Slapeloze nachten

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Isa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 okt 2006, 08:37
Locatie:Antwerpen
Slapeloze nachten

Bericht door Isa » 23 jul 2007, 11:35

Wie heeft er hier nog zo'n slapelozen nachten??
Annelies heeft de eerste drie jaar elke nacht nachtmerries gehad en veel geweend in haar slaap. Zelf werd ze nooit wakker, maar als je zo'n acht keer of meer opgeschrikt wordt uit je slaap... ga je wel aan je haren trekken.
Ik ben haar vorig jaar Bachbloesems beginnen geven en dat heeft zijn werk gedaan. Tegen dat zij goed sliep is mijn jongste schatje geboren en was het terug van dattum.... :cry:
De eerste drie maand waren sowieso de hel, wegens dag en nacht krampen.
Ze is nu 11 maand, maar ze weent heel veel in haar slaap en wroet ook heel erg veel. Ik word er echt moedeloos van... ik krijg last van mijn rug, van mijn maag en darmen, ben van tijd enorm chagrijnig, hoor niet meer goed, heb last van mijn evenwicht...
Probeer maar eens vrolijk te blijven als je al vier jaar slecht slaapt... :(
Wij noemen dat thuis de 'Guantanamo training'... :roll:

Gezien haar krampen, krijgt ze nu nog steeds Bio Bifidus Infantis en geef ik haar ook Bachbloesems. Maar die missen hun uitwerking nog...
Ik ga ook terug met haar naar de osteopaat gaan voor een sessie... hopelijk heeft dat effect.

Ik kan met geen woorden beschrijven wat dat doet met een mens, te weinig slaap hebben... ik heb constant het gevoel dat ik ga instorten. Dat gebeurt dan wel niet, maar soms...

Gelukkig heb ik heel lieve en leuke kinderen, want moesten ze het overdag ook uithangen... dan was het hek helemaal van de dam :wink:

gelukkig werk ik parttime, want fulltime zou ik niet meer aankunnen... niet dat ik met goede nachten fulltime zou willen werken hoor... ik zou mijn kindjes te veel missen.

Als er iemand tips heeft tegen dat nachtelijk slaapgehuil... alles is welkom!
Als je liefde hebt, heb je alles... maar een beetje slaap zou ook heel welkom zijn


Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

Bericht door Liliane » 23 jul 2007, 12:02

al eens naar een osteopaat geweest? Mijn jongste dochter heeft energie teveel, ze is nu 10 maanden, ze sliep overdag maar twee of drie keer een half uurtje en 's nachts werd ze constant wakker, en ik moest dan ook terug gaan werken in januari en dat hield ik ook niet vol. Ik had een adres gekregen van een osteopaat en nu slaapt ze in de dag al twee keer een anderhalf uur en nu word ze nog maar drie keer per nacht wakker dus al een hele grote vooruitgang he!!! Ze had heel veel stress en spanning in haar lichaampje en ik had dat onbewust doorgegeven met de zwangerschap. Maar de osteopaat neemt dat een heel groot deel weg misschien een oplossing? Niet elke osteopaat kan dit hoor, je moet wel de juiste persoon vinden, ik kan je altijd wel een adresje geven, ik ben ondertussen twee keer geweest en in augustus waarschijnlijk de laatste keer.
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Liliane
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:09 jun 2006, 09:24
Locatie:Merksplas

Bericht door Liliane » 23 jul 2007, 12:59

oeps, gelezen dat je naar de osteopaat gaat :oops: maar het helpt inderdaad maar je moet er zelf ook in geloven he!!! en zelf ook rustig zijn.... je geeft elke stressende straal van jezelf over aan je kids...... en gaan zwemmen?
AfbeeldingAfbeelding


Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 23 jul 2007, 13:54

Hier gelukkig geen last van.
Ik kan me wel voorstellen dat je er knettergek van wordt.
Mss helpt die sessie bij de osteopaat wel hé van deze keer.

Houden ze elkaar dan wakker 's nachts?
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 23 jul 2007, 13:57

Hopelijk helpt de sessie bij de osteopaat.
Leuk is anders, ik moet er niet aan denken om zolang zonder, of met amper, slaap te zitten.

Kies je zelf de bachbloesems of is dit samengesteld door een of andere dokter of zo?
Geef je dezelfde als bij je eerste dochter? Zo ja, dan kan het wel zijn dat je jongste gewoon andere bachbloesems nodig heeft.


Isa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 okt 2006, 08:37
Locatie:Antwerpen

Bericht door Isa » 23 jul 2007, 16:20

Ik ben ondertussen vaste klant bij de osteopaat, ook voor mezelf... hij verschiet er iedere keer van hoe vast ik wel niet zit...
Hij heeft voor Annelies de bachbloesems bepaald, ook voor Evi, maar dat zijn er andere. Annelies slaapt nu al meer dan een jaar rustig en ze wordt gelukkig niet wakker van haar kleine zus.

Ik ben met Evi al wel een paar keer geweest, maar ik denk dat een sessie van een paar keer kort op elkaar wel aan te raden is. Ik moet zien wat hij zegt.

Ik ga naar een hele goede in Edegem en ben daar heel tevreden van, ben daar met Annelies ook geweest als ze klein was.

Ik geloof er zeker en vast in!

Ja, een pretje kan je dat niet noemen... :cry: Het is twee weken geleden beter gegaan, maar na een week was het weer om zeep en ik kan niet bedenken hoe het komt.

Evi is nu wel een enorm hevig kind... ze tattert een hele dag, haalt nu al een hoop kattekwaad uit, stapt aan de zetel heel de tijd van links naar rechts en terug... het is een kadeeke!
Als je liefde hebt, heb je alles... maar een beetje slaap zou ook heel welkom zijn


Plaats reactie

Terug naar “De baby”