gepuft bij de geboortelijst

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
valerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jun 2007, 17:42
Locatie:roeselare
gepuft bij de geboortelijst

Bericht door valerke » 31 okt 2007, 21:58

amai,heb ik even afgezien voor die lijst vast te goan leggen met mijn vrouw, zij zag da kleur graag ik da ander, ik wilde dat azo zij dan anders
2 uren half .

lastiger dan werken bijna en best dat ik nog de prijs wat in doog hield of zij besliste er moar op los.

vrouwen hee, echte winkelverslaafden


Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 31 okt 2007, 22:26

:lol: :D hahaha
In die situaties ben ik al geleerd dat ik best geregeld eens ja-knik en mijn mening geef ;)
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
EvytjeuH
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 jul 2007, 13:42
Locatie:St Job In't Goor

Bericht door EvytjeuH » 31 okt 2007, 23:29

haha :lol:
Bij ons was het juist omgekeerd, ik moest men vriend tegenhouden want amai.. :roll:
Duurde ook 2.5u bij ons :D
AfbeeldingAfbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 01 nov 2007, 07:45

Ik heb daarin mijn goesting mogen doen... ventje op zijn gemak, ik op mijn gemak !!!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 01 nov 2007, 10:42

Wij hebben eerst rustig thuis overlopen. Anders ontstaan er in de winkel maar discussies. Qua kleur kon ik bijna altijd beslissen. We wilden gewoon altijd iets neutraals omdat we nog niet wisten of het een jongen of een meisje zou worden. Verder eigenlijk altijd goed overeen gekomen. Maar het is een heel gedoe ja. Vooral bij een eerste, want je weet eigenlijk totaal niet wat je nodig hebt. Je koopt altijd wel iets dat bijna niet zal gebruikt worden.
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 01 nov 2007, 11:25

wij zijn toen 4 u bezig geweest,en dan nog stond er alles niet op,moest op een andere keer terugkomen om kleertjes te kiezen...
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 nov 2007, 11:28

Daar zijn ik en Filip twee gelijke van: het is meteen goed. Wij hebben in vrijwel alles dezelfde smaak.
En bij mij moet het vooruit gaan: ben geen klassieke vrouw waar het allemaal uren moet duren....
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:

Bericht door sp » 01 nov 2007, 15:28

Hahaaa! Wat een partner lijden kan!

Bij ons is 't allemaal zo goed als tweedehands, en eigenlijk kan 't P niet veel schelen wat ik allemaal in huis haal...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

lijst

Bericht door Aicha » 01 nov 2007, 22:00

Bij ons ook geen discussies omtrent de lijstjes want we hebben volledig dezelfde smaak! :D
Bij Hélena is Lieven zelfs niet meer meegeweest en ben ik het lijstje gaan aanleggen met mijn vriendin (=ook de meter van hélena) :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 01 nov 2007, 22:15

hier komen we ook vree goed overeen :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 01 nov 2007, 22:31

Bij tim hebben wij da ook samen gedaan... en geloof mij ik denk da'k toch alles heb gekozen. jethro zei enkel ja da's goe of nee da vind ik niet goe... dus nu heb ik da alleen gedaan :D met toestemming van jethro natuurlijk, hij had er helemaal niks op tegen... + nu de geboortelijst compleet is heeft hij al eens een kijkje genomen en hij heeft eigenlijk geen commentaar...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 02 nov 2007, 10:16

Wij hebben ook in bijna alles dezelfde smaak maar toch hebben we daar ook enkele uurtjes gezeten om de lijst samen te stellen. Ik vond dat wel heel leuk al die spulletjes uit te kiezen en we werden heel goed geholpen in de winkel.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 02 nov 2007, 11:30

'k Stuur de lijst online door. Vooraf heb ik wel een paar dingen overlopen met koen maar ie vond het allemaal goed.
Moet ook vooruit gaan dus ik pas voor daar uren in de winkel te zitten.
Zijn zaterdag nog laatste inlichting gaan vragen in de winkel, duurde maar 10 minuutjes.
Paar dingen hebben we apart gekocht doordat we nog cadeaubons hadden en daarin zijn we ook supergoed overeengekomen (zelfde smaak). De mijnen winkelt nog graag, chance :lol:.
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 02 nov 2007, 13:45

Hier geen lijst gelegd . :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 02 nov 2007, 14:31

Hier ook geen discussies geweest,want we hebben gewoon geen geboortelijstjes genomen. :D
Wij kennen de famillie en ons vriendenkring, ze zouden daar toch niks van gekocht hebben.

