Bloedgroep weten van je kind?
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Weten jullie de bloedgroep van jullie kinderen? Hoe zijn jullie dat te weten gekomen ?
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
awel ik wist dat voor kort ook nog niet, en heb dat gevraagd aan de kinderarts als ik eens moest gaan, en het stond gewoon in het dossier
heb gevraagd waarom ze dat niet direct meer meedelen, want op mijn kaartje staat de datum van de dag nadat ik geboren ben en het kamernummer van het moederhuis, dus heeft mijn ma dat heel rap gekregen
maar nu doen ze dat blijkbaar niet meer direct, omdat er een vergissing zou kunnen gebeuren bij het bloed nemen, omdat ze dat via de navelstreng doen en het misschien wet gemengd zou kunnen zijn met bloed van de moeder, dat is de uitleg die ik kreeg van de dokter
ik weet nu zijn bloedgroep, is die van mijn man, maar een kaartje heb ik ook nog niet zenne
heb gevraagd waarom ze dat niet direct meer meedelen, want op mijn kaartje staat de datum van de dag nadat ik geboren ben en het kamernummer van het moederhuis, dus heeft mijn ma dat heel rap gekregen
maar nu doen ze dat blijkbaar niet meer direct, omdat er een vergissing zou kunnen gebeuren bij het bloed nemen, omdat ze dat via de navelstreng doen en het misschien wet gemengd zou kunnen zijn met bloed van de moeder, dat is de uitleg die ik kreeg van de dokter
ik weet nu zijn bloedgroep, is die van mijn man, maar een kaartje heb ik ook nog niet zenne
Wij hebben er na de geboorte achter gevraagd maar nooit gekregen.
Iemand zei zelfs dat dit nog kon veranderen. Dat vind ik trouwens raar. (ik vraag me af of die persoon zich niet vergist heeft)
Maar soit wij weten het ook nog altijd niet.
Iemand zei zelfs dat dit nog kon veranderen. Dat vind ik trouwens raar. (ik vraag me af of die persoon zich niet vergist heeft)
Maar soit wij weten het ook nog altijd niet.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
- dolfijntje2
- Pas blauw
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
ik had het inderdaad gelezen schorpioentje73. maar bij maaike hadden ze dus bloed getrokken bij de geboorte en dat toen meegetest. Ale zo hebben ze ons verteld.
@Sandy: wij hadden een dossier in het ziekenhuis waar dat dus blijkbaar in stond.
En van dat leven en dood. Niet bij stil staan want als het zo snel moet gaan dan geven ze O-positief (geloof ik). Da's een bloedgroep die iedereen kan krijgen
@Sandy: wij hadden een dossier in het ziekenhuis waar dat dus blijkbaar in stond.
En van dat leven en dood. Niet bij stil staan want als het zo snel moet gaan dan geven ze O-positief (geloof ik). Da's een bloedgroep die iedereen kan krijgen
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
ahwel, vandaag met Sam naar de KA geweest, en die zei dat ze dat pas na een jaar kunnen (of willen?) testen.
Dus, bloed laten nemen bij Sam (moest toch zenne, voor allergietest ) en ineens bij aangevraagd voor de bloedgroep...
Nu maar hopen dat 't O+ is, of ik kan 't gaan uitleggen bij mijne vent
Oh ja trouwens, Sam heeft gene kik gegeven bij het prikken, flink he
Dus, bloed laten nemen bij Sam (moest toch zenne, voor allergietest ) en ineens bij aangevraagd voor de bloedgroep...
Amai wat heb ik hier ontketent , blijkbaar weten veel ouders de bloedgroep niet van hun kind. Van Naomi weten we het ook niet, buiten de hielprik is er nog nooit bloed van haar getrokken. We zien het ook niet zitten om enkel voor de bloedgroep te weten bloed te trekken, maar eigenlijk zou dat toch van in het begin bekend moeten zijn.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
dan hebben jullie dezelfde bloedgroep ? anders heb je 2 kansen heLena schreef:ahwel, vandaag met Sam naar de KA geweest, en die zei dat ze dat pas na een jaar kunnen (of willen?) testen.
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Ik heb dat bij Femke gevraagd toen ze voor iets anders bloed moesten trekken en heb wel een kaartje maar er staat wel op dat het nog 2de keer moet getest worden, omdat het idd nog kan veranderen, maar ze was toen al wel ruim een jaar ze, en zomaar bloed laten trekken doe ik ook niet. Ze heeft er toen een hele blauwe arm aan over gehouden en grote schrik van dokters, maar dat lag aan de verpleegster bij de KA heb daar m'n beklag dan ook eens over gedaan en die zou nu ontslagen zijn, maar heb dan tijdje via ziekenhuis naar die dokter geweest en daarna niet meer bij hem geraakt. Heb hier een HA achter de hoek waar femke wel graag komt dus waarom zou ik hé...
Doei
G&F
Doei
G&F
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Tegen mij vertelden ze ook dat ze de uiteindelijke bloedgroep maar konden weten als ze 1 jaar is geworden dacht ik?
Ik weet dat Anaïs bij de geboorte A+ had, zoals haar papa.
Ik daarintegen was O- Ik heb dus voor en na de bevalling een spuit in mijn poep gekregen
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=1198
Ik heb nu nog geen bloedgroepkaart voor Anaïs, zou dat toch eens willen vragen een volgende keer. Ik moet maandag toch naar de KA op controle met haar.
Ik weet dat Anaïs bij de geboorte A+ had, zoals haar papa.
Ik daarintegen was O- Ik heb dus voor en na de bevalling een spuit in mijn poep gekregen
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... php?t=1198
Ik heb nu nog geen bloedgroepkaart voor Anaïs, zou dat toch eens willen vragen een volgende keer. Ik moet maandag toch naar de KA op controle met haar.
Onze kinderarts had dat in zijn dossier staan maar echt met zekerheid kon hij dat nog niet zeggen want dat is nog van bij de geboorte. Voorlopig was het bij hun allebei volgens hem A+. Ikzelf AB+ en Angelo O+ denk ik. Als we ooit hun bloed moeten laten trekken dan ga ik achter zo een kaartje vragen maar ik ga daar nu niet speciaal bloed voor laten trekken.