schoonouders grrrr!!!!

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Plaats reactie
beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:
schoonouders grrrr!!!!

Bericht door beefje » 02 dec 2007, 20:58

kom even mijn hartje luchten hier

we hadden aan mijn schoonouders gevraagd (die zijn gescheiden) om geen sinterklaas te kopen voor onze miatan.
Vandaag gingen we dus op bezoek en lap!!! alletwee sinterklaas gekocht voor die kleine :shock: :shock:
opa een vier in een wagentje! en oma iets dat veel lawaai maakt en waar geen off knopje opstaat!!
awel, daar kom ik nu zo zot van eh!! we vragen het speciaal om gene sinterklaas te kopen en toch doen ze het alletwee!!

Nog maar eens gezegd dat we het niet wilden maar natuurlijk de kado's wel aanvaard. Ik voelde me echt lastig!!! Aan de ene kant wou ik die kado's niet aanvaarden.
Die snappen percies niet dat we sinterklaas speciaal willen houden en echt dat hij van de nacht van 5 op 6 december komt en ENKEL bij ons thuis.
Bovendien heeft opa dus een veel duurder kado dan wij geven voor sinterklaas. Dus op wat slaagt dat dan als dit zou voortduren????
En het is zo dat mijn ouders niks geven voor sinterklaas.

Ik ben dus echt om te rotten dat ze niet naar onze vraag geluisterd hebben.
Sorry maar ik moest het even kwijt!!


Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 02 dec 2007, 21:24

Erg soms, eh, schoonouders.
Wij zijn ook net terug van een avondje schoonouderen en ik ben ook weer om tegen het plafond te vliegen.
Schoonvader durft af en toe eens een glaasje teveel te drinken en ik vind dat GEEN goei combinatie met een klein prutske...
Hij heeft weer staan roepen (dat zijn jongste dochter moest komen eten) terwijl ons mie sliep en die wakker natuurlijk en heel het circus vandien.
En dan zijn ze verwonderd dat Mila wel bij mijn ouders blijft slapen en niet bij hen.
Tja...

Enfin we zijn er weer vanaf voor deze keer.

Maar net als jij maak ik me zorgen over het moment dat onze kindjes ouder worden en beter snappen wat er allemaal gebeurt.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 02 dec 2007, 21:34

bij ons juist hetzelfde
opa drinkt graag een glaasje teveel en lult er dan op los.

en oma die heeft een echt alcoholprobleem en andere psychische stoornissen waarvoor al jaar en dag in behandeling

dus elk bezoek is weer een uitdaging!! en bang afwachten hoe het gaat zijn

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 02 dec 2007, 21:47

heel herkenbaar :lol:
hier geven mijn schoonouders wel nooit kadootjes, enkel wat geld
maar voor de sint ?????? ale ja, ze doen maar hoor
wij moeten altijd gaan eten voor sinterklaas, opa bakt dan sinterklaaskoeken, en geeft de kids dan een envelopke, dat heeft hij dan van de sint gekregen om koeken te helpen bakken :shock: :? tja
hier ook een schoonvader die graag drinkt :roll:
wij zijn ook vanavond moeten gaan pff, blij dat we er weer effe vanaf zijn, want altijd die "verplichte" familiebijeenkomsten, alles draait daar altijd rond eten, uit gaan eten, eten geven, enz, ben het zo beu als iets :evil:

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 02 dec 2007, 21:53

bij mijn schoonouders ook
het zijn westvlamingen (sorry voor de westvlamingen onder ons)
en amai, dat is altijd keiveel eten en maar aandringen om te eten en eten en eten
zie er niet naar uit als onze miatan groter wordt, ze gaan die echt overvoederen.
En we willen hem opvoeden met niet al teveel snoep en suiker enzo
dat zal dus dik tegenslagen met die schoonouders


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 02 dec 2007, 22:07

tegenslagen?


