overdag slapen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt
overdag slapen

Bericht door silviake » 17 sep 2007, 14:13

Hallo,
ik vroeg me eens af hoeveel jullie babys overdag slapen.
Bram heeft zo en ritme : eten, spelen, slapen. Tussen 2 voedingen slaapt hij ongeveer 1.5 uur. Behalve 's avonds, dan valt hij tegen 20.00 uur in slaap en moet ik hem om 22.00 uur wakker maken voor een bad en voeding. Durf hem niet goed te laten liggen want dan vrees ik dat hij 's nachts wakker gaat worden. Alhoewel, hij wordt u ook altijd wakker rond 04.00 uur. Ik geef hem dan geen voeding maar het duurt ongeveer 1 uur voordat hij terug slaapt en dan is hij om 6.30 - 07.00 uur opnieuw wakker.
Zou hij soms overdag of 's avonds teveel slapen en darom 's nachts niet kunnen slapen?
Een tijdje terug sliep hij wel van 23 uur tot 06.30 uur. Vanwaar die verandering vraa ik me af?
Toen was ik ook uitgerust, nu ben ik bekaf door elke dag om 4 uur op te staan.
Maar ge kunt het dutske toch ook niet wakker houden als hij aan het vechen is tegen de slaap
Iemand raad?
Afbeelding

Afbeelding


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 17 sep 2007, 14:33

Hey

Ik denk niet dat je hem echt op jouw gewenst ritme kan zetten. Sitske is 4 weken jonger en slaapt overdag in ene keer 2 à 3u aan een stuk, zo rond de middag. En voor de rest zijn dat hazeslaapjes. Ene keer een middagdut van 2u en dan 's avonds van 20u tot 21.30u waarbij ik ze dan ook wakker maakte om te eten en dan viel ze na paar slokjes (bv) in slaap voor de hele nacht tot ongeveer 6u. Soms wordt ze om 2 à 3u ook nog wel eens wakker, maar das dan ongeveer eens per week ofzo.

Als je gewoon het vast ritme erin houd zal dat wel beteren ook ze. En mss eens proberen om z'n badje wat vroeger te geven ofzo?

Enkel met haar laatste voeding zit er bij Sitske een echt ritme in, als ze geen krampen heeft dan slaapt ze tussen 21u en 21.45u

Probeer anders eens een keer om hem te laten slapen, wie weet slaapt hij wel door tot 4u, en als hij dan gewoonlijk al wakker is dan is het voor jezelf niet zo'n verschil hé. En als hij dan uur wakker is, komt dat dan van de honger of verveling ofzo?

Succes
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 17 sep 2007, 14:58

ik volg de mening van hierboven.
En idd desnoods rond 20u het bad en de laatste voeding geven en hem gewoon eens laten doen. Nu wordt hij toch ook rond 4u wakker.

En dan geen eten meer geven in de nacht ... Misschien heeft hij dit wel nog nodig he?! :wink:

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 17 sep 2007, 18:48

Tja, ik denk niet echt dat het van de honger is dat hij 's nachts wakker wordt. Want soms als ik hem dan 's morgens zijn fles geef om 6.30 uur, dan lat hij ook dikwijls veel staan. Als hij dan honger had, dan zou hij het toch uiteten? Hij heeft zoveel weken doorgeslapen dus hij kan wel zonder een 's nachts. Volgens mij is het van de reflux dat hij wakker wordt 's nachts.
Ik ga het ens proberen om hem vroeger in bed te steken, want ja, als hij dan ook tot 4 uur slapt, dan is het weinig verschil he.
Maar ik vind het moeilijk om het in te schatten, want hij eet nu nog 6 ker per dag en als hij dan 's avonds vroeger gaat slapen, dan krijgt hij weer minder.
Och ja, ik weet het ook niet, zal wel zien.
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 sep 2007, 20:23

