snottepieten
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
Maaike heeft al enkele dagen last van snottepieten. Dagelijks maken we haar neusje proper met fys.serum. Haar neusje is thans goed open, enkel 's ochtends is het echt wel nodig.
Maar nu mijn vraag. Zijn er nog andere tips? Wanneer zouden we er mee naar de dokter gaan? (ze zit momenteel met een nieuwe tand. normaal gezien volgt dan veel gejank en een goede rode poep maar dit keer niets buiten dan die snottepieten. vandaar dat we niet goed weten wel of niet naar de dokter. dus nog afwachten tot de tand goed erdoor is of toch maar gaan.)
Maar nu mijn vraag. Zijn er nog andere tips? Wanneer zouden we er mee naar de dokter gaan? (ze zit momenteel met een nieuwe tand. normaal gezien volgt dan veel gejank en een goede rode poep maar dit keer niets buiten dan die snottepieten. vandaar dat we niet goed weten wel of niet naar de dokter. dus nog afwachten tot de tand goed erdoor is of toch maar gaan.)
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Zo denken wij er eigenlijk ook over.sandy schreef:Ik ga meestal maar naar de dokