wat vinden jullie van de wiegendoodtest?

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

voor of tegen wiegendoodtest

eigenlijk zou dit verplicht moeten zijn
2
25%
ik zou dit zeker doen maar het moet niet verplicht zijn
6
75%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00
wat vinden jullie van de wiegendoodtest?

Bericht door barbara » 02 mar 2005, 22:45

zijn jullie voor of tegen? gewoon omdat ik niet weet of ik deze test zou laten doen. ik denk dat ik niet meer zou slapen, moest het resultaat van de test slecht zijn...
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 02 mar 2005, 22:47

oeps, ik wou er dus nog keuzes bij zetten maar dit is mijn eerste keer, en het is niet zo goed gelukt... :oops:
zet gewoon jullie mening en ik ben ook al blij :lol:
groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 02 mar 2005, 22:56

Hallo barbara,

Van ons eerste hebben wij die test niet gedaan. Ook om de reden die jij aanhaalt. Ze kunnen het testen, maar als ze dan zeggen dat het positief is, dan slaap je gewoon niet meer hé.
Van ons tweede had ik het met de KA besproken en die zei dat ik het niet moest doen, als ik mij daar niet goed bij voelde.
Dus gingen we het niet doen.
Maar twee dagen nadat ik met jarno uit het ziekenhuis was heeft hij een verslikking gehad (beetje soort reflux) waardoor hij bijna gestikt is en wij er in allerijl mee naar spoed mogen lopen zijn.
Hij heeft 4 dagen in 't ziekenhuis geweest toen (hij was amper een week oud), en moest toen naar huis met zo een monitor. En toen heeft de KA ons wel aangeraden om de test te doen.
Omdat ze zei, dat dit kon een éénmalig geval zijn, maar het kon natuurlijk altijd dat hij het nog eens deed.
En als dit dan juist in zijn slaap is, begrijp je.
Dus hebben we de test bij jarno wel gedaan,maar ik ben er niet bijgebleven hoor. Mijn man is met hem naar het ziekenhuis meegegaan en is daar 's nachts bij hem gebleven, want ik kon het niet aan om hem met al die draadjes aan zijn lichaam te zien . En achteraf zei mijn man dat het maar best was dat ik niet was meegegaan, want dat het echt geen plezant zicht is.
Nu bij Jelco hebben we de test ook niet laten doen. Ook weeral om niet ongerust te zijn voor dingen die er uiteindelijk niet zijn.
Natuurlijk hoop ik dat er nooit zoiets voorvalt hé.
Maar ik vind, of ze die test nu doen of niet, hé, uitsluitsel geeft het toch nooit volledig. Dus waarom dan dat kind aan die testen onderwerpen?

Groetjes.

Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 02 mar 2005, 22:59

tja, dat is het dat me tegenhoud. is het door de babyblues ofzo maar ik ben zo bang om haar kwijt te geraken. bij fabio stond ik daar niet zo bij stil, maar nu, amai! ik snap het zelf niet zo goed, ik zie fabio even graag als haar, hoor. tis raar...
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Poll's”