Ik zou hem ook niet wakker maken hoor om te eten.
Desnoods hem idd om 4 uur nog een flesje geven... geleidelijk aan zal hij dat wel gaan overslaan en in een ander ritme vallen.
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 sep 2007, 10:25

silviake schreef:Tja, ik denk niet echt dat het van de honger is dat hij 's nachts wakker wordt. Want soms als ik hem dan 's morgens zijn fles geef om 6.30 uur, dan lat hij ook dikwijls veel staan. Als hij dan honger had, dan zou hij het toch uiteten? ...
Maar 't is ook niet omdat Bram om half 7 geen honger heeft, dat hij 's nachts geen honger kan hebben hé! :wink: 't Is moeilijk hé, zo "zoeken" naar een ritme.. Ik heb hier altijd het ritme van Mila en Karsten gevolgd en de uitkomst is heel verschillend.. Mila heeft altijd goed geslapen (behalve bij ziekte en tandjes en zo) en Karsten slaapt nog altijd niet goed.. 't Hangt echt van kind tot kind af en je kan niet meer doen dan het ritme volgen..
Misschien maakt hij op 't moment een groeispurt door en heeft hij daarom de ene keer sneller honger dan de andere keer.. :wink:
Ik hoop dat het snel vanzelf opgelost geraakt en dan zal Bram wel opeens doorslapen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 18 sep 2007, 10:39

@Dagmar

Denk niet dat het 's nachts van de honger is hoor, want het feit dat hij een tijdje heeft doorgeslapen wil zeggen dat hij gerust zonder kan he :wink: .


Liam gaat hier vaak slapen om 19u en dan laat ik hem ook gewoon slapen.. Hij wordt dan wakker rond 6u nu...
Ik zou hem gewoon laten slapen, tenslotte moet je baby'tje je laten weten wanneer hij honger heeft en moet jij hem daarvoor niet wakker maken he :wink: . Misschien heeft hij gewoon last van een sprongetje..
Die hebben echt een invloed op je kindje hoor..
Dan zijn ze echt huilerig, hangerig, hongerig :D
Kzou gewoon afwachten!
En ik zou hem ook vroeger in bad doen...
Ik steek Liam altijd in bad net voor zijn laatste voeding van 18u...
Dan is hij lekker fris gewassen, een pyjamaatje aan en dan lekkere melk en hij slaapt als een roos!
Buite die lastig tut soms natuurlijk :P

Het is ff tanden bijten soms..
Liam heeft een tijdje tot half 8 geslapen maar dat is ook weer verandert..
Ze zijn tenslotte nog o zo klein he!

Hopelijk komt het snel terug goed!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 sep 2007, 11:47

Jonas slaapt eigenlijk overdag heel weinig (nu toevallig wel) Zo af en toe een hazeslaapje hé.
's Nachts mag ik echter niet klagen. Hij slaapt vanaf ongeveer 20u30 tot 6 uur. Dan effe lekker drinken bij mama en terug slapen tot ongeveer 10u30.
Kan je hem niet iets vroeger in zijn badje stoppen en dan eten geven? Veel kindjes worden moe van het badje. Misschien slaapt hij dan toch langer en moet je hem niet wakker maken.

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 18 sep 2007, 12:02

ja ik ga proberen hem vroeger in bad te seken. Vannacht is hij weer 3 uur wakker geweest maar deze keer was het van de krampen. Hij heeft serieus zitten stampen. En gisterenavond ook, hij heeft oten bijna niet geslapen ocharme. Hij is echt zielig zo.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 sep 2007, 12:04

Oei, dat is niet zo leuk. Had Jonas ook lang, die krampjes. Is nu gelukkig voorbij. Ik gaf hem hiervoor venkeldruppeltjes en dat hielp heel goed. Nuxil zou ook helpen (siroop met banaansmaak) maar dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd. Geef hem maar een extra knuffel, het arme ventje.

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 18 sep 2007, 20:47

Al colikind geprobeerd? Dat is die cinababy van holland.. Dat werkt niet meteen bij alle kindjes maar als je het een weekske geeft ofzo zouden ze daar naart schijnt wel baat bij hebben...

