Laten wenen of ... ?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:
Laten wenen of ... ?

Bericht door T1n3 » 15 aug 2007, 19:12

Het is nu al een paar avonden achtereen dat Liam echt ontzettend hard van zijn oren maakt als hij 's avonds moet gaan slapen..
Hij is dan ontzettend moe (dat merken we aan dat hij al int slaap valt als we hem nog maar naar de kamer brengen) maar vanaf da we hem in zijn bed leggen begint het..
Wenen, precies of er is kweet ni wat...
Maar hij heeft gegeten, badje geweest, propere pamper..
Geen krampjes..geen last...
Gewoon moe maar niet willen slapen..
Wat moet ik nu doen?
Laten wenen?
Want dat duurt echt wel even hoor, maar als hij zo moe is zal hij wel int slaap geraken zeker?
Denk dat hij gewoon niet alleen wil zijn...
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 15 aug 2007, 19:56

Ik persoonlijk denk dat hij nog wat klein is om hem te laten wenen. Misschien scheelt er toch iets of is hij inderdaad gewoon te moe.
Heb je ooit in de tijd op Vitaya "de babyfluisteraar " gezien?? Die had ook wel hanfdige tips. Telkens je baby weent, hem opnemen en troosten. Van het ogenblijk dat hij gekalmeerd is, hem opnieuw neer leggen. Als hij opnieuw weent, opnieuw opnemen en zo door.
Bij sommige baby's duurde het verschillende uren maar enkele nachten erna ging het beter.
Misschien moet je dat eens proberen, iets aders zou ik ook niet weten.
Veel succes.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 15 aug 2007, 20:10

Ja kan ik mss wel eens proberen... dank je!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 15 aug 2007, 20:38

Ik heb eens een boek gelezen over slapen en soms kan een kind te moe zijn zodat hij niet rustig kan inslapen waardoor hij gefrustreerd en over zijn toeren geraakt. Als je de eerste tekenen van vermoeidheid merkt mag je er eigenlijk niet te veel tijd tussenlaten. Misschien kan je ook een gedragen kledingstuk in zijn bedje leggen en zijn bedje eerst wat verwarmen met een kersenpittenkussen(deden wij ook in begin) zo'n 10 min voor hij gaat slapen
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 15 aug 2007, 21:41

Sommige kindjes wenen altijd voor ze in slaap vallen... dus mss wel effe laten wenen. Niet te lang natuurlijk. :wink:
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 aug 2007, 08:00

Effe laten wenen zou ik toch ook zeker doen. Want effectief sommigen hebben dat nodig om in te slapen. Wij deden altijd zo'n 10tal minuutjes. Was het dan niet over dan namen we ze even bij ons, troostten haar en legden we haar terug. En dan weer 10minuten wachten, ...

K&G zegt wel altijd dat je je kindje niet uit bed mag nemen omdat ze het snel doorhebben. Ahwel hier heeft dat helemaal geen problemen opgeleverd. Als we haar lieten liggen en zo troostten dan geraakte die alleen maar meer over haar toeren en probeer ze dan nog maar eens stil te krijgen.

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 16 aug 2007, 14:20

Persoonlijk zou ik hem niet laten wenen.Hij is nog zo klein,en kan gewoon nood hebben aan contact,heeft mss huidhonger...
Ik heb,en laat trouwens npg steeds,mùijn kinderen niet huilen,en arvid is ondertussen 10 maanden oud.Maar je moet vooral doen waar JIJ je het beste bij voelt,bij iedereen is dat gevoel anders..

veel succes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 16 aug 2007, 14:33

als hij nog zou klein is zou ik hem niet laten wenen. Misschien wel enkele minuten, maar niet te lang.
Misschien is hij inderdaad te moe om in slaap te vallen? Probeer hem te troosten en als hij gekalmeerd is terug in zijn bed leggen
groetjes

Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”