Uitslag

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek
Uitslag

Bericht door Saartje » 15 jun 2007, 08:04

Vanmiddag om 11u30 moet ik bij de kinderarts zijn. Sinds enkele dagen heeft Fleur rode broebeltjes in haar nekje en sinds gisteren ook een beetje op haar rug. Ik dacht dat het zweetbroebeltjes zijn, maar mijn ouders dachten aan eczeem, dus heb ik voor alle zekerheid een afspraak gemaakt. Ik ben heel benieuwd wat het gaat zijn.
Gisteren jeukte het blijkbaar ook, ik heb er dan eosine op gedaan en haar in bad gestopt en toen had ze minder last ervan.

En dan kan ik ineens ne splinster laten verwijderen. Ze heeft er eentje op haar duim en zelf begin ik daar niet aan. Ze schreeuwt dan moord en brand. ik mag daar echt niet aankomen. Dat zal weer wat geven straks...


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

jeuk

Bericht door Aicha » 15 jun 2007, 09:16

Heel veel succes gewenst dan voor straks hé!!!! Zal duimen dat de dokter die splinter er makkelijk uitkrijgt en dat het geen eczeem is wat saartje heeft want om de haverklap opstoten daarvan hebben is niet leuk en vooral lastig!

We horen het wel straks hé :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 15 jun 2007, 11:32

fenistil druppels zouden daar heel goed voor helpen. maar de dokter zal je wel zeggen wat het is :wink: hopelijk valt het al bij al nog mee , en is de splinster eruit voor ze er erg in heeft . :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

fenistel

Bericht door Aicha » 15 jun 2007, 12:05

die fenistel gebruiken wij hier ook in nood en ben daar heel tevreden over!!! Andrèsje voelt zich daar we wat loom van en daarom probeer ik het enkel 's avonds te geven zolang het niet te erg wordt
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 15 jun 2007, 14:20

De dokter denkt dat het eerder een opstoot van eczeem is, maar het kan ook door de warmte uitgelokt zijn. Ik moet nu een zalf erop smeren en dat blijven doen als 't warm is. Alleen nog Le Chat gebruiken en geen andere producten in bad dan olie. (en ze wordt net zo rustig van johnsonss baby bed time bath)

En dan hare splinster...we zijn daarvoor naar de afdeling pediatrie moeten gaan, omdat da ni lukte. Daar hebben we haar met 2 moeten vasthouden en heeft de arts het met een naaldje eruit gehaald. Echt erg, ze schreeuwde moord en brand. Ik moet het 2x per dag ontsmetten en een plakker opdoen. Die plakker zal toch niet lang blijven, toen we buiten kwamen in t ziekenhuis had ze m al uitgekregen.


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 jun 2007, 16:23

Eczeem is niet leuk! Ik heb er veel last van, en yana ook. Ik weet dus wat het is!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

oei

Bericht door Aicha » 15 jun 2007, 17:36

Er zijn natuurlijk ergere dingen dan eczeem maar is toch niet zo'n goed nieuws hé!
Het is echt kwestie van de produkten en zalf te vinden waarmee jou dochtertje goed is en dan goed te onderhouden.
Hier zijn we ook met 3 ( en ik vermoed dat Hélena het ook zal krijgen) die er last van hebben.

Jou verhaal over die splinter,...pffff begin al te zweten alsd ik het lees!!! Ocharme!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”