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 07 nov 2007, 16:49

de eerste keer maar een kleine lijst gelegd
en die was snel gevuld
2de keer geen lijst genomen
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ann
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 15:27

Bericht door Ann » 07 nov 2007, 17:49

Was hier ook zo, 2 uur rondleiding gehad en nog 2 uur gekozen, alhoewel ik mijn lijstje op voorhand had gemaakt, en me daaraan gehouden heb..
Alles wat op de lijst stond (was heel wat) heb ik de eerste week allemaal gekregen, precies geplunderd, ga morgen nog een en ander bijzetten...

Wel leuk hé al die nieuwe dingen voor je kleine uk, en jezelf ook een beetje natuurlijk...

Groetjes,
Een kersverse mama,
Ann
Onze dochter is er eindelijk!!! (en groeit als de kolen!)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 08 nov 2007, 11:02

ik zit met een "probleem"... aangezien ik een grote familie heb zou ik nu terug graag een lijstje aanleggen, (ook een pamperrekening) maar ik ken mn familie en ze komen allemaal graag met een cadeautje, dus om te vermijden dat ik "nutteloze" spullen krijg zou ik graag een lijstje aanleggen...
maar ik weet niet goed waar... in de winkel waar Amy haar lijst gelegd heb zijn er veel problemen geweest... spullen die niet op tijd binnenwaren, grote belangrijke dingen zoals de draagmand en buggy enz.. dus daar zouden we het liever niet leggen... alhoewel mn vriend dan weer zegt dat het nu geen dringende zaken gaan zijn, dat we het belangrijkste al hebben, dus dat we mss toch daar gewoon wat spullen uit de winkel kunnen kiezen (die ze niet moeten bestellen)
maar ik dacht eerder aan de "een niet welcome-baby winkel" of DREAMLAND... heeft iemand daar ervaring mee?

grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 08 nov 2007, 19:53

Ik ben zelf verkoopster (nog een week toch ;-)) in een babywinkel waar geboortenlijsten gelegd worden!

Ik leg zelf per week een stuk of vijf geboortelijsten samen met klanten en de meeste duren toch langer dan 1 uur!
Het hangt er allemaal een beetje vanaf, je hebt ouders die heel goed voorbereid zijn, en je hebt er die nog niks weten!

En sabtje, ik kan niet zien over welke winkel jij het hebt, anders moet je eens een pb'tje sturen?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
babz
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 18:26
Locatie:8000

Bericht door babz » 09 nov 2007, 10:23

Ik heb je 'n pmke gestuurd, Sabtje :wink:.
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 09 nov 2007, 10:48

Van Daan heb ik mijn lijst gelegd bij een grote speelgoedwinkel waar ze ook een baby-afdeling hebben (de die met de langere naam ) :wink: en ik was daar heel tevreden over. Wat er niet gekocht was van de lijst, was je ook niet verplicht die te kopen.
Nu gaan we onze lijst opnieuw daar leggen, maar we zetten er gewoon veel meer speelgoed op!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 nov 2007, 07:52

wij gingen eerst eens polsen bij een kleinere winkel ,(had er geen goed gevoel bij,moest een beetje aan hun merken houden en ik beslis graag zelf)maar we zijn dan toch maar ,naar de winkel geweest van de vorige keer (die is online ook te raadplegen ) Had ook op voorhand al de catalogus op internet geraadpleegd en een beetje opgeschreven....want ja het ventje was mee ...maar het moest weer rap gaan(hij zat al nerveus vooor de VOETBAL... :? van smaak zijn we het redelijk eens ....gelukkkig maar ... heben ook maar echt de nodige dingen opge zet(was toch wel karretje VOL) :D :D .voor de rest kunnen ze er ook bonnen krijgen ...die hou ik dan eventueel voor kleertjes te kopen ,want als je die op de lijst zet dan moet je ze daar wel kopen als niemand ze van de lijst genomen heeft

saida
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 15:40
Locatie:antwerpen

Bericht door saida » 28 nov 2007, 16:26

amaj amaj

ben benieuwd wat het wordt...wij hebben zaterdag een afspraak om alles vast te leggen...
hopelijk duurt het niet al te lang :?


Plaats reactie

Terug naar “De babyuitzet”