Groetjes
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 18 sep 2007, 22:19

aha, ik wist al niet waar ik die cinababy kon vinden. Maar ja, is gelukkig niet meer nodig nu

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 okt 2007, 10:05

onze miatan is nu vier maandjes en ik heb hier een beetje zijn dag wat meer gestructureerd maar volg toch ook zijn ritme
hij gaat om zeven uur, half acht ten laatste in zijn badje en dan krijgt hij zijn laatste pap en ligt hij in zijn bedje ten laatste om 20u. Hij slaapt dan ongeveer tot half twee (soms ook twaalf uur of soms zelfs drie of vier uur) en dan geef ik hem een klein papje (125ml) en dan valt hij terug in slaap tot ongeveer een uur of vier, dan wordt hij geregeld wakker of slaapt hij tot 6u en dan neem ik hem meestal nog even mee in bed en slaapt hij nog tot iets na zeven.
Als we dan opstaan krijgt hij zijn pap (ten vroegste om half acht) en hij vind dit prima, als we vroeger dan half acht op zijn laat ik hem spelen in zijn park en hij is dan heel content.
Tussen negen en tien uur wordt hij moe en gaat hij in zijn bedje, meestal slaapt hij dan anderhalf uur.

Dan 's middags patatjes en rond 1u wordt hij weer moe en gaat hij nog eens in bed voor ongeveer anderhalf uur à twee uur.

Al naargelang hoe goed hij overdag heeft geslapen of 's nachts en hoe moe hij is kan het zijn dat hij rond vijf uur nogmaals een uurtje in bed gaat maa rmeestal niet. Hij is dan tegen 7u 's avonds echt wel moe.

Ik hoop dat hij binnenkort wat beter slaapt want uiteindelijk sta ik toch nog wel veel op 's nachts (voor tutje te geven en nachtvoeding en vanaf vier uur is hij er ook geregeld)

ik probeer wat meer structuur aan te bieden omdat hij binnen twee maanden naar de creche moet en dat zal daar ook zo zijn.

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 03 okt 2007, 14:38

Miatan kan dan toch wel verschillende uren na mekaar opblijven als ik dit lees. Vooral in de late namiddag. als Bram 2 uurtjs wakker is, dan is hij bekaf, soms zelfs te moe en dan krijg ik hem moeilijk in slaap. Ik kijk er al naar uit als hij enkel voor en namiddag 1 keer slaapt en er 's avonds vroeger in ligt. Je moet dan ook nog dikwijls op staan 's nacht? Is het dan echt van de honger dat hij wakker wordt??
Ik denk als Bram 's nachts wat beter zou slapen, dat hij dan overdag ook minder slaapt. Hij krijgt nu 's moergens als om 6.30 of 7.00 uur eten, hij houdt het niet langer vol. En overdag gat het ook niet langer dan 4 uur ertussen. Ben benieuwd als ik binnenkort patatjes ga geven, hoe hij het red van 06.30 tot 's middags.
Nu denk ik soms dat hij overdag teveel slaapt. Maar ja, hangt van baby tot baby af zeker.Hij moet volgende maand al naar de creche.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 okt 2007, 16:58

silviake schreef:Miatan kan dan toch wel verschillende uren na mekaar opblijven als ik dit lees. Vooral in de late namiddag. als Bram 2 uurtjs wakker is, dan is hij bekaf, soms zelfs te moe en dan krijg ik hem moeilijk in slaap. Ik kijk er al naar uit als hij enkel voor en namiddag 1 keer slaapt en er 's avonds vroeger in ligt. Je moet dan ook nog dikwijls op staan 's nacht? Is het dan echt van de honger dat hij wakker wordt??
Ik denk als Bram 's nachts wat beter zou slapen, dat hij dan overdag ook minder slaapt. Hij krijgt nu 's moergens als om 6.30 of 7.00 uur eten, hij houdt het niet langer vol. En overdag gat het ook niet langer dan 4 uur ertussen. Ben benieuwd als ik binnenkort patatjes ga geven, hoe hij het red van 06.30 tot 's middags.
Nu denk ik soms dat hij overdag teveel slaapt. Maar ja, hangt van baby tot baby af zeker.Hij moet volgende maand al naar de creche.
ja zeker naar de avond toe is hij toch soms vier uur wakker ofzo hoor achter elkaar. Rond middernacht half twee heeft hij echt wel honger want als je dan enkel maar zijn tutje insteekt dan brult hij na twee minuten terug. Anders is het wat gezaag en tutje erin en dan slaapt hij wel verder. Vervelend voor ons is dat hij er vanaf vier uur geregeld is.
Vroeger sliep hij heel goed vanaf hij in zijn bedje ging tot zijn nachtvoeding
maar de laatste nachten wordt hij geregeld wakker voor zijn tutje of omdat hij droomt denk ik. Hij is nu wel volop vanalles aan het leren (grijpen enzo) dus denk dat hij meer indrukken moet verwerken en daardoor onrustiger slaapt.

