ander bedje

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem
ander bedje

Bericht door femmie » 21 mei 2007, 12:13

vannacht heeft axl in zijn groot bedje geslapen (daarvoor sliep hj in de voiture bak naast mij) nu hij 's nacht doorslaapt heb ik van mijn hart een steen gemaakt en hem apart gelegd even heeft hij wat tegen gesprutteld en moest ik af en toe zijn tutje gaan geven maar dan was hij plots weg...
om half drie nog wel even het tuitje moeten gaan geven maar voor de rest is de nacht zeer rustig verlopen ik vond het erge dan hij zelf denk ik... :oops: zo'n klein prutske in zo'n groot kinderbedje. en sinds enkele dagen lacht hij ook mt geluid echt schattig hoe zo'n klein ding zo kan evolueren en dan moet het eigenlijk nog allemaal beginne e maar ik denk dat een eerste altijd wel snel droot is... :wink:
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 21 mei 2007, 12:37

Ja dat gevoel ken ik, ik denk dat ik het soms ook erger vond dan Anaïs.
Alhoewel dat Anaïs mij wel heel erg dicht wou altijd...zelfs nu nog.
's nachts beland ze regelmatig nog bij ons in bed...om dan nog even een teugje aan de borst te drinken en dan al knuffelend bij mij of papa in slaap te vallen.

en ik kan geloven dat het raar doet, zo'n kleine baby in zo'n immens groot bed...ik heb eerst een wieg gebruikt, dan een kleiner model van bedje...en dan pas een spijlenbedje...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

weet wat je bedoelt

Bericht door Aicha » 21 mei 2007, 12:49

Femmie,

Ik weet precies waat je bedoelt met "mama vond het erger dan Axl";
Ons poppemie is nu bijna 6 maanden en slaapt nog maar sinds vrijdag op haar kamertje.
Ik kon het maar niet over mijn hartje krijgen. maar de laatste nachten werd ze steeds meer wakker van ons geluiden dus de tijd was echt wel rijp..... :( :(

Geloof me, dit is niet alleen moeilijk bij een eerste kindje. Ik heb hier zelfs precies den indruk dat ik nog gevoeliger ben met hélena dan met onze 2 andere kapoenen! Of is dat ouder worden? :roll: :?


groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 mei 2007, 14:47

Hier heeft de kleine altijd in haar bedje gelegen. Alhoewel we het niet erg vinden als ze eens bij ons zou liggen. Maar het probleem is dat ze dan niet slaapt :roll:

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 mei 2007, 15:25

dat is dan goed meegevallen dat alleen slapen!!! Hij past zich dus flink aan!

hier heeft brittje ook maar enkele weekjes bij ons op de kamer geslapen
maar wel altijd in haar eigen bedje, een babybedje met spijlen waarin grote broer tot zijn 2,5 altijd ingeslapen heeft
Dat hebben we dan nadien op haar kamertje gezet met de babyfoon ernaast
en geen problemen gehad
Grote broer heeft de eerste weken in de living geslapen
Toen woonde we op een gelijksvloers die vrij klein was
dus geen plaats op de slaapkamer en de living was om de hoek
toen hij iets groter werd, is hij verhuisd naar zijn slaapkamertje met de babyfoon erbij
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 21 mei 2007, 22:35

hier hebben ze alletwee onmiddelijk na het moederhuis in hun eigen kamer en bedje geslapen
nu met het derde zal het eerst bij ons op de kamer slapen mists kamer tekort
wanneer kleine zus doorslaapt zal ze dan bij grote zus mogen slapen

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 22 mei 2007, 00:09

Bij ons slaapt Noah overdag in het wiegje in de living en 's nachts in zijn bedje op onze kamer. Als er bezoek is, wordt hij soms prikkelbaar en leggen we hem in zijn bedje (met babyfoon aan). Hij wordt zich nl. meer en meer bewuster van zijn omgeving en soms kan hij niet goed tegen lawaai.

Kga nog wat wachten om zijn bedje naar zijn kamer te verhuizen. Misschien nog een maandje. Kzou hem al teveel missen :roll: :oops:

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 22 mei 2007, 00:13

axl heeft ook regelmatig last van het lawaai als hij in zijn wiegje in de lving ligt en dan is er ok nog het probleem van de mensen die hem dan niet gerust kunnen lten ook al slaapt hij :roll: en nu 's nachts dat is niet echt een aparte kamer maar eigenlijk een klein kamertje aan onze kamer mt een deuropening zonder deur want de andere kamer is beneden en dat is iets te ver van onze kamer!!
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”