welke speelmat van tiny love is het fijnste?

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
winniepooh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 feb 2005, 12:40
Locatie:Limburg-Maaseik
Contacteer:
welke speelmat van tiny love is het fijnste?

Bericht door winniepooh » 27 apr 2007, 13:20

Ik heb ondertussen een winkel gevonden waar ze veel tiny love speelgoed hebben. Hij ligt in Bree, en hij begint met Euro for ... :wink:

Maar nu ben ik aan het twijfelen tussen de speelmatten. Welke hebben jullie en zijn jullie er tevreden over.
Ik ben vooral aan het twijfelen tussen de "ActiviTot™ Developmental Gym -- Tropic Isle " Die kan je tot 12 maanden gebruiken volgens hun website en tussen de "Gymini® TOTAL PLAYGOUND™ - Kick & Play™ Activity Gym".

De reden waarom ik twijfel, de prijs, die eerste is een heel stukje duurder. Maar die kan je dan wel weer tot 12 maanden gebruiken, en heeft ook meer speeldingetjes op het matje zelf, maar je kan er langs de andere kant minder aan de bogen hangen. Terwijl die andere muziek kan maken, en je kan er meer aan de bogen hangen, en de baby ligt echt onder de bogen.

Wie kan me helpen?
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 28 apr 2007, 14:49

Wij hebben die tweede en ons Mila vindt die toch heeeeeel leuk. Eerst keek ze alleen naar de figuurtjes, dan begon ze er ook naar te slaan en nu grijpt ze af en toe eens eentje vast. Op de mat zitten ook nog wat frutselkes die ze af en toe per ongeluk tegenkomt.
Hoe lang ze ermee gaat doen, tja, dat weet ik natuurlijk nog niet :)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Plaats reactie

Terug naar “De baby”