zoveel opstaan s'nachts!!!

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove
zoveel opstaan s'nachts!!!

Bericht door Spooky » 27 mei 2007, 10:11

Ik ben doodop al 2 nachten houd Yerko ons wakker!!!Gaan hem dan elke keer zijn tutje geven, deze nacht was het bijna om de 20minuten!!!We waren doodop en toen hebben we hem bij ons in bed genomen :oops: :oops: :oops: Ik weet het is niet goed, maar als je zooo moe bent dan geef je wel is toe hé. Maar normaal doen we dat nooit!!!Hij heeft wel 2 dagen koorts gemaakt, kvraag mij af of er nog een 3 de tandje op komst is? Maaar hij heeft ook wel last van slijmpjes in zijn neus...ik hoop dat deze nacht een betere nacht word want anders ben ik een wrak tegen dinsdag als ik moet werken. :(
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 mei 2007, 10:48

op de leeftijd heb ik met mijn dochtertje op gegeven moment ook veel problemen gehad (met mijn zoontje nooit gehad, dus ik was dat ook niet gewend)
in het begin ging ik haar elke keer haar tutje geven, tot ik na een paar dagen doorkreeg dat ze aandacht aan het vragen was
Blijkbaar kunnen ze op die leeftijd last hebben van verlatingsangst
en bij haar was het nachtelijke verlatingsangst
Toen hebben we even doorgebeten en haar laten huilen
En dat was niet altijd even makkelijk maar toch volgehouden
na een paar nachtjes was het voorbij en nu slaapt ze perfect door, zonder wakker woden.
Misschien moet je het eens proberen???
Kan ook zijn dat hij een ziekte aan het broeden is, en dan kunnen ze 's nachts ook al eens meer wakker worden hé...
hopelijk krijg je snel wat slaap, want dat begint te wegen hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Re: zoveel opstaan s'nachts!!!

Bericht door sterretje » 27 mei 2007, 11:05

Spooky schreef: en toen hebben we hem bij ons in bed genomen :oops: :oops: :oops: Ik weet het is niet goed, maar als je zooo moe bent dan geef je wel is toe hé.
onze arvid slaapt altijd bij ons in bed...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 27 mei 2007, 11:44

Ik begrijp je wel dat je zo moe bent. Toen Yana ongeveer een jaar was, moesten wij er ook veel uit voor haar tut. Dat is gebetert. Gewoon even op je tanden bijten, en je kind bij je laten slapen, dat is niets om je over te schamen hoor! Als je dat wil, dan doe je dat gewoon en geniet ervan!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hier

Bericht door Aicha » 27 mei 2007, 13:35

Onze Andrès sliep op 1 jaar nog niet door!
We hebben hier, zoals alles mama's en papa.'s , vanalles uitgeprobeerd .
eerst was het door zijne reflux, daarna omdat er teveel geluiden waren op onze slaapkamer. Toen hij op zijn eigen kamertje sliep begonnen de tandjes te komen, daarna was het die verlatingsangst.........Maar op een gegeven moment ist toch gelukt, alhoewel ik nog regelmatig eens moet opstaan voor omdat hij droomt. Tja, ik denk dat ons ventje een high sensitive person is.

Sommige kindjes kunnen getroost worden door hun tutje te geven maar als het elke 20 minuten is weegt dat natuurlijk wel heel zwaar door . Zoals iemand hierboven al vermeld kan het ook een beetje verlatingsangst zijn.
Ons kleine poppemie blijft ook niet graag alleen achter en ik leg nu een gedragen t)shirt van mij onder haar en als ik haar in haar bedje leg trekt ze dat zo'n beetje naar zich toe en k heb de indruk datr ze zich beter voelt in haar bedje. Wij moeten er sindsdien niet zo vaak meer uit.

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 27 mei 2007, 16:14

Jens verloor ook altijd zijn tuut en toen hebben we hem laten slapen in zijn draagmand van de buggy en die op een omgekeerde wasmand gezet, naast ons bed zodat we er vlug bij waren om zijn tuut terug te steken.

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 27 mei 2007, 18:32

De draagmand daar is hij al lang uitgegroeid hoor...tis nogal ne grote( ik heb hem maar 3 maanden kunnen gebruiken)En verlatingsangst dat denk ik ni, want hij maakt er absoluut geen probleem van om alleen in zijn bedje te gaan, soms brabbelt hij wat en valt hij in slapp het is pas rond 1 uur dat het spelletje begint...Overdag kan ik hem ook gerust een tijdje alleen laten spelen zonder dat hij jammert
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 mei 2007, 20:29

oh maar dat was hier ook hoor!!
die ging heel graag slapen
geen probleem
en dan ineens 's nachts werd ze wakker en huilen huilen huilen
We moesten toen ook naar K&G die dagen en dat even voorgelegd
en dat was echt wel nachtelijke verlatingsangst
Die worden dan wakker en plots krijgen ze het gevoel dat ze alleen zijn...
mogelijk nog half in slaap en dan wat paniek hé...
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 27 mei 2007, 22:44

Ik heb die periode hier ook doorgemaakt...
is idd enorm vermoeiend.
Ik nam hem dan ook bij ons in bed als hij niet kon getroost worden.
Daar genoten we dan alledrie van.
Lowie, de papa en ikzelf :wink:
Ons bed is groot genoeg... nu doe ik dat nog als hij 's nachts dikwijls wakker wordt en niet goed kan slapen en weent.
Tussen ons slaapt hij dan gewoon rustig verder en ik val in slaap terwijl ik naar mijn 2 schatten kijk.
Meer moet dat niet zijn.
:wink:
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”