uitslag

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem
uitslag

Bericht door femmie » 15 mei 2007, 19:39

sinds enkele weken staat axl vol uitslag of baby acne de ene zegt dat het acne is de andere uitslag!kind en gezin zegt dat het een combinatie is ik weet het ni meer zijn er mama's die dit herkennen want ik heb bang voor littekens!!! en het is nu zo'n schoon manneke
AfbeeldingAfbeelding


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 16 mei 2007, 08:30

Kun je geen foto plaatsen, dan is dat makkelijker om te interpreteren é.

Als het zo eerder tussen vel en vlees, zou ik aan acne denken, of een allergie aan iets, (Daan kreeg dit van bosvruchtenthee van Milupa te drinken, niet van de venkelthee. Of misschieen de zeep die zijn velleke nog niet kan verdragen)
Maar als het echt droge vlekken zijn, zou het ook eczeem kunnen zijn é.
Afbeelding

Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 16 mei 2007, 10:03

Mijn eerste gedacht was ook eczeem.
Maar kan inderdaad vanalles zijn hé.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 16 mei 2007, 10:41

Ja laat eens een foto zien, dan kunnen we het beter inschatten en je ook beter verder helpen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 16 mei 2007, 11:25

ik weet niet of je het hier goed op ziet!!
Afbeelding[/img]
AfbeeldingAfbeelding


Laborantje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 18:46
Locatie:Waasland

Bericht door Laborantje » 16 mei 2007, 13:05

Awel Faye heeft dat ook gehad, vooral op haar kaakjes en toen zeide ze mij dat een een soort kinderziekte is, de zesde ofzo. Na 5 dagen was het terug weggegaan. Misschien is het wel hetzelfde! Ik denk dat zij ongeveer 5 maanden was.
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 16 mei 2007, 14:58

En als je niet zeker bent en het zeker wilt weten zou ik naar een dokter gaan.

Maaike had last van baby-exceem. En die van K&G zei: oei wa's dat ga daar maar dringend mee naar de dokter. Wij als bravekes naar de dokter terwijl we zelf wel dachten: och da's toch niets.
En effectief het was maar exceem.

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 16 mei 2007, 15:29

Voor mij lijkt het eczeem. Zo van die eczeem die je ziet in plooien als die nijg zweten of van de warmte. Probeer eens ander producten... Als je ziet dat het blijft duren, eens na de dokter gaan.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 17 mei 2007, 08:46

ik denk toch ook dat het eczeem is ik heb daar zelf ook veel last van en het zijn echt droge plekken.. hij zelf heeft er geen last van en de ene ag is het minder en dan denk je dat het over is en de volgende dag staat hij weer vol... aan eczeem kan je niet veel doen zegt de dokter omdat we niet weten waarom hij het krijgt dus gewoon wat afwachten eninderdaad een beetje zien wat ik eet want geef BV misschien dat w dan merken van wat het is en geen zwitsal meer gebruiken want daar kan ik ook niet tegen!!! maar weete wat k het ergste vind ik was gisteren in'tshoping center en iedereen bekijkt axl zo van wat heeft die :shock: het zijn tenslotte maar rode bobbeltjes e mensen :oops:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 17 mei 2007, 08:47

ik denk toch ook dat het eczeem is ik heb daar zelf ook veel last van en het zijn echt droge plekken.. hij zelf heeft er geen last van en de ene ag is het minder en dan denk je dat het over is en de volgende dag staat hij weer vol... aan eczeem kan je niet veel doen zegt de dokter omdat we niet weten waarom hij het krijgt dus gewoon wat afwachten eninderdaad een beetje zien wat ik eet want geef BV misschien dat w dan merken van wat het is en geen zwitsal meer gebruiken want daar kan ik ook niet tegen!!! maar weete wat k het ergste vind ik was gisteren in'tshoping center en iedereen bekijkt axl zo van wat heeft die :shock: het zijn tenslotte maar rode bobbeltjes e mensen :oops:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 17 mei 2007, 11:56

Mila heeft dat ook gehad. De dokter zei uiteindelijk dat het een combinatie was van eczeem en babyacne. De eczeem was op een bepaald moment wel zo erg (haar hele gezichtje lag zo wat open) dat we er cortisonezalf aan moesten doen. Nu heeft ze het af en toe nog wel eens (als ze erg zweet ofzo), maar niet meer zo fel als in die eerst twee maanden. Ze heeft toen zes weken lang vol gestaan. En ik maar triestig zijn dat mijn schoon bolleke er zo verschrikkelijk uitzag met al die boebelkes!
Axl zal er ook wel vanaf geraken, eh!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 17 mei 2007, 12:33

awel da heb ik nu ook waarom mijn schoon boeleke!! ach zolang het niet erger word en hij er geen last van begint te krijgen wacht ik nog even af... alleen mijn 'bezorgde' omgeving daar word ik lastig van :?
hier nog een foto waar je ziet hoe het er nu uitziet (vanaag)
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 17 mei 2007, 12:46

ik ben net even wat gaan opzoeken over babyacne en kwam plots ergens waar stond dat als je borstvoedig geeft het heel normaal is dat je baby enorm veel last heeft van babyacne omdat je als je een teveel aan vrouwelijke hormonen hebt je die doorgeeft via de borstvoeding dus dit zou het wel eens kunnen zijn e :P
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 17 mei 2007, 19:37

ik vind dat het nog goed meevalt. Dus die mensen zijn echt wel erg dat ze dan zo gapen. Amai zulle.

Maaike heeft met momenten een rode plek op haar wang. Wij noemen dat haar zwakke plek. Altijd als ze tanden krijgt, ziek is of zo dan krijgt ze die. Dat ziet er ook altijd erg uit. Gelukkig heb ik nog nooit mensen zien staren om die reden.


Plaats reactie

Terug naar “De baby”