'k Ben daar hé! Door hier over die ijsjes te lezen, heb ik er zo'n zin in gekregen..Lena schreef:...die liggen hier in de vriezer
ijsjes
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
haast u dan maarDagmar schreef:'k Ben daar hé! Door hier over die ijsjes te lezen, heb ik er zo'n zin in gekregen..Lena schreef:...die liggen hier in de vriezer
Ben daarstraks een super-voorraad ijsjes gaan indoen 2 dozen classic, 1 doos double caramel en een doos van het 'huismerk' (om te proeven of ze even lekker zijn als de 'original' )
wij hebben die van bofrost en 1 schuif van onze diepvries ligt heeeeeeeeeeelemaal vol! (en die komen iedere maand langs en dan zijn deze juist op -behalve die voor Troia, die doet daar langer mee -... die weten dat precies)
wij hebben hier liggen:
- potjes met aardbei en vanille (voor Troia)
- mini-ijsjes, precies cornetto's maar dan mini'kes (ook voor Troia)
- ijs-chocomoussekes
- magnumachtige dingen: notenijs met chocolade (met nootjes in) rond op een stokje
- wafeltjes met aardbei-, vanille- en chocolade-ijs tussen
- cornetto-achtige hoorntjes met bananen- en chocolade-ijs
- cornetto-achtige hoorntjes met aardbei- en vanille-ijs
sebiet nog eens gaan kijken, want ik denk dak er nog vergeten ben...
wij hebben hier liggen:
- potjes met aardbei en vanille (voor Troia)
- mini-ijsjes, precies cornetto's maar dan mini'kes (ook voor Troia)
- ijs-chocomoussekes
- magnumachtige dingen: notenijs met chocolade (met nootjes in) rond op een stokje
- wafeltjes met aardbei-, vanille- en chocolade-ijs tussen
- cornetto-achtige hoorntjes met bananen- en chocolade-ijs
- cornetto-achtige hoorntjes met aardbei- en vanille-ijs
sebiet nog eens gaan kijken, want ik denk dak er nog vergeten ben...
- Anneliefje
- Pas blauw
- Anneliefje
- Pas blauw
-
- Pas blauw
Om ergens op een terrasje een ijsje te gaan eten, verkies ik een bananasplit of een ander soort van ijs met fruit, mag met warme chocolademelk en slagroom zijn (kwestie van toch een beetje aan onze lijn te denken eh.. ). Om mee te nemen op wandel valt een hoorntje met chocolade, cocos en straciatella zeker in de smaak.