hier hebben ze dat ook geprobeerd,en ik beloof u,die van mij,en zeker mijn schoonmoeder,dacht daarmee weg te komen.Niet dus!
ze hebben te doen wat ik zeg als het over mijn kinderen gaat,zoniet,dan hebben ze ruzie met me.

en ja hoor,ze heeft wel eens geprobeerd tegen mij in te gaan,maar ik denk niet dat ze dat nu nog durft...


om maar te zegggen;het is jouw zoon,jij beslist!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 02 dec 2007, 22:15

sterretje schreef:tegenslagen?


hier hebben ze dat ook geprobeerd,en ik beloof u,die van mij,en zeker mijn schoonmoeder,dacht daarmee weg te komen.Niet dus!
ze hebben te doen wat ik zeg als het over mijn kinderen gaat,zoniet,dan hebben ze ruzie met me.

en ja hoor,ze heeft wel eens geprobeerd tegen mij in te gaan,maar ik denk niet dat ze dat nu nog durft...


om maar te zegggen;het is jouw zoon,jij beslist!

ja ge hebt gelijk maar het zijn stiekeme mensen zenne?
die vader gaf zelfs chocola aan mijn hondjes (terwijl dat giftig is) en ik had toen al vijf keer gezegd dat hem ermee moest ophouden!!
die vinden dat ze onze kleine mogen verwennen. Nu ja, een snoepje mag maar geen hele zak eh?

zo is het steeds als we bij oma gaan dat er taart is en dat is dan een vierde stuk taart de man eh?
ik neem meestal niks, maar krijg wel 20 keer de vraag of ik geen stuk wil!

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 02 dec 2007, 22:44

ik was er een goei maand geleden ook met mijn ventje over bezig dat ik eigenlijk de sint enkel voor thuis wou maar helaas na een hoog oplopende ruzie heb ik moeten toegeven maar het is idd ook zo da zij ons altijd willen overtreffen...
en met resultaat dat dus HEEL de familie aan die kan sint koopt... langst onze kant doen ze da ni en vind da ook ni erg maar heb zo het gevoel dat zij axl willen omkopen en da wil ik ni want dan zal het rap gedaan zijn...wij kregen ook enkel sint thuis en ben toch nooit iets tekort te komen


ik kan uren over mijn schoonfamilie doorgaan heb nog in een ander topic ook mijn hartje gelucht
mss grof da ik het zeg maar soms wou ik da die er ni waren maa helaas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 03 dec 2007, 04:03

ja daar is geen zeggen aan bij sommige vind dit ook anbetant als ze negeren wat jij zegt.maar ja zei denken van da kind
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 dec 2007, 09:59

het is misschien grof
maar gisteren toen ik aan onze miatan zijn fruitpap bezig was had oma hem van zijn speelmat gepakt en ermee in de zetel gaan zitten
omdat hij zijn mama niet meer zag, is onze miatan keihard beginnen wenen
en diep in mezelf was ik daar een beetje blij om :oops:

dan zit ze zo bezig tegen die kleine van 'ge kent me niet eh? ge kent me niet eh?'
en dat klopt ook, we komen er helemaal niet veel omdat mijne man heel die situatie met zijn moeder meer dan kotsbeu is. We gaan eigenlijk omdat we niet anders kunnen eh?

En waar ik gisteren ook zo om te rotten voor was is dat mijne man had voorgesteld aan opa om de kleine zijn avondpap te geven waarna we zouden doorrijden.
Nu is het zo als ik onze miatan zijne pyama heb aangedaan en zijn slaapzakje dat hij brult voor zijn pap en pas stopt als hem de fles in zijne mond heeft. Maar opa moest oh zo nodig eerst nog een sms'je lezen en terugsturen en ondertussen onze miatan maar brullen!!! grrrr :evil: :evil:
Uiteindelijk komt hem af, onze miatan al goed over zijn toeren, houdt hem enkel het puntje van de tutter in zijne mond dus begint hem daar nog harder te brullen omdat hem niks binnen kreeg. Dus ik duw die tut van de fles er dieper in en elke keer opnieuw trekt opa hem er weer uit. Dus ikke zo van: ge moet die fles dieper erin steken anders kan hem niet drinken pfffff voor dat hem het door had.
Allez, uiteindelijk was het wel gelukt om pap te geven maar onze miatan was toch wat over zijn toeren zenne.
Nadien zei mijne man ook dat hem al spijt had dat we opa pap hadden laten geven!!

