nageltjes
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
waar ik gestudeerd heb zeiden ze ook tegen de mama's van een maand te wachten. Wij doen het in het ziekenhuis desnoods vanaf de eerste dag bij kindjes met lange nageltjes die zich krabben. Ik doe dat nu al heel veel jaren en ik heb nog nooit een probleem gezien (ik denk dat ik vroeger geleerd heb dat dat kan ontsteken, maar dat is dus niet zo.)
Vijltjes hebben we niet.
Vijltjes hebben we niet.
t'Is just, ik ben vergeten antwoorden op je vraag...
Ik heb al altijd gehoord dat je ongeveer 6 weken moet wachten.
Als ze te lang zijn, zouden ze idd afscheuren.
En dan nog zou je moeten controleren of de kantjes los zitten van het velletje, anders knip je erin.
Ik heb zo'n babyschaartje van bebejou.
Ik heb al altijd gehoord dat je ongeveer 6 weken moet wachten.
Als ze te lang zijn, zouden ze idd afscheuren.
En dan nog zou je moeten controleren of de kantjes los zitten van het velletje, anders knip je erin.
Ik heb zo'n babyschaartje van bebejou.
Ja idd hij sliep toch gewoon door
We hebben wel wat oefening met de hondjes gehad
(eerst es laten snuffelen aan de schaar nu niet van toepassing ) Zachtjes vastpakken op voorhand denken hoe je knipt en niet te kort willen knippen en knip.Die baby schaartjes zijn niet vlijmscherp(nageltjes zijn nog niet echt hard vind ik) en je zal er geen vingers mee afknippen mijn gedacht.
Met geduld is het ons gelukt
Suc6
We hebben wel wat oefening met de hondjes gehad
(eerst es laten snuffelen aan de schaar nu niet van toepassing ) Zachtjes vastpakken op voorhand denken hoe je knipt en niet te kort willen knippen en knip.Die baby schaartjes zijn niet vlijmscherp(nageltjes zijn nog niet echt hard vind ik) en je zal er geen vingers mee afknippen mijn gedacht.
Met geduld is het ons gelukt
Suc6
De eerste keren altijd als ze sliepen.. Ik had zo schrik dat ik in die kleine vingertjes en teentjes zou knippen.. Nu doe ik dat na het bad, dan zijn ze lekker zacht en knipt dat goed.. Mila laat het gelukkig terug doen, heeft een hele tijd tegengeprutteld.. Karsten begint nu met dat tegenpruttelen..