Wanneer houden we een forumbijeenkomst?

Enquetes over verschillende onderwerpen...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie

Wanneer houden we een forumbijeenkomst?

paasvakantie (26/03 - 10/04)
3
33%
juli
3
33%
augustus
3
33%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Wanneer houden we een forumbijeenkomst?

Bericht door Dagmar » 13 feb 2005, 09:09

Jullie kunnen weeral stemmen (en hopelijk doen jullie dat ook).


Wanneer zouden we een forumbijeenkomst houden? De keuze is niet zo moeilijk, maar alles heeft zijn voor- en nadelen. Het voordeel van de paasvakantie is dat het dan minder druk is dan in de zomer, het nadeel is het weer. En in de zomer ben je redelijk zeker van het weer ('t zal in ieder geval aangenamer zijn van temperatuur), maar dan kun je er ook zeker van zijn dat het overal een drukte van jewelste is!!! Nog een voordeel van de zomer is dat er dan meer mensen vrij zullen hebben. In de paasvakantie kan niet iedereen zomaar vrij nemen..

Dus stemmen maar!!!


Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 13 feb 2005, 10:45

Mij maakt het niet zoveel uit, ik heb ook nog niet gestemd!
Het hangt er bij mij ook vanaf waar gehouden wordt! Liefst een beetje centraal.
Eigenlijk wel liefst in de zomer, want dan hoeft Philippe niet te voetballen en kan hij evt. op de kinderen passen :D
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 13 feb 2005, 10:46

haha, nu heb ik gestemd en gelijk ligt de 100% op augustus, da's dus duidelijk!!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2005, 10:48

Nicolle schreef:...
Eigenlijk wel liefst in de zomer, want dan hoeft Philippe niet te voetballen en kan hij evt. op de kinderen passen :D

???? Ze komen toch gewoon mee, niet?
Ik heb ook nog niet gestemd, mij maakt het niet zoveel uit. Je mag natuurlijk altijd voorstellen doen waar we kunnen afspreken. En tegen dat we een paar voorstellen hebben, doen we nog wel eens een poll. :wink:

Ondertussen heb ik gestemd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 13 feb 2005, 11:00

nou mijn man is niet zo op bijeenkosmten (helaas) ik weet van tevoren al dat ie daar geen zin in heeft (hij spreekt geen Nederlands en alles wat nieuw is is eng.... :?
En in mijn eentje met 3 kinderen.... hangt er een beetje vanaf of ze zelf kunnen lopen tegen die tijd, maar anders kom ik lekker alleen, kletst wat makkelijker :)

Een concreet voorstel heb ik nog niet, maar het liefst iets ongedwongens (schrijf je dat zo??) een terrasje pikken, iets eten...
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2005, 11:19

Ai, ik denk dat de meeste mensen hier eerder denken aan een speeltuin, dierentuin,.. Dus iets waar kinderen zeker welkom zijn en zich kunnen uitleven. En dan is een terrasje doen soms een opgave hé (ik weet al dat dat niks voor Mila is, die heeft nu eenmaal geen zittend gat). Maar als er genoeg mensen zijn, dan zijn er veel ogen om de kindjes in de gaten te houden. En er zullen ook wel mensen zijn die Frans kunnen (Janewaye en Dumbledore al zeker, ik als ik durf :oops: ,...). Probeer je man maar te overtuigen tegen dat het zo ver is (en anders komen we hem wel kidnappen :wink: )
En als je tweeling nog niet kan lopen tegen dan, daar vinden we wel een oplossing voor (bvb in Planckendael kan je bolderkarren huren, of misschien heeft er iemand dat thuis wel)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Nicolle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mei 2004, 10:08
Locatie:Ardennen

Bericht door Nicolle » 13 feb 2005, 12:47

dat zijn idd ook leuek ideeen. PLankendael ken ik niet, maar zal wel gericht zijn op kinderen...
en wie weet krijg ik 'm nog zo ver ook!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 feb 2005, 16:37

Planckendael is een dierentuin (werken samen met de Zoo van Antwerpen). Persoonlijk vind ik Planckendael leuker voor kindjes dan de Zoo, vooral met de kinderboerderij. Daar mogen de kindjes gewoon tussen de geitjes lopen (krijg ik Mila natuurlijk heel moeilijk weg :D )

Maar als er nog voorstellen zijn, laat maar horen.
Mijn voorstellen:
1. Planckendael
2. Zoo van A'pen
3. Bokrijk (vooral de speeltuin)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 13 feb 2005, 18:16

Bellewaaerde???
Ook beetje dierentuin, veel groen, en een plek waar de papa's ook kunnen uitleven!!!
kleintjes kunnen ook op veel zitten...
Het is maar een ideetje he!!

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 13 feb 2005, 19:24

Ik heb ook augustus gezet, maar juli is ook goed voor mij. En heb nog een heel leuk ideetje:
Plopsaland.