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 03 dec 2007, 11:08

Oei oei klinkt niet plezant allemaal.
Ik weet niet hoe het gaat zijn als wij ons ukje gaan hebben, maar tot nu toe heb ik geen klagen over schoonouders noch ouders.
De kleine van mijn man zijn broer krijgt geld, en dan kopen mijn broer en schoonzus een kleinigheidje voor hem (voor sinterklaas dus). En dat zetten ze dan op sinterklaasdag daar. Niet overdreven of zo.
Bij ons is sinterklaas altijd een familiefeest geweest, bij ouders een groter kado, en bij grootouders en meter en peter iets kleins.
Vind dat eigenlijk wel gezellig, maar ik moet dus zeggen dat ik niet weet hoe het gaat gaan als ons kleintje er is .
Ik zou ze gewoon laten zeggen en zagen, en toch doen waar ik zin in heb, het is trouwens jouw kind. Ze kunnen wel raad geven en zo , maar daarom moet je die nog niet aannemen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 03 dec 2007, 12:30

hum Beefje, wij zijn dus van west vlaanderen he :lol: , zowel zijne kant als de mijne
maar wij zijn zo niet ze, van dat eten, en uit eten en trakteren enz, integendeel, enkel mijn schoonouders

en die van mij hebben hem nog nooit zijn fles moeten geven hoor
in begin zei opa ne keer "kga ik hem dan zijn fles ne keer geven se" ikke direct van antwoord gediend "we doen dat zelf wel" :evil:

was in begin zodanig erg, als we al eens gingen, was dat soms voor een uur of 2, awel kwas nog niet binnen, die kleine uit mijn handen gepakt, en kreeg hem niet meer terug tot we doorgingen :twisted:
dat kind vloog van de ene naar de andere, oma, opa, nonkel, oma, opa, oma
man man, ik kookte, tot mijn ventje het had gezien en hem afpakte en in zijn draagmand legde, kzeg hij gaat nu slapen :evil:
dat kon ik nu es niet verdragen eh, precies of we waren geen baas meer over ons eigen kind, precies een broodmand die de ronde deed
sindsdien vroegen ze het net voor we vertrokken, dan kon ik niet anders of hem geven ,maar nam dan al rap zijn jasje ofzo om door te gaan :?

mja, de relatie is dus ook verre van optimaal hoor met zijn ouders :roll:

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 03 dec 2007, 13:58

hier nog iemand die een groot dik boek over de schoonouders kan schrijven :wink:

Maar om even terug te komen op Sinterklaas. Bij ons is dat wel gebruikelijk dat oma en opa iets kopen. Maar het moet niet hé. Maar ik heb wel de afspraak gemaakt met hun dat alles wat de sint bij hun brengt, dat dat bij hun blijft. Anders staat mijn huis binnen de korste keren vol met speelgoed.
En dat het zeker niet het duurste van het duurste moet zijn en ze hebben hun daar aan gehouden.
Maar beefje, ik kan me goed voorstellen dat je daar ongelukkig mee bent! Probeer het goed duidelijk te maken, al weet ik uit ervaring dat dat dikwijls niet lukt. :?

