nog een zachte reiswieg kopen om regaan wandelen
maar heb nog een vaste draagmand wanneer we eens op bezoek moeten ofzo
zie eens bij babyuitzet duo power twin jané
groetjes


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”