gek?

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kimm
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jul 2007, 00:50
Locatie:Maaseik
Contacteer:
gek?

Bericht door Kimm » 30 nov 2007, 12:56

Laatst ging ik naar de *** met een vriendin (zei heeft een kindje van 6 maanden), ik zag daar 'n geboortepakje liggen van nijntje, in een zotte bui heb ik dit dan gekocht, samen met een mutsje, zokjes & een hemdje, allemaal van nijntje! Nu, ik ben niet zwanger en dit is ook niet de bedoeling voor de komende 2-3 jaar! Maar iedere keer als ik babyspullen zie krijg ik de goesting om die dingen te kopen? Heb zelfs nog meer dingen (gekocht + gekregen als ik info bestelde) Zijn er mensen die dit nog deden voor ze zwanger waren? :oops:
Van alle bloemen in het leven,
is vriendschap de geurigste!


Afbeelding


Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 30 nov 2007, 13:00

ik had al een meegroei-eetstoel en een reisbedje voor ik zwanger was :lol:
gekocht in de solden voor de helft van de prijs... 't Was toch niet weggesmeten geld :wink:
2 maanden later was ik zwanger :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kimm
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jul 2007, 00:50
Locatie:Maaseik
Contacteer:

.

Bericht door Kimm » 30 nov 2007, 13:33

Leuk, ja dan gaat dat, maar vermits hier nog geen planne zijn... Was er vanmorge over aan het denken vandaag deze topic! :)
Van alle bloemen in het leven,
is vriendschap de geurigste!


Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 30 nov 2007, 13:48

ik was nog geen drie maanden zwanger of we hadden bedje al en wandelwagen...Zelfs toen kreeg ik reactie van collegas van waarom doe je dat nu al? Straks loopt het verkeerd en dan sta je daar met alles

maar zoiets kriebelt toch he?

ik heb nu al vaak zin om een wandelwagen te kopen tweedehands dan wel voor een volgend kindje
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kopen

Bericht door Aicha » 30 nov 2007, 13:50

dat heb ik niet gedaan ! maar ik keek wel altijd naar het babygerief, zeker naar de kleertjes.
Toen ik pas zwanger was van Andrès (kwam net buiten van bij de gyn) ben ik de eerste babywinkel binnengewandeld en heb daar een pyjamake gekocht :oops: .
Als ik dat dan vertelde zeiden sommige mensen zo van "o amaai, da brengt ongeluk hoor, zover op voorhand zo'n dingen kopen". maarja, daar geloof ik nie in :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Veer
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2006, 14:33
Locatie:Zolder
Contacteer:

Bericht door Veer » 30 nov 2007, 13:54

Babyspulletjes zijn gewoon heel erg leuk en lief. Ik kan me voorstellen dat je leuke spulletjes niet kan laten liggen. Wanneer er een kleine komt heb je alvast leuke spulletjes.

Ik ken ook veel meiden die spaarden hun uitzet bij elkaar toen ze bij nog bij hun ouders woonden. Op het moment dat ze op zich zelf gingen wonen moesten ze niet meer zoveel kopen. Ik heb dat nooit gedaan. Ik had alleen een keer mooie glazen gekocht maar verder moest ik nog veel kopen en dan ben je in een keer veel geld kwijt.

Dus op zich is het niet zo raar maar wel leuk. Het is toch leuk om te dromen naar een toekomstig kindje.

Ik ben nu ook weer bezig met de kleertjes en ik zie zo Amber voor in me in een wit zeehondenpakje en nu zal volgend jaar ons tweede kindje het dragen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kimm
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jul 2007, 00:50
Locatie:Maaseik
Contacteer:

.

Bericht door Kimm » 30 nov 2007, 13:57

Uitzet ben ik ook al aan het sparen ja, maar is toch nog iets anders als babyspullen he!