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

grootouders

Bericht door Aicha » 03 dec 2007, 14:09

Ik ga beginnen met zeggen dat ik toaal geen klagen heb, noch van mijn schoonouders, noch van mijn ouders.
Ik had wel aan de oma's gevraagd om voor elk kind maar 1 stuk speelgoed te kopen. Maar die oma's van ons hebben graag ne mooien versierden tafel als de sint geweest.
Awel, kheb dan gezegd dat ik daar geen probleem mee heb maar dat de rest van het speelgoed dan daar blijft voor als ons kindjes daar zijn.
Voor ons was dat een goed compromis en iedereen is tevreden :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 dec 2007, 15:19

tja, het speelgoed daar laten zou een goede optie zijn als we er meer zouden komen
maar we gaan hooguit 1 keer in de maand en dat is dan al veel, soms maar om de twee maanden.

Ik vind het een lullige situatie, snap ook wel dat dat de grootouders zijn maar heb dus ook liever niet dat ze hem teveel pakken en doen. Maar ja, dat is mijn moederhartje dat spreekt.
Ik denk dat de oma dat wel aanvoelt, dat ik dat niet graag heb. Want ze pakt hem enkel in een onbewaakt moment hoor.
Ik ben wel blij dat mijne man ook niet zo graag thuis komt bij zijn ouders enzo.
We zijn het op dat gebied ook eens, de kleine zal nooit blijven slapen bij hen!! Zeker niet omdat ze alletwee drinken. En opa rijdt nog altijd met de auto als hij drinkt maar zou het me nooit vergeven moest hij een accident doen met onze miatan op de achterbank. En oma wordt agressief als ze gedronken heeft, dus daar zal hij al helemaal nooit alleen mee blijven!!
ik ben echt blij dat wij in antwerpen wonen en zij in de west-vlaanders en dat we ze niet al teveel moeten zien
gelukkig heb ik veel steun aan mijn ouders en respecteren zij wel onze wensen.

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 03 dec 2007, 15:27

Dat is ook zo beefje, zou der mijne kleine dan ook niet laten gezien de problematiek. Wat dat pakken en knuffelen betreft denk ik dat je niet veel aan kan doen, het is misschien hun "grootouder-gevoel" dat spreekt hé!
Maar je kan bv misschien voorzichtig proberen uit te leggen waarom jullie hen niet vaak en niet graag bezoeken.
Misschien dat ze dan hun eigen problemen gaan inzien?
Afbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 dec 2007, 15:51

de oma weet maar al te goed waarom we niet veel komen
het is echt heel lastig geweest
toen ik zwanger was, kwamen we er geregeld. Maar toen op kerstdag na een bezoekje weer bleek dat oma weer flink in de drank was gevlogen, had mijn man er genoeg van. We zijn toen niet meer op bezoek geweest (en ik moest in mei bevallen, is uiteindelijk juni geworden) en mijne man was zo kwaad dat hij zelfs als ze belde niet meer opnam.
Dus al die maanden geen contact.
Tegen dat de bevalling eraan kwam, was ik wel lastig. Want ofwel moest ze van mij niet komen ofwel wou ik toch dat er enige vorm van communicatie is geweest vooraf. Uiteindelijk heeft mijne man wel beslist dat ze mocht komen naar de kliniek. Ze is twee keer gekomen en dan nadien belde ze weer veel. Maar ook weer nam mijne man niet op.
Ik heb dan gezegd dat hem met haar eens duidelijk moest praten en als hem ze niet wou horen of zien, dat hij maar een regeling moest treffen.
Nu is de afspraak met haar dat mijne man haar om de twee weken opbelt en dat zij dus niet naar ons mag bellen en dat we ene keer om de twee maanden op bezoek komen. Voorlopig lukt dat.
En nog doet mijne man dat met veel tegenzin, het is omdat ik er een beetje op aangedrongen heb, dat hij toch deze afspraken heeft gemaakt anders hadden we nu nog niet op bezoek geweest denk ik. De relatie met zijn moeder is helemaal stuk zegt hem zelf.
Dat is al van kindsaf aan dat hij zijn moeder ziek heeft geweten, psychiatrische opname na psychiatrische opname maar in wezen veranderde er nooit iets. Nu zegt ze dat ze dus niet meer drinkt enzo (omwille van ons) maar ze moet het voor zichzelf doen eh?
pfff, tis soms niet gemakkelijk en op bezoek gaan bij hen is telkens weer een stressmoment zowel voor mij als voor mijne man. Jammer dat het zo moet zijn.
En nu met de feestdagen dat er aankomen, dat geforceerd gedoe! ach ja, even op de tanden bijten en we zijn er weeral vanaf.
En niet te vergeten, tis ook het eerste kleinkind eh?

