Welk tutje voor je baby?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 20 dec 2007, 15:24

't ja, maar aan die duim kan je niet veel doen! overdag kan je hem eruit halen en vervangen door een tutje, maar 's nachts heb je er geen controle over... en doen ze het toch...
en dat duimpje vinden ze vlugger dan een tutje!
Ik was er ook niet voor te vinden, (hopelijk geeft het geen problemen met de tandjes) liever een tutje maar ons kleintje heeft er anders over beslist....

Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 dec 2007, 16:22

En één keer ze echt spelen, dan hebben ze hun handjes nodig en zal de duim overdag ook meer achterwege blijven.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 20 dec 2007, 16:53

Ons Renske wilt echt geen tutje. Tim had dat in't ziekenhuis ook, hij wou die niet hebben en toen we thuis kwamen was hij het dan toch gewend.
Maar ons Renske moet er helemaal NIET van weten... alhoewel ik het wel handig vind als ze ontroostbaar zijn dat ze hieraan wat troost hebben... maar ja we gaan haar niet dwingen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 20 dec 2007, 17:37

Misschien kan een knuffel ook troost geven. Beide kids hebben hier zo'n popje van soort badstof met lang pinnemutsje aan. En Ilsa veegt dan zo soms met de muts langs hare neus. :lol:
Afbeelding

Afbeelding

natalie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jun 2006, 16:02
Locatie:Oost Vlaanderen

Bericht door natalie » 22 dec 2007, 22:00

hier alleen een tut voor troost anders moett hij ze niet hebben groetjes Natalie


Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 23 dec 2007, 10:12

Ons Margotje is een tuutje beginnen gebruiken toen ze 5 maanden was. Door de borstvoeding hadden we er in het begin geen gegeven.
Na een tijdje begon ze 's avonds altijd te wenen van 17u tot 20u. Altijd hetzelfde scenario. Alleen als ze aan de borst mocht zweeg ze :roll:
We hebben dan geprobeerd om haar een tuutje te geven, maar dat lukte in het begin niet. We moesten in het begin het tuutje gewoon tegen houden want anders floepte het uit haar mondje. Ze kon het dus echt niet :roll: Opeens was ze er mee weg. Wat was me dat een zaligheid. Die nacht sliep ze heel vast en sindsdien heeft ze 's avonds geen huil'uurtje' (van 3 uur) meer.

En ook hier zijn het dus die van Bibi geworden. Ik had hier dus 6 soorten liggen en met de andere kon ze het al helemaal niet. Ik heb hier nu nog eneke liggen van Difrax en haar onderste lipje komt er gewoon onderuit piepen :roll: Dus blijven we bij Bibi. Ik heb er al enorm veel gekocht, want waar die allemaal blijven... ik weet het niet. Die verdwijnen hier als sneeuw voor de zon. Volgens mij slikt ze die gewoon in :D :D :D
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 23 dec 2007, 14:10

Kato krijgt nu een tutje van chicco, een rubberen.
We hebben haar ook eentje gegeven omdat ze steeds aan de borst in slaap wil vallen en dan kan nu eenmaal niet altijd.
Marie heeft altijd 'getut' gehad op zo'n rubberen speentje van Dodie met een kompresje in. Toen ze dat kompresje er begon uit trekken heben we het afgenomen en hopeloos op zoek geweest naar een 'echt' tutje. We vonden niets, dus hebben we haar leen inslapen zonder tut met enorm veel gehuil. En toen na 2 maanden had ze opeens een tut van MAM. Maar die slijten echt heel snel :?


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”