kruipen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Ons Danemannetje heeft zijne vooruit bijna gevonden. Gisteren zat hij op handjes en knietjes en trok hij beide knietjes samen vooruit Maar ik heb te enthousiast naar Koen geroepen om te komen zien zodat de concentratie weer weg was Nu nog beseffen dat hij knie voor knie moet verzetten en dat hij op die manier echt wel ergens geraakt en hij zal vertrokken zijn
ja hoor sandyNu heeft ze al een paar weken last van haar peuterpuberteit en dan is de situatie hier soms echt erg...
al sneller dan kruipen
niels liep zelfstandig op 9 maand en 3 weken
bij brittje zal het iets langer duren
maar toch, aan de hand stapt ze al heel mooi en in de box ook!
ze staat ook soms al enkele seconden helemaal alleen recht, zonder houvast
Ja ja dat ken ik .Het noemd billekes kruipen.Dus eindelijk is het kruipen op zijn poep-billenAllez ik denk toch dat je zo bedoeld.Dat had mijn Tobias gedaan toen hij 9,5.Nu is rollen op de buikje dan kruipen dan op de rugje gaan liggen.Hij kan paar stappen zetten en hij vindt dat leuker.major schreef: da's chique !!!
Torbentje is net ook beginnen kruipen. Om zichzelf te motiveren pakt hij een balletje en werpt het vooruit en kruipt er achter om dat te herhalen . Hij heeft al heel het huis gedaan Echt kruipen kun je het niet noemen, hij trekt zich eerder vooruit.
groetjes
Anna
Daan doet een combinatie van lopen-kruipen. hij gooit zijn speelgoed wel om er dan te willen achter kruipen. Eens hij op zijn knietjes zit, verzet hij ze 1 of 2 keer maar gaat dan op zijn handen en voeten staan om zo nog wat verder te geraken.
Tjah, elk zijn eigen manier zeker oftewel heeft hij te veel naar de poes gekeken
Tjah, elk zijn eigen manier zeker oftewel heeft hij te veel naar de poes gekeken