Nu het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik heel veel met kindjes bezig ben: babysitten & ik doe 3 maanden op een jaar stage als kinderverzorgster, dus hopelijk vind ik snel werk na juni!

achja, kben altijd al zot geweest van kleine kindjes!
&& dat groeit er waarschijnlijk toch niet uit :D

allemaal al bedankt voor de reactie he!
Van alle bloemen in het leven,
is vriendschap de geurigste!


Afbeelding

Gebruikersavatar
Veer
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2006, 14:33
Locatie:Zolder
Contacteer:

Bericht door Veer » 30 nov 2007, 14:00

Graag gedaan!! Wens je veel succes met zoeken van werk!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 30 nov 2007, 16:42

ik denk dat je gewoon van kinderen houd en daarom die spulletjes niet kunt laten liggen... neem dit nu niet slecht op hé ... maar ik ben gek op paarden en koop alles wat met paarden te maken heeft ook al ben ik gestopt met rijden (omwille van de kleine kindjes :D) en heb ik helemaal geen paard...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 nov 2007, 21:09

Dat had ik niet voor ik zwanger was, maar wel toen we het net wisten.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 30 nov 2007, 22:29

ik had al voor mijn zwangerschap een tut "papa is the best", verstevigende creme tegen zwangerschapsstriemen, en 4 babieknuffels en 5 zwangerschapst-shirten, 2 zwangerschapstruien, 2 buikbanden en zwangerschapsboeken en een zwangerschapskussen gekocht :lol:

Nu sinds ik het nog maar net weet heb ik mij enkel een aftelkalender, een eerste zwangerschapsbroek en een angelsounds doppler gekocht dus dat valt nog mee!

Dus zo abnormaal is dat niet...het is gewoon leuk! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 dec 2007, 08:24

Ik heb het nooit gedaan voor ik zwanger was.. :lol: Nu kriebelt het wel om al af en toe leuke dingen te kopen, maar ik hou me nog even in.. :wink:

En die uitzet (borden en zo) heb ik ook gedaan omdat ik wist dat ik eens ik volwassen was, op eigen benen zou moeten gaan staan.. :wink: Ik heb bijna niks moeten bijkopen, alleen zo kleine prullen (wc-rolhouder, borstel ea) ..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Kimm
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jul 2007, 00:50
Locatie:Maaseik
Contacteer:

.

Bericht door Kimm » 01 dec 2007, 11:55

@ ericardtje: hmm,, zwangerschapskleren heb ik nog niet! Vind 't wel prachtig al die dingen, babyknuffels heb 'k ook al.. ;) achja, zoveel te minder hoeven we te kopen als het ooit zover is he ;)

@ Ingetjeuh: 'k hou idd heel veel van kindjes, mijn vriend zegt dat ik dat aantrek: zaten laatst bij de kapper, 't zat daar echt vol, kwam 'n mama binne met haar kindje, dat kindje loopt regelrecht naar mij (had die nog nooit gezien) en legt haar speelgoedje op mijn schoot & zegt: spelen! die mama zo van alle wat doet gij nu, dat heeft ze nog nooit gedaan! was eigelijk wel grappig! && nee tuurlijk neem ik dat niet verkeerd op! trouwens, paardjes daar hou ik ook van! heb zelf ook 3 jaar ofzo gereden, maar na een redelijke zware val gevallenen er nietmeer op gekropen! :s nu heb ik daar nog spijt van maarja!

bedankt alvast allemaal! x
Van alle bloemen in het leven,
is vriendschap de geurigste!


Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 02 dec 2007, 16:35

heb da ook zo wat! veel kleine kindjes zitten mij altijd aan te staren of komen naar mij gelopen en trekken mijn aandacht. en de meeste beginnen dan zowa uit te leggen of te lachen :D

het is nooit te laat om opnieuw te proberen... :D heb ook mijn deel gehad met vallen... :D enkele gekneusde ribben, een paar schaafwonden van tegen de muur geduwd te worden, gekneusde voet en een gat in mijn scheenbeen van langs een bout te rijden en een beetje te dicht ... :D mahja da alles houd mij niet tegen, wanneer de kindjes wat groter zijn begin ik er terug aan!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 03 dec 2007, 04:13

ik had dit ook niet en ook niet als ik zwanger was da ging hier echt traag bij mij alles op het gemak en nu heb ik al zo ongeveer alles en van kleertjes ben ik vorige week de eerste gaan kopen wel laat maar had tijd vond ik denk dat da komt door de goede verloop van de zwangerschap en omdat ik er zoveel heb moeten voor doen dat ik toch schrik had dat er iets kon gebeuren daarmee alles wat later gaan halen.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 03 dec 2007, 08:53

toen ik nog niet zwanger was ,heb ik ook wel eens een setje kleren gekocht ....(maar dan waren we wel van plan om er aan te beginnen)maar meer dan dat neen ... maar als je dat leuk vind waarom niet (als je collectie te groot word kan je altijd eens iets cadeau geven aan iemand ) het is natuurlijk wel iets heel anders dan een uitzet voor te gaan samenwonen ... :) :)

Gebruikersavatar
Hilandera
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 11:39
Locatie:Veurne

Bericht door Hilandera » 07 dec 2007, 16:48

Wij zijn ook al volop bezig heel onze uitzet bij elkaar te kopen :) en aan babyspullen ook geen gebrek :) maar dat komt dan wel omdatk zelf een winkeltje heb hihi:)
Eindejaarsactie : Bij aankoop van € 75 krijgt u 1 AVENT zuigfles of anti-lekbeker gratis op HILANDERA.be!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 08 dec 2007, 16:47

Ondertussen heb ik aan mijn verzameling 2 hempies en 2 bodiekes toegevoegd voor ons poppemieke :lol:

Ik heb alleen getwijfeld over de maat...heb eentje "newborn maat 64" genomen. En eentje nog een maatje groter...maar nu hoor ik dat dat veel te groot is voor een boorlingske :lol:
Welke maat neem je voor eerste kleertjes? Want je weet toch eigelijk totaal nog niet of je een grote of kleine baby gaat hebben bij de geboorte hé... :?:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

maat

Bericht door Aicha » 08 dec 2007, 17:06

aricartje,

normaal is maatje 50 voor een borelingske en maat 56 voor 1 maand maar veel kindjes meten 50 à 52 cm en dan kun je beter ineens maat 56 nemen.

Mijn eigen kindjes waren wel maar 49 en 2 keer 49,5 en voor hen was 56 dan wel weer groot!
(allée, de eerste 2 weekskes dan want daarna kon ik de 50kes al opbergen)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 08 dec 2007, 19:24

62 is denk ik ongeveer drie maanden...dus zal je toch een beetje kleiner moeten nemen denk ik ...maar ja als je iets leuk vind ,dan sta je daar zo niet bij stil...(alleee bij mij is dat toch zo) :oops:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 dec 2007, 08:54

En dan heb je je maatje 64 nog voor erna hé, want van die kleine spulletjes krijg je ook veel bij de geboorte als cadeautje.. :wink:
Ik heb in de winkels tegenwoordig ook weer de neiging om de baby-afdeling te bezoeken, maar ik weiger er voorlopig aan toe te geven.. :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Kimm
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jul 2007, 00:50
Locatie:Maaseik
Contacteer:

.

Bericht door Kimm » 09 dec 2007, 11:15

Hmm,, geen idee welke maat ik heb genomen toen... maar bij die winkel waar ik toen ben geweest is zo 'n gedeelte voor prematuur & pas geboren! Daar heb'k gewoon 'n maat van genomen, heb vriendin laten kijke, die kent daar al wa meer van, zei heeft ondertussen 'n dochtertje van 6 maanden dus!

achja, die kleine spulletjes zijn ook allemaal zo schattig!
Van alle bloemen in het leven,
is vriendschap de geurigste!


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”