Domme vraag?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:
Domme vraag?

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 18:29

Seg 't is mss een domme vraag eh...
Maar misschien omdat ik het niet gewoon ben?
Liam was al van zijn geboorte geen slapertje, ook vooral omdat hij veel last had van verborgen reflux..
Nu ben ik een tijdje Johannesbroodpitmeel aan het geven en het helpt zalig goed...
Enkel veel scheetjes en kakpampertjes, maar hij heeft daar gene last van dus...
En nu is hij bijna 3 maand en zijn dagschema bestaat uit slapen, eten en pampers...
Hij is eigenlijk bijna niet wakker overdag...
Ben da echt ni gewoon..
En ik lees da ze nu normaal meer wakker zijn.
Klinkt misschien stom, maar moet ek mij nu zorge make? :oops:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 07 aug 2007, 18:32

Maar neen gij da's geen domme vraag.

En ik denk niet dat je je daar zorgen over moet maken. Ieder kind is anders. En zolang hij dag en nacht niet dooreen haalt is er geen erg hoor.

Maaike is nu 16 maand en slaapt maar 1 keer per dag. Er zijn kindjes van haar leeftijd die nog altijd 2 keer per dag slapen en dat telkens voor 2u en langer. Zo zie je maar dat elk kind anders is en andere behoeften heeft.

Geniet er maar van. Hier heeft onze meid nooit zoveel geslapen!

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 18:35

Ja tis zo zalig dak het ni kan gelove dat er geen addertje onder het gras zit :D
Maar allee ben gerust gesteld...
En zenne nacht doet em ook gewoon door, dus das super he :D
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 07 aug 2007, 18:37

ahwel toen Maaike hier eindelijk een fatsoenlijke middagdut begon te doen vroegen we ons ook vaak af waar het addertje zat.
Maar er zat er geen. :wink:

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 09 aug 2007, 20:26

Heel herkenbaar je vraag. Ik vroeg mij da over onze Noah ook altijd af. Onze Noah sliep 's nachts heel goed door. Maar onze Noah sliep ook nog bijna hele dagen de eerste twee maanden. Vanaf de derde maand begon hij overdag zo wat te vechten tegen zijne slaap en sliep hij maar een 3 uurkes niet meer. En nu wisselt da soms nog, zelfs dag tot dag soms. Wij proberen hem nu wel gewoon te maken van na zijn middageten een dutje te doen en de laatste weken lukt da heel goed. Hij is daardoor ook minder prikkelbaar overdag.


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 09 aug 2007, 20:48

ahwel van die dut na het middageten ...
Maaike heeft nooit veel geslapen door de dag. Het enigste wat we probeerden was effectief toch na het middageten een dut te doen. Want da's toch een dut die lang blijft bestaan.
Ahwel op een bepaald moment is het dan ook gelukt. Meer dutten kregen we daar echt niet in bij die kleine meid. Maar die middagdut doet ze nu tenminste en da's goed :wink:

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 11 aug 2007, 11:15

hier ook meestal een slaapje na het eten... Soms, heel soms nog een uurke in de voormiddag :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 11 aug 2007, 18:58

Ilsa doet ook nog enkel een dutje na het eten.
Het dutje in de voormiddag ; daar is ze eigenlijk vroeg mee gestopt.
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 12 aug 2007, 14:07

In het begin , toen hij nog geen vaste voeding at... sliep Lowie de dag door nooit lang aan 1 stuk, hij deed altijd van die korte slaapjes, er zat helemaal geen regelmaat in.
Toen hij op zijn 4 maand met patatjes begon, heb ik hem na zijn middageten in zijn bedje boven gelegd om te slapen, en sindsdien slaap hij nog steeds dagelijks 's middags.
Hij heeft nooit een ochtendut gedaan hier thuis.
Hij sliep altijd tot 8u30...
Elk kind is anders hé, en er zijn dagen dat ze meer slapen dan andere... geen zorgen om maken. :wink:
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”