Doe jij aan sport?

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie

Doe jij aan sport?

Ja, in clubverband
2
11%
Ja, in mijn eentje of met een vriendin
3
17%
Nee, geen tijd voor
6
33%
Nee, geen zin in
2
11%
Ik wil wel, maar weet niet wat
5
28%
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Doe jij aan sport?

Bericht door Dagmar » 12 mar 2005, 22:00

Doe jij aan sport? Welke sport beoefen je? In competitie of gewoon voor het plezier (kan dus ook voor het plezier in competitie zijn)? Of overweeg je wel van iets te gaan doen?


Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 13 mar 2005, 00:34

Ik wil doodgraag dansles ofzo gaan volgen. Ik weet niet of dat kwalificeerd als sport...
Maar het probleem is dat de dansscholen zo ver van hier liggen en ik heb geen rijbewijs... :cry:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 mar 2005, 09:36

En ik wil wel, maar ik weet niet wat. Ik heb een tijdje volleybal gedaan, maar dat zie ik niet meer zitten (afstand & medespeelsters zijn redelijk jong). Ik wil iets individueels doen, maar samen met een vriendin (hahaha, ik ben weer moeilijk bezig :D ). Het probleem is dat mijn vriendinnen ofwel te ver wonen, ofwel geen tijd, ofwel geen zin hebben. Hoe kan ik hen overtuigen? En nog belangrijker, wat kan ik gaan doen? Ik had al gedacht om te gaan zwemmen, maar ik weet niet of ik me al in zwemkledij durf te vertonen :oops: . Nog een optie is aerobics of zo, maar ook hier heb ik drempelvrees. Fitness liever niet, dat is zo een rage momenteel en dan moet je aanschuiven om aan de beurt te komen. Ik wandel af en toe (hangt van het weer af), maar ik wil toch iets actiever doen.. Iemand een suggestie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 16 mar 2005, 10:40

Ik doe niets van sport.
Reden: geen tijd, geen goesting, geen fysiek :lol:

Gaan zwemmen doen we wel eens af en toe met de kindjes, maar da's dan meer wat ploeteren dan echt zwemmen, hoor.

groetjes.

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 16 mar 2005, 11:11

Ik heb er geen karakter voor(((( Ik zou ook veel willen doen maar dan met een vriendin maar ja.... waar zijn ze allemaal he hihi.

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 16 mar 2005, 19:35

Ik zou heel graag terug gaan sporten. ik heb vroeger nooit niets anders gedaan (3jaar jazz, en dan nog eens 6 jaar aerobics). Ik mis dat wel een beetje. Maar met de 2 kindjes heb ik gewoon de energie niet meer en ben ik blij dat ik 's avonds als de kindjes slapen rustig eens in dez etel of achter de pc kan zitten. Zeker nu ik terug voltijds ga werken. Was vergeten hoe vermoeiend dat wel was :?
Als de kindjes wat groter zijn ga ik zeker en vast terug gaan sporten. Waarschijnlijk fitnes of terug aerobics.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 15 jun 2005, 16:14

Heb er geen tijd en fut voor.
groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

kimpie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 mei 2004, 13:46
Locatie:vilvoorde (België)

Bericht door kimpie » 31 jul 2005, 16:10

Ik doe niet aan sport.
geen tijd,geen interesse
En ik doe al genoeg aan sport door achter Jonas aan te lopen :lol:

Liefs Kim :wink:

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 13 aug 2005, 17:08

Om heel eerlijk te zijn,heb ik daar geen zin in.
Soms denk ik wel eens zo van,ik ga er eens werk van maken om enkele dagen in de week wat te gaan joggen.
Maar het komt er dan gewoon niet van.

Gebruikersavatar
Tatty
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2005, 17:48
Locatie:Zedelgem
Contacteer:

Bericht door Tatty » 14 aug 2005, 15:26

Hey
Ik ben een echte paardenfreak!!! Ik heb nog 2 paarden gehad en reed nog eens met een paard en een pony van mijn vriendin. Als ik niet aan het werk was kon je me daar vinden. Ik heb toen mijn paarden verkocht omdat ik ander werk had en er echt geen tijd meer voor had. Een paar keer in de week ging ik dan nog met mijn vriendin haar paard gaan rijden en nu heb ik het opgegeven door mijn zwangerschap. Ik mis het enorm maar zou nu niet durven rijden want ik zou enorme schrik hebben om te vallen. 'k Moet nu rekening houden dat ik niet meer alleen ben hé :D
groetjes Tatty
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Poll's”