Pfffff :(

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 12 aug 2007, 19:45

Ja das zeker waar...
En daar zeg je iets van die stress tijdens de zwangerschap...
Heb zelf ook nogal veel stress gehad, int ziekenhuis gelegen met een maagontsteking enzo... Nadien nierstenen...Dan een keizersnede..;
Dat doet er natuurlijk allemaal geen goed aan he.

Grtjs
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 12 aug 2007, 20:38

Jongens toch...Huilen huilen huilen.;

Al de hele tijd...
Dan valt hij terug in slaap, wordt hij huilend terug wakker...
Weet echt niet wat hij heeft :(
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 12 aug 2007, 21:07

Ik ken dat, huilen zonder aanwijsbare reden. Vervelend he en je wil graag helpen.
Afbeelding

Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 aug 2007, 21:25

Sitske is ook al hele avond goed bezig, heb ook al zittten janken, maar op 4 wkene maken ze sprongetje en is dat blijkbaar "normaal" en rond 8 weken ook dus bij jou mss ook zoiets.

Ik ga haar sebiet laatste voeding geven, dan valt ze aan borst in slaap en na half uurtje kan ik haar dan meestal (ik hoop het vandaag echt) in bed gaan leggen, want wil graag badje pakken zonder gehuil van baby en gejengel van kleuter...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 12 aug 2007, 21:32

ik ken dat. Ik snak er echt naar om eens een paar uurtjes voor mezelf te hebben zonder kinderen. Maar vrees ervoor, vanaf volgende week gaat mijn man terug werken, is 2 maanden thuis geweest, dan komt het allemaal op mij terecht. oeveel ik ook van onze oudste hou, ga blij zijn als het terug school is. En ivm de kleinste, hij weent ook veel omdat hij last heeft van reflux en spruw momenteel. Het is ook altijd wat en het blijft precies duren.
Groetjes en vel plezier in bad.
Afbeelding

Afbeelding


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 aug 2007, 22:50

Hier slaapt Sitske vast se, ze ligt in bed en badwater loopt.

Morgen en hele komende week gaat Femke naar speelpleinen om woensdag na dan toch en de week erna ook 4 dagen. Dat gaat haar goed doen, want ze verveelt zich nogal snel en beetje afleiding zal haar goed doen. Ze keek er echt naar uit, ze lag vroeg in bed, maar doordat er op straat nog veel gespeel was door andere kindjes begon het drama. En elke keer Sitske die dan ff in slaap viel in arm terug wakker door babyfoon...

Daarna was Femke er nog in geslaagd om haar klamboo uit plafond te trekken en terwijl ik dan boven was, Sitske helemaal hysterisch natuurlijk. De klamboo herstel ik morgen, had er te weinig geduld voor en moet met iets anders bevestigen dat ik dan morgen ga kopen. Nu ligt Femke dus onder haar hoogslaper op een matras die dienst doet als logeerbed en speelbed...

Ga het niet meer lang trekken, want morgen dus voor het eerst vroeg op staan om op tijd bij speelpleinen te geraken, ben benieuwd of dat gaat lukken, is wel goeie oefening voor school binnenkort.

Ik moet wel toegeven dat ik veel minder geduld heb nu dan toen met Femke als baby... Voel me daar soms echt schuldig om, want Sitske kan daar ook niet veel aan doen. MAar de vermoeidheid speelt ook wel enorm mee en dan een jengelende 5 jarige die er steeds in slaagt om me boos te maken... Dat gaat goed zo lang voor Femke alles goed gaat, maar oh wee als ze haar zin niet krijgt of iets tegen haar zin moet doen dan begint dat drama dus steeds hé. Maar ben echt te moe om daar geduld voor te hebben... Sitske slaapt "s nachts wel al paar nachten door, maar overdag bijna niks dus daardoor ben ik zo moe en ik vind dat erg dat ik femke dan nooit eens aandacht kan geven, of al zeker niet voldoende. Heb haar dan al wel proberen uit te leggen ,maar voel me daar ook wel schuldig om. zal wel beteren als Sitske wat ouder is en wat meer slaapt overdag, maar tot dan is het ff héél zwaar...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 13 aug 2007, 06:59

ik ken dat. Onze oudste is bijna 4 en vraagt ook voortdurend aandacht. Ik verlies soms mijn geduld ook al eens tot mijn grote spijt.
Maar ja zoals je zegt, zal wel beteren als ze wat ouder zijn.
Succes morgenvroeg
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 13 aug 2007, 09:58

Het waren dus weer serieuze krampen gisteren...
Het ventje werd ocharme na een kwartiertje telkens weer wakker van de pijn...
En echt niets dat hielp..
Alles geprobeerd.
Dat hij maar snel wat ouder is en dat dat allemaal voorbij is..
Vind het zo erg dat ik hem dan niet kan helpen he...
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”