wil geen melk meer

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge
wil geen melk meer

Bericht door mama24 » 30 apr 2007, 21:52

hallo even mijn verhaal hier komen plaatsen

maité heeft sinds vorige dinnsdag de waterpokken en sins vrijdag last van 4 doorkomende tanden

wil al 3 avonden geen melk meer drinken wanneer je met de fles haar wil pakken staat gans het huis hier op stelten
deze morgenwou ze ook al geen meer
zou ze nu geen melk meer lusten?
heb al eerste stapjes melk gewone volle melk mer een schepje nesquik geprobeerd maar niks helpt


weet iemand een alternatief?

groetjes en alvast merci :lol:


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 30 apr 2007, 22:42

Je kan het eens proberen met een tuitbekertje, mss in fel kleurtje zodat het niet op fles lijkt.

En anders paar dagen water geven, heb nogal gehoord dat op die leeftijd fles wordt geweigerd... Maar ook niet teveel aandringen, want dat kan averrechts effect hebben. En anders zelfs in gewone beker, maar denk ni dat ze dan veel zal drinken. Maar ik zou zeker niet beginnen met er een smaakje aan te geven, want daar geraak je niet meer vanaf.

Wat je ook kan doen als ze blijft weigeren is er een papje van maken (brinta, iets van nestle enz) zodat ze het via lepel binnen krijgt en ook yochurt ofzo geven, gewoon alles van zuivel want niet teveel op melk lijkt.

Maar met die windpokken is haar mondje mss wat gevoelig door pokken ik mondje dus vandaar dat ze dat niet wil ofzo...

In ieder geval succes!

G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 mei 2007, 14:44

t'Ja, als er echt niet meer wil, zal je andere dingen moeten zoeken.
Kaas, zuivel, genoeg alternatieven om calcium binnen te krijgen, hoewel melk natuurlijk wel makkelijk is.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”