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 03 dec 2007, 18:04

Inderdaad geen gemakkelijke situatie. Mensen met een drankprobleem zijn een kei in het ontkennen van hun problemen.
Je kan die situatie een tijdje volhouden, maar je moet opletten dat dit niet tussen jullie komt te staan. Moet ook niet plezant zijn voor je man
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 03 dec 2007, 18:22

Beefje, ik herken me echt wel in jouw verhalen. Hier is het ook het eerste kleinkind en een vervelende relatie met de schoonouders. Moet wel zeggen dat ik er persoonlijk nooit last van heb gehad voor Mila er was, maar mijn ventje wel. (Die drinkt bijvoorbeeld ABSOLUUT niks omdat hij thuis gezien heeft welke invloed dat op zijn vader heeft. En hij wil zo absoluut niet eindigen.)
Gelukkig doet zijn mama haar best, maar zijn vader... En die hebben we dan nog peter gemaakt ook (omdat ik heel graag wilde dat mijn mama meter werd en dat het dan moeilijk was om nen andere peter te kiezen).
Maar dat uit mijn armen pakken als ik binnenkom doen ze dus ook, eh. En ik kan dat ook niet goed verdragen. En als ze dan weent, willen zij haar per se troosten terwijl ik natuurlijk veel liever zelf mijn kind wil troosten.
Tegelijkertijd wil ik ook wel dat onze pruts een band krijgt met haar grootouders, zolang ze mij ook maar de kans geven om mama te zijn. Zij moeten gewoon 'grootouderen'. Mijn kind opvoeden doe ik zelf wel.
Enfin, ventje gaat nu woensdag eens met zijn mama babbelen over waarom ons mie daar nooit mag blijven slapen enzo.
We zullen wel zien...

En met de feestdagen beefje, dan denk ik altijd maar dat we na het feest weer gewoon naar ons eigen rustige huis gaan!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 03 dec 2007, 20:33

heel herkenbaar aditi! mijne man raakt ook gene druppel alcohol aan door wat hij thuis gezien heeft.
Vandaag het er nog eens over gehad, we voelen ons er allebei niet goed bij om er op bezoek te gaan maar het is een sociale verplichting eh? Ik denk dat onze miatan nooit nen echte band zal krijgen met zijn grootouders langs die kant.
Bovendien denk ik dat zij denken dat het door mij komt dat we zo weinig op bezoek komen. Terwijl het eigenlijk is werkelijkheid door mij is dat we op bezoek gaan! De opa is ook peter omdat mijne man niet veel keuze had op dat gebied en we opteren nog altijd om familie peter en meter te maken ipv vrienden.
Ik hoop eigenlijk dat zijn broer ook aan kinderen zou beginnen maar dat zit er percies niet direct in want dan zou er van ons een grote druk en last afvallen. De broer blijft daar zeker in de streek wonen want die voelt zich nog altijd verantwoordelijk voor zijn mama.
ja, tis gelukkig maar ene keer dat we gaan met de feestdagen dus dat is even doorbijten en we zijn er weer vanaf eh? plus we gaan met ons prutske tegen slaapjestijd door zodat hij in de auto in slaap valt. Dus dat is eerst gaan eten bij de opa 's middags en 's avonds pistolets bij de oma. Het zijn dus geen ellenlange bezoekjes gelukkig!

Wel knap van je ventje dat hij zich durft uiten. Mijne man heeft het daar nog wel moeilijk mee. Maar hij is er al veel in verbeterd hoor.

