fietsen

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
fietsen

Bericht door Dagmar » 28 jun 2005, 21:26

Gaan jullie af en toe fietsen met jullie baby? Hoe doen jullie dat?

Momenteel hebben we een fietskar (voor twee kindjes), als Karsten er alleen in zit, vindt hij het geweldig, als Mila langs hem zit, dan pruttelt hij en trekt hij constant aan Mila haar haar :roll: . Ik heb ook nog wel een fietsstoeltje, dus eventueel kan ik hem daar inzetten en Mila in de fietskar.. Hebben jullie kindjes een fietshelm op? Mila heeft er één, maar Karsten nog niet. Bestaat dat al voor zo'n kleine kindjes (hij heeft wel een 'groot' hoofd -> veel verstand zeker? :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Katia

Bericht door Katia » 29 jun 2005, 00:51

hier maxi-cosi in fietskar!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 30 jun 2005, 16:03

Voorlopig doen we het zo: Mila in de fietskar en Karsten in het fietsstoeltje, of andersom.. Dus niet meer allebei in de fietskar, daar komt toch maar ruzie van (nu al, wat gaat dat geven als ze groter zijn :shock: ).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 01 jul 2005, 17:56

Wij hebben een fietskar gekocht maar er stond in dat we de maxi-cosi er niet mochten inzetten en toch past hij erin en staat stevig...ik weet wel niet of ik er mee zal durven rijden nu... :?
Afbeelding

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door Fanny » 05 jul 2005, 09:51

En vanaf welke leeftijd kan je eigenlijk al een kindjes vervoeren in een stoel??? Ik zou volgend jaar tegen dat sacha 1 jaar wordt een nieuwe damesfiets willen kopen (kheb nu een citybike maar rijd er al jaaaarenniet meer mee enn onpraktisch met kids vind ik) Maar wat moet ik dan kopen als zitje en vanaf welke leeftijd kunnen zij er eigelijk al in?

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 05 jul 2005, 09:59

Vanaf ze kunnen zitten.. Maar in het begin moet je de fietstochtjes kort houden.. Zo fietste ik 10 minuten naar de school van Mila, dan gingen we een uurtje bij de bomma van Filip binnen zodat Karsten uit het stoeltje kon.. En dan weer 10 minuutjes naar huis..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “De baby”