help....

Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 16 jun 2007, 18:58

Annubis, zou je naar mij ook eens een pb'ke kunnen sturen waar ik die ronde tuutjes kan krijgen?

Onze Noah is ook niet zo voor een tuut maar de laatste tijd heeft hij precies wel meer nood aan een tuut. Zijn oplossing nu: bijna heel zijn hand in zijn mond :roll: en soms ook nog eens 't duimke van zijn ander hand erbij. Als ik hem een tuut geef, zuigt hij er wel op maar hij houdt die nooit vast in zijn mond, om de haverklap vliegt die eruit. Of soms heeft hij gewoon de tuut in zijn mond maar dan zo met zijn mond halfopen :roll: :lol: en dan soms nog met zo'n half lachske erbij. Wel grappig soms eigenlijk.


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jun 2007, 19:20

ik heb je een pm gestuurd ! hier heeft onzen edwardo ook geen tutje hij duimt ! hij heeft dus altijd zijn tutke bij hem ! nu de laatste tijd pakt hij wel meer en meer een tutje van de grote broer maar hij weet precies niet wat hij er mee moet en gebruikt het als bijtertje .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 16 jun 2007, 21:57

Flupke,
Mila slaapt ook op haar buikje... met een tutje. Ik moet zeggen dat ze daar nooit op gaat liggen, hoor. En als ze die 's nachts verliest wordt ze daar ook niet wakker van. Dus daar zou ik niet teveel mee inzitten.
Als ze haar tutje niet te ver weg heeft geslagen 's nachts, vindt ze het tegenwoordig zelfs terug 's morgens en dan stopt ze het zelf in haar mond (daar heeft ze soms wel vijf minuten voor nodig :lol: ). En dan ligt ze zo nog een half uurke rustig te tutteren.
Overdag wil ze de tut eigenlijk niet (alleen voor haar dutjes en als ze 's avonds echt moe wordt). En dan geef ik ze haar ook niet natuurlijk.
Ik zal nog wel zien wanneer het tijd is om haar die tut af te leren. Voorlopig mag ze van mij nog lekker lang tutteren :) ;)

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Plaats reactie

Terug naar “De baby”