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 03 okt 2007, 20:33

axl slaapt na elke voeding zelfs 's avonds om acht uur doet hij nog een dutje van een uurtje en dan gaat hij in bad om tien uur een fles en dan in bed en dan slaapt hij tot tien uur!! maar axl is nu wel een vb van slapen zene darstraks bv had ik zijn fruitpap gegeven en ik had hem twee minuten in de box gelegd daarna en dieje sliep direct!!! :wink:
AfbeeldingAfbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 04 okt 2007, 09:19

Amai, das plezant als je zo en goede slaper hebt. Bram slaapt ook nog wel tussen elke voeding in.
's avonds valt hij ook tegen 8 uur in slaap en om 22 uur maak ik hem dan wakker voor bad en fles. Vandaag heft hij geslapen tot 3.30 uur. en werd nadien regelmatig wakker en begon te zeuren. Niet van de honger maar ik denk omdat hij ziek is.
Afbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 04 okt 2007, 09:53

als ik van jou was zou ik bram wassen tegen half acht en proberen met zijn flesjes te schuiven zodat hij na zijn badje een papje kan krijgen
en dan zou ik hem laten doorslapen eerlijk gezegd, wordt hij tegen drie uur wakker, geef hem dan nog een flesje met eten (mss wat minder)
ik zou hem niet meer wakker maken om hem in bad te steken want eigenlijk doorbreek je zo zijn natuurlijk slaappatroon.

onze voedingen liggen hier zo
7u30 pap
11u30 patatjes
15u30 fruit (lukt nog niet zo goed) + pap
19u30 pap (na badje en dan gaat hij meteen in bed)
's nachts krijgt hij als hij wakker wordt en niet goed terug slaapt nog een flesje van 125ml (is soms 0u is soms 1u30 of 3u of 4u)

meestal slaapt hij na zijn flesje terug in
al moet ik er toch nog een paar keer uit voor zijn tutje te geven
hoe liggen de voedingen bij jou?

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 04 okt 2007, 11:29

Bram krijgt tot nu toe alleen nog flesjes, tot als ik volgende week of zo met groenenpap begin.
Hij heet dan om 06.30 - 10.30 - 14.30 - 18.30 en 22.30.
Dat gaat redelijk goed moet ik zeggen.
Tot nu toe geef ik hem 's nachts gen voedingen bij, hij valt meestal zo terug in slaap.
Afbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 07 okt 2007, 13:42

Ik wou nog iets vragen.
Als Bram wakker wordt, ook overdag, dan weent hij dikwijls.
Het is eigenlijk zelden dat hij wakker wordt zonder te wenen. Ik vindt dit raar. Hierdoor denk ik dat er iets anders scheelt.
Zijn er nog baby's die dit hebben?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 okt 2007, 13:44

M'n neefje had dit ook... En Liam scheelt dat van keer tot keer... Hangt er vanaf hoe zijn humeur is :P . Maar daar is niets mis mee denk ik hoor?
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 07 okt 2007, 13:51

Zijn humeur is meestal goed nu hij beter kan een en zo.
Ik vind het toch raar als hij zo wenend wakker wordt. Een later begin hij dan wel te lachen als hij mij ziet.
Daarnet ook, hij sliep en werd wenend wakker. Ik ben gaan kijken, tut gegeven en is terug in slaap gevallen. En het rare is dat hij zijn tut niet nodig heeft om in slaap te vallen, hij valt er bijna altijd zonder in slaap maar als ik ze dan geef, is het precies goed. En zo gaat het 's nachts ook.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 okt 2007, 14:06