Planckendael vind ik ook leuk.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 feb 2005, 00:25

janewaye schreef:...
Het is maar een ideetje he!!
Alle voorstellen zijn natuurlijk welkom!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 14 feb 2005, 15:18

Hallo,

Ik vind de paasvakantie en de maand juli goed maar augustus kan niet dan gaan we op reis naar Spanje voor 17 dagen lekker genieten van de zon.

Plopsaland,
Park Paradisio is ook leuk ben er wel nog niet geweest zijn ook met dieren vooral vogels.

Groetjes,
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 14 feb 2005, 16:01

Park Paradisio is inderdaad ook heel mooi. We zijn er deze zomer geweest met ons zoontje en het is echt mooi. Alleen is het in sommige oases soms moeilijk met een buggy :?
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 14 feb 2005, 22:48

Voor mij maakt het niet zoveel uit wanneer jullie afspreken, ik als kleuteronderwijzer ben al die schoolvakanties thuis. Alleen zitten wij regelmatig aan onze caravan in luxemburg dus prik maar een datum en we zullen zien of we kunnen. De eerste week van de paasvakantie, eind juli en begin augustus zitten we zeker in luxemburg. Debby moet vanaf 24 april ook terug gaan werken in shiften dus zij zol ook niet altijd kunnen, eventueel gaan papa en dochter(of met oma), alleen mee.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 feb 2005, 08:46

teacher schreef:...dus prik maar een datum en we zullen zien of we kunnen...
Ik denk dat dat het beste is, want als je moet zoeken naar een datum waarop iedereen kan, wel dan moeten we wachten tot iedereen op pensioen is (en dan nog!!!). Dus we prikken gewoon een datum en wie kan, die komt.. En wie niet kan, moet helaas wachten tot de keer erop (maar dan hebben we meteen een excuus voor een volgende bijeenkomst :wink: ).
Zouden we best een doordeweekse dag nemen of een dag in het weekend???
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 16 feb 2005, 10:06

Op een doordeweekse dag gaat er natuurlijk veel minder volk rondlopen, maar is het moeilijker om te komen. ikw erk voltijds dus dan zou dat al moeten zijn als ik verlof neem begin augustus. En dan zal mijn ventje niet meekunnen. En in het week-end zal er meer volk rondlopen, maar zullen er meer mansen kunnen komen ook. Dan is de vraag wat je het liefste het. ik heb dan zo geen voorkeur. ik heb graag weinig volk, maar ik zou toch graag zoveel mogelijk mensen leren kennen van het forum.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 feb 2005, 10:31

Helemaal dezelfde mening hier! Liever een rustige doordeweekse dag, maar natuurlijk ook zoveel mogelijk mede-forummers!!! Dus het wordt een moeilijke :( .. Maar we kunnen natuurlijk ook meerdere dagen "prikken", bv 1 dag in juli, 1 dag in augustus en misschien zelfs al een dag in de paasvakantie?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 16 feb 2005, 11:21

dinsdag 29 maart
donderdag 14 julie
dinsdag 12 augustus

Bijvoorbeeld hè. Andere sugegsties mag ook, maar ik veronderstel dat woensdagn ook druk zijn (veel ouders thuis met kindjes) en vrijdag en maandag zijn ook dagen die vaak genomen worden voor de verlengde week-ends.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 feb 2005, 09:34

Boke schreef:dinsdag 29 maart
donderdag 14 juli
dinsdag 12 augustus
We zullen die datums houden. Wie kan komt, wie niet kan, moet helaas wachten tot de volgende keer.. Bij uitstapjes en weekendtrips ben ik een onderwerp begonnen over 29/03. Laat jullie mening daar maar horen!

In de zomer kunnen we ook eens naar het strand gaan, dat stond nog niet tussen de voorstellen.. Of misschien eens een dagje Ardennen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 feb 2005, 12:58

Niet dat ik het geen goed idee vind hoor!!
Maar een dagje Ardennen met baby's en buggy's??
Niet vergeten dat ze daar de beschaving nog niet helemaal doorhebben op sommige plekken!! :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 feb 2005, 13:40

Had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht :oops: . Dat is waarschijnlijk omdat wij met Mila nog vanalles gedaan hebben.. (en in al mijn enthousiasme om mensen te leren kennen :wink: ).

Voorstellen tot nu toe: Zoo A'pen, Planckendael, Bokrijk, Bellewaarde, strand, Paradisio,.. Laat die tips maar komen!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 feb 2005, 14:55

Wat ik wel weet is als jullie naar bellewaerde gaan, ik erbij zal zijn!!

Gebruikersavatar
Boke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 12:59
Locatie:Binnen 6à7 maanden Molenstede

Bericht door Boke » 18 feb 2005, 15:40

Bellewaerde lijkt me ook wel plezatn. Maar dan gaat mijn zoontje in niet veel inkunnen denk ik. Hij heeft nu al schrik op de paardemolen. maar we zullen danw wel zien.
Groetjes
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Poll's”