niet eten 's middags

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
ieteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 feb 2006, 15:42
Locatie:poperinge
niet eten 's middags

Bericht door ieteke » 02 mei 2007, 15:00

Heeft er hier iemand ook zo een probleem om hun zoontje of dochtertje 's middags te doen eten? Chyarah eet 's morgens goed en 's avonds, haar twee flessen altijd uti en haar fruitpap drie vierden op. Maar ze wil zelfs niet proeven wat het is he.zo koppig is ze. en als je haar dan afleidt met iets dan doet ze haar mondje nog niet open.Oke het is nog nooit een grote eter geweest daar niet van.Maar vroeger at ze toch minstens 100 gr nu zelfs geen 10 gram. Ik ben radeloos. Een ramp is dat hier 's middags. Ik heb al van alles gedaan haar appart doen eten dan samen met ons. Dan hetzelfde eten geven dat wij eten. Later tijdstip geprobeert.niks helpt.
Weet er iemand nog een andere tip waar ik mijn meisje kan doen eten?
Het toppunt is dat ze geen honger heeft he tussen haar middag en de tijd van hare fruitpap want ze eet dat ook niet helemaal op
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

geen idee

Bericht door Aicha » 02 mei 2007, 15:41

Ons kindjes hebben ook van die periodes gekend maar ze kwamen steeds goed bij en daarom heb ik mij daar eigenlijk niet echt druk in gemaakt. na een tijdje ging dat vanzelf weer over.

Toen onze oudste dat begon te doen (weigeren van zijn middagmaal) wou ik ook absloluut vanalles proberen maar kheb algauw in gezien dat dat totaal geen zin had. Ik bleef er wel op toezien dat hij regelmatig bijkwam.

Al wat jij vernoemd is idd het proberen waard en verdere tips heb ik hier niet echt, behalve dat ik het ook nog geprobeerd heb met soepjes. Dat ging er toch een beteke beter in .

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 02 mei 2007, 19:46

Hasse eet sinds kort weer terug fruit, maar we hebben ook bijna 2 weken een koppige nee gekregen. Bij ons ging de middag juist wel, het fruit niet.

voordien gaven we haar en pap, en stukken fruit. De pap ging helemaal niet, de stukken wel.
Nu maken we fruitpap met brokken: geplette banaan, geplette aardbei, appel geraspt en peer in stukken.
En dat gaat wel heel goed.
Misschien een tip?

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 03 mei 2007, 12:40

Maaike heeft ook zo van die periodes. We maken er geen gevecht met eten van. Proberen yoghurt en als dat niet lukt gewoon melk.

Als je te veel dwingt of zo dan kan het zijn dat je later grote eetproblemen hebt.

Misschien stukjes proberen? Hier is het een tijd geweest dat ze gewoon zelf met de lepel wou eten. En niet meer zelf in de mond met de hand. En het was dan niet goed als we de gevulde lepel in haar hand gaven. Die gevulde lepel moest gewoon op haar tafeltje liggen zodat ze alles zelf kon doen.

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 03 mei 2007, 13:28

Naomi kreeg een paar weken geleden een verkoudheid, wou toen niets eten omdat slikken pijn deed, daarna was ze genezen en dacht ze als ze eten slikte dat het pijn ging doen en ik heb echt doorgezet en elke dag haar eten blijven voorschotelen totdat mijn schoonmoeder met het ultieme idee kwam om het eten te mengen met natuuryoghurt en dat hielp en helpt hier nog steeds.
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”