Karsten lacht graag en veel!!!

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
Karsten lacht graag en veel!!!

Bericht door Dagmar » 20 jan 2005, 13:09

Tegenwoordig lacht Karsten heel veel naar mij.. Naar de papa helaas wat minder.. En hij heeft al echt zo'n ondeugend lachje!!! Als hij wilt eten, maar nog niet rammelt van de honger, dan begint hij te lachen en te brabbelen (als je het zo al kan noemen) zodra hij ziet dat ik aanstalten maak om hem aan te leggen en dan is het echt zo'n deugniet-lachje. Geweldig gewoon! Hij doet mij iedere keer weer smelten. Voor de papa is het natuurlijk iets minder leuk, maar waarschijnlijk zegt Karsten toch eerst "papa", deed Mila ook en is naar het schijnt makkelijker dan "mama".
Laatst gewijzigd door Dagmar op 13 feb 2005, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 20 jan 2005, 13:17

Hoi Dagmar!!

Dat is fijn, hé, zo die eerste momenten dat ze dat (soms wel scheve) lachje boven halen. En het is normaal dat hij eerst naar mama lacht, hé!! Zeker als je borstvoeding geeft.

En ze hebben er inderdaad onderzoek naar gedaan, maar het allereerste woordje in de taal (in de geschiedenis) zou inderdaad PAPA geweest zijn. En Lukas zei ook eerste papa en dan een hele tijd nadien pas mama. Trouwens nu durft hij wel een ineens PAMA of MAPA zeggen, kwestie van energiebesparen, dan moet hij maar een keer iets zeggen en hij heeft twee mensen ineens geroepen (papa en mama!!! :wink: :wink: )

Ness

geniet volop van je jongste spruit!!!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 20 jan 2005, 14:40

Heuh!!
joeri zijn eerste woordje was Joeri!!!
Lap, en zoals gewoonlijk doen mijn kinderen alles op hun manier in de plaats van te doen zoals de anderen...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 jan 2005, 22:39

Mila haar eerste woordje was "hond" en ze is nu ook nog altijd verknocht aan onze hond.. Maar ze zei wel "papa" voordat ze "mama" zei..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 13 feb 2005, 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sarah
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:26 jan 2005, 12:55

Bericht door Sarah » 28 jan 2005, 10:32

Ons Lani haar eerste woordje was "open" :lol: en dan toch "mama" en nu zegt ze "papa". Nu zit ze de hele tijd "apie" te roepen. Maar we weten niet wat ze ermee bedoelt.
Lani is ook meer gehecht aan mij. Als ze pijn heeft ofzo, loopt ze meteen naar mij en loopt ze Guy straal voorbij. :lol: Dat vind hij ook wat minder. Ook geeft ze veel meer kusjes en knuffeltjes aan mij. vorige week had ik een minder dagje en ik begon te wenen. Is ze mij heel lief een kusje komen geven en haar hoofd op mijn schoot gelegt. Met zo'n gebaar raap je jezelf weer op, he. En dan kan je'r weer tegen.


Plaats reactie

Terug naar “De baby”