Hier begint Liam ook veel te wenen voor zijn tutje... Soms hysterisch zelfs.. Misschien dat dat toch een troost is ofzo.. ? Zolang hij lacht als hij je ziet en hij voor de rest normaal doet enzo zou ik me geen zorgen maken hoor!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 07 okt 2007, 14:52

silviake schreef:Ik wou nog iets vragen.
Als Bram wakker wordt, ook overdag, dan weent hij dikwijls.
Het is eigenlijk zelden dat hij wakker wordt zonder te wenen. Ik vindt dit raar. Hierdoor denk ik dat er iets anders scheelt.
Zijn er nog baby's die dit hebben?
Lowie heeft dit ook lang gedaan hoor, al wenend wakker geworden.
Ineens is dat gestopt en is hij al brabbelend beginnen wakker worden.
Véél aangenamer :wink:
'k Weet wel niet meer van af welke leeftijd :?
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 07 okt 2007, 15:23

Beau heeft dat ook een tijdje gehad, maar van honger. Nu brabbelt hij als ie wakker wordt.
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 07 okt 2007, 20:10

mss da hij nog niet uitgeslapen is zo is dat hier toch als hij wenend wakker word geef ik zijn tutje en dan slaapt hij verder en als hij wat ligt te brabbelen is hij uitgeslapen!!!
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 01 nov 2007, 19:45

Nikolaj slaapt overdag niet zo heel veel (nog maar sinds deze week)
's nachts is hij wel een droombaby: Ik geef hem zijn badje rond 23.00 uur, hij krijgt dan voeding rond 23.30 en rond 00.00 uur wikkel ik hem in de (klein beetje opgewarmd, dus lauwe) badcape en draag ik hem naar boven.
Ik leg hem in de draagmand die in zijn bed staat, lichtje uit, babyfoon en meneer slaapt tot rond 06.00 - 06.30 uur. Als hij dan wakker wordt (ik ga hem halen voor hij het op een krijsen zet) geef ik hem voeding en dan rond 07.30 ligt hij terug in zijn draagmand opnieuw in de badcape gewikkeld en slaapt hij tot een uur of 11.00-11.30 dan geef ik hem weer eten na die voeding ligt hij meestal redelijk lang wakker in de wieg beneden, hij kijkt naar de mobiel die er boven hangt en ik af en toe es aanzet. of ik neem hem een beetje op mijn schoot tot rond 13 uur of soms 14 uur is ie wakker (zonder huilen) als hij toch weer zagerig wordt of huilt geef ik weer eten en de rest van de dag slaapt hij mss een paar uur maar niet veel eigenlijk. Hij ligt uit zichzelf redelijk lang wakker. Ik ga hem ook niet dwingen om te slapen maar da's mss de reden waarom het 's nachts zo super gaat.

ps: hier beneden in de wieg is er natuurlijk meer te zien (leuke hond die veel passeert, ik ben bezig en loop rond, tv speelt soms) en boven slaapt ie in de stilte en de donker (met uitzondering van het licht van de babyfoon)

Groetjes Winter

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 01 nov 2007, 21:21

wat een geluk dat je kleintje het dag-nachtritme al door heeft!!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 nov 2007, 07:43

Nikolaj doet het echt wel goed hé!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 02 nov 2007, 12:58

Ja we mogen echt niet klagen.
Ik vond het een beetje raar dat ie overdag niet echt lang meer slaapt en veel rond ligt te kijken, maar mijn man zei dat is alleen maar goed voor 'snachts
Soms slaapt hij 's nachts ook maar een goed 5 à 5.30 hoor, da's afhankelijk van hoeveel hij gedronken heeft op zijn laatste voeding.
Denk gewoon dat het door de herhaling is van de handelingen die ik doe voor ie naar zijn bed gaat 's avonds dat hij het doorheeft wat 's nachts en overdag is.

We zien wel hé hoe het verder loopt het kan nog allemaal omslaan.
Groetjes Winter


Plaats reactie

Terug naar “De baby”