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 10 dec 2007, 19:41

pff... moet weer ff mijn hart luchten...
vrijdag toen ik axl van de crehce ging halen had hij vreselijk overgegeven omdatwe zaterdag morgen heel vroeg uit ons bed moesten hadden we aan mijn schoonmoeder gevraagd of axl niet bij hen mocht komen lapen want om zes uur da dutske uit zijn bedje te gaan halen aan te kleden en dan nog als ge ni goed zijt... oke da was goe wij he daar gaan afzetten zaterdag morgen gebeld alles in orde en zaterdag middag hem gaan halen...

toen begon het: seg dieje heeft koud gehad zene want met die dunne sokjes en zou je niet naar de kinderarts gaan!! ik zeg ja als het vanda ni beter word zal ik wel een naar de huisdokter bellen (heb zijn gsm en mag hem eender wanneer bellen) ja maar nen huisarts ik vertrouw da ni alle nen hele zever omdat ze hem ni vertrouwd en da da ni kan da axl terug ziek is da da door te koud aan t kleden is

aaargh naar mijn weten geef je niet over van je te koud aan te kleden!!
alle ze had ht weer ik heb een uur kunnen horen dat ik vanalles moet doen en alles wat ik deed niet goed was ik was voor te rotten toen ik thuis kwam... ik begin axl zijn zakje uit te laden en wa zie ik ...hij heeft geen mottilium gekregen se e dan krijg ik het e commentaar op mij hebben maar zelf ni doen wa nodig is...

dus ik bel daar naar voor te vragen waarom ze da ni gegeven heeft en dan zegt ze zo/ ik doe da op mijn manier heb hem trouwens ook minder pap gegeven(ik had al andere dosseringen meegegeven) maar och moet ze het altijd anders doen!!!!

nu zit ik dus met ht proleem ik wil ni dat hij er nog naartoe gaat slapen maa ja voor de rest hebben we ni veel opvang voor hem te gaan laten logeren ni da da veel gebeurt maar nu bijvoorbeeld nieuwjaar...
ls ik hem naar ons mama de is het voor vier dagen omdat die zo ver wonen hoe erg het ook is ik denk dat ik da toch ga doen hoor!!
AfbeeldingAfbeelding

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 dec 2007, 19:52

ja, dat is niet plezant he?

zeker als ze commentaar hebben!!
en anders ne goeie babysit zoeken in de buurt waar axltje mag gaan slapen!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 10 dec 2007, 20:49

femmie schreef:naar ons mama de is het voor vier dagen omdat die zo ver wonen hoe erg het ook is ik denk dat ik da toch ga doen hoor!!
Waarom hou je hem dan niet gewoon bij je? Ga je op nieuwjaar je kind zolang wegdoen?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 10 dec 2007, 21:26

Met Nieuwjaar blijft de pruts toch ook bij ons hoor! Wij feesten met een paar gezinnen samen, allemaal met kindjes. Dus lekker gezellig. Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat je wil doen, eh!

Ik zou er in elk geval ook ni mee kunnen lachen als ze mijn ziek kind niet de gevraagde medicatie geven...

Mijn ventje heeft ondertussen met zijn ouders gaan praten. Ze waren geschrokken, want ze wisten niet dat het drinken van zijn papa zo opviel. :roll: Wel dus. Hij heeft nu belooft er iets aan te doen en zeker op de dagen dat Mila er is. Ik ben eens benieuwd. Ventje heeft in elk geval een goed gesprek gehad. Nu nog daden zien, eh!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 10 dec 2007, 21:42

ja wij gaan ook gewoon thuis vieren maar wij wonen op een loft en alles is hier open dus dan gaat hij niet erg gerust slapen als we hier met wat volk zitten het is meer voor zijn rust dat we het doen hooranders zou ik niets mee in zitten als hij rustig op zijn igen kamrte achter geslopten deuren zou liggen is er geen probleem!!!
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De baby”