Spastische bewegingen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Tommy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 23:05
Spastische bewegingen

Bericht door Tommy » 05 okt 2007, 23:12

Haolla , ik ben drie maand geleden voor het eerst vader geworden . we hebben een schat van een dochter gekregen . spijtig genoeg heeft onze kleine prinses met wat tegenslag af te rekenen . ze is en allergisch aan koemelk en aan soya . ze heeft dan ook nog eens een serieuze reflux en een moeilijke stoelgang . nu voor dit alles doen we ons uiterste best . zitten al aan haar zevende pap . nu deze week begon ze iets raars te doen tijdens haar slaap . ze slaapt ook vele onrustiger . ze maakt rare krampachtige bewegingen . ze slaat wild om haar heen en is heel onrustig . iemand enig idee aan wat dit ligt . ik maak me zorgen , daarom dat ik het liever hier eens vraag . alvast bedankt als iemand me kan helpen .
Laatst gewijzigd door Tommy op 08 okt 2007, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 06 okt 2007, 09:14

Hey,

Lowie heeft dat ook gedaan toen hij nog piepjong was.
Ik maakte mij daar ook zorgen over en heb dit toen eens aan de kinderarts gevraagd.
ZE zegde me dat dit normaal is.
Dat zijn slaapstuipen. Als de baby overgaat in de REM slaap.
Het is belangrijk dat je je dochtertje gewoon rustig laat verder slapen.
Trekt ze dan ook van die gekke grimassen?
Hopelijk ben je al wat meer gerustgesteld!
Afbeelding


Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 okt 2007, 11:55

dat zijn volgens mij ook gewoon reflexmatige stuiptrekkingen...

Ben je voor die reflux en moeilijke stoelgang al eens bij osteopaat geweest? Want die kan wel wonderen doen op dat vlak hoor. Ik ben met Sitske ook gegaan voor haar reflux en dat ging daarna echt wel beter hoor.

Succes ermee.
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Tommy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 23:05

Bericht door Tommy » 06 okt 2007, 18:03

We zijnn al bij twee verschillende geweest . de eerste viel tegen . ze bleef veel teruggeven . ze bleef lastig . de tweede was zodoende nog erger dit was een regelrechte kwamzalver . de hoop in een osteo is even ver zoek bij ons . als het op die krampjes en reflux komt toch . ik vind het ook zo raar over reflux te praten want het lijkt niet echt op reflux die ik veel hoor . ze geef veel terug ; zelf tot een half uur voor haar volgende pap maar ze heeft er nooit pijn van . het is alleen lastig om haar netjes te houden als we weggaan en het is steeds met een grote slab ( bavet ) aan . het ruikt ook nooit zurig . ben inderdaad al opgelucht dat het met haar REM slaap heeft te maken .

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 okt 2007, 19:57

Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 07 okt 2007, 14:57

Als het niet zurig ruikt, dan wil dit volgens mij zeggen dat het nog niet gemengd is geweest met maagzuur... dus zou die melk dan nooit je kleintje haar maag bereikt hebben.
Wat zegt jullie KA ervan?
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”