Slapen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:
Slapen

Bericht door jenny » 20 jun 2007, 09:30

Nadat ze ziek is geweest heeft ze één dag goed geslapen hoe het hoort...maar sindsdien is het weer fout aan het lopen...

Haar schema lijkt als volgt...
tussen 6h-7h heeft ze boobymelk...
van 8h tot 12h00 slaapt ze meestal door...(thuis als in de crèche)
tussen 12h30 en 13h30 is het poedermelk...210cc
van 14h00 tot +/- 15h30 slaapt ze...
+/- 16h00 drinkt ze boobymelk (maar is niet meer veel)
klein dutje
+/- 17h30 poedermelk (210cc)...
tot 21h30 poedermelk (210cc)

om uiteindelijk haar laatste poedermelk (210cc) tussen 22h00 en 23h00, steeds valt ze van zelf in slaap na haar laaste papfles, maar omdat er dan meer lawaai in het appartementsgebouw is dan in den dag ( en dat is elke dag zo tussen 9h & 12h) word ze 9 op de 10 wakker, dan krijgt ze weer honger en geven we haar nog eens een flesje, maar die drinkt ze niet volledig uit, of de borst, om dan pas in te slapen tussen middernacht en 1 uur 's morgens!!!!

In den dag valt ze van zelf inslaap, zonder veel problemen, maar 's avonds kan ik ze helaas niet echt laten wenen in haar bedje omdat er nog kindjes liggen te slapen naast ons :(

Dus slaapt ze niet meer tussen 15h30 en 1h00 :( Maar opdat ik weer aan het werk ben voel ik me echt kapot...en bij mijne vent wilt ze niet in slapen... hebben het gisteren geprobeert, ik zijn gaan slapen en hij wou ons dochter laten inslapen, ik zijn moeten opstaan en met haar de ganse appartement moeten gaan rondwandelen...en is ze uiteindelijk goed vertrokken...

Ze slaapt daarachter wel door hoor...dus van 1 tot 6h00...en in t'weekend tot 8h00...maar bon...

En het ergste is dat ik mij zo kwaad kan maken op haar als ze zo wakker blijft omdat ik zo snak naar slaap :(
ik voel me op zo'n momenten zo een slechte moeder :( :cry:

Wie kan me raad geven, wat doe ik verkeerd :(

Bedankt voor jullie reacties


Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 29 jun 2007, 14:50

goh meiske, ik zou niet durven zeggen da ge iets verkeerd doet hoor!!
ik denk da je meiske haar ritme nog wa moet vinden, en mss komt het wel doordat er idd teveel lawaai is of zo dat ze nie meer slaapt dan...
ons meiske sliep door van haar 2maand tot iets voor ze 6maand was, en dan zijn we ook een tijdje (bijna 2maand) op de sukkel geweest, er was altijd wel iets waardoor ze niet kon of wou slapen :?
nu gaat t al terug een hele tijd goed (ga hout vasthouden) behalve als er tandjes op komst zijn :?
echt raad kan ik je niet geven, wij hebben hier ook moeten zoeken, en troosten,en volhouden...
maar de enige raad die ik je wel kan geven is dat als het je té veel wordt je toch hulp moet inroepen, en je daar zeker niet voor hoeft te schamen!!
zodat jij er niet onderdoorgaat meid!!!
kop op!! en hopelijk betert het snel!!!
grtjs :?
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “De baby”