Het antigifcentrum!!!!!

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen
Het antigifcentrum!!!!!

Bericht door goele » 14 dec 2007, 12:51

Hasse is nog maar 16 maanden, maar ik heb op een week tijd al 2 keer naar het antigifcentrum moeten bellen!!!!

Een paar adgen geleden had ze een siermandarijntje gegeten (ze is gek van mandarijnen, en heeft er eentje van onze plant afgetrokken)
En nu, juist, kwam ze naar me toe en haar mondje en trui waren gans rood. Na inspectie van haar speelgoed ontdekte ik het: EOSINE

Paniek.

Maar vlgens hetantigifcentrum kon het geen kwaad.
Haar hele kaak en kin en lippen zijn nu wel rood, en ik krijg het er niet af. en haar trui is voor de vuilbak, zeker? Of weet iemand hoe je eosine eruit krijgt??

Ooooh, ik hoop dat dat gaat beteren.

Oh ja, terwijl ik aan het bellen was, heeft ze 2 kerstballen uit de boom gehaald.
Iemand een tip om de kindjes uit de kerstboom te houden??!!


Gebruikersavatar
tori
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jun 2006, 20:03
Locatie:Kortrijk
Contacteer:

Bericht door tori » 14 dec 2007, 12:57

Amai zeg, je moet ze nogal in het oog houden! Ik zou nogal verschieten zo met een rood mondje enzo! Hopelijk is deze periode snel voorbij. Bij ons staat de Kerstboom op de dressoir en Torben kan er dus niet aan, enkel aan de onderste 2 ballen en die ga ik een nieuw plekje geven.
Trotse mama van Torben en Tarja
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 14 dec 2007, 13:26

Dat zal inderdaad schrikken geweest zijn, maar gelukkig niks ergs hé.

Ik ben verwonderd hoe flink Daan uit de kerstboom blijft. De eerste keren dat hij probeerde, zei ik heel duidelijk "neen Daantje!" en als hij die boom nu passeert staat hij al te wijzen en zegt hij ook "neen Daantje!" :lol:
Hij heeft er wel 1 keer heel voorzichtig een bal uit gehaald, maar hij kwam die heel trots brengen "bal"! :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 dec 2007, 14:00

Je hebt jezelf daar precies ook een deugniet rondlopen.. Gelukkig is het nog niks ergs geweest.. :shock:
Ik vrees dat je dat rood niet uit de kleren gaat krijgen.. Is het iets effen? Je kan er misschien zelf een kleur (rood?) overdoen.. (wij hebben zo al witte t-shirts met chocomelkvlekken bruin geverfd)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 dec 2007, 09:25

Die steekt nogal wat uit zeg! :? Maar goed dat het telkens niet zo heel erg was....

Over die kerstboom: blijven verbieden! Wij hebben een boom van een 1m80 en die kan ik nergens anders zetten dan op de grond. Heb dat nooit gelaten hoor!
Ik ben in dat soort zaken heel duidelijk...
Mag dan dus ook van geluk spreken dat ik nooit zo'n ongevallen gehad heb.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 16 dec 2007, 17:25

Jonas weet dat ie eruit moet blijven.
En bij Ilsa blijven we het elke keer herhalen als ze aanstalten maakt om er iets uit te nemen .
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 16 dec 2007, 17:45

Wow, zeg, kan geloven dat je geschrokken bent!
Hier staat de kerstboom op de dressoir ook, maar tot nu toe blijft hij er mooi af.
@Sigri: mooie avatar foto zeg :P
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 16 dec 2007, 18:06

@spotje
Thanx !
Afbeelding

Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 16 dec 2007, 18:40

ja wadde. Dan mag ik hier mijn pollekes kussen met mijn kadees.
Er is hier nog maar 1 kerstbal die we terug in de boom hebben moeten hangen en deze was door de poezen eruit gehaald.
Hier hebben we ook al naar daar moeten bellen vorig jaar omda matthew iets in zijn mond had gestoken wat we niet vertrouwde.

Eosine krijg je normaalgezien zonder enige problemen uit de kleren. Hebben het hier ook dikwijls voor op onze kleren en tot nu toe er telkens uitgegaan. Het is ook nog geen enkele keer afgegaan op andere kleren tijdens het wassen. Indien je het niet vertrouwd in je wasmachine, kan je het misschien 1st eens met de hand wassen, dan gaat er ook al een groot deel van de eosine uit de kleren. Met de eosine van vroeger, waren de kleren voor de vuilbak maar diegene die ze de laatste 5 jaar verkopen, zitten vele minder kleurstoffen in.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
goele
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 11:20
Locatie:bilzen

Bericht door goele » 17 dec 2007, 11:43

We hebben de bloes gewassen...
Helaas, het is er niet uit gegaan. Het is nu licht markeer-fluo-roze geworden...
De bloes zelf was fel geel...

Nou ja, we gaan het nog eens proberen, met de kookwas mee, en anders gaat het de vuilbak in.

En ons Hasse, blijft een wilde.
Eergisteren een stukje van haar tand afgebroken (en ze heeft er nog maar 6)
In het babyzwembad wou ze te snel naar de glijbaan "lopen" in het water.
En ze is tegen de kant opgetoekt met haar tand.
Nu maar hopen dat hij niet grijs wordt, want dan is ze al haar eerste tandje echt kwijt...
Zouden we ermee naar de tandarts gaan?

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 dec 2007, 21:39

Ik denk niet dat een tandarts daar veel aan zal kunnen doen...
Anders moet je eens bellen...
Lowie is vorig jaar keihard op zijn mond gevallen, zijn tand zat door zijn lip, maar hij heeft hem toch nog altijd en hij is niet verkleurd...
Die tandjes zijn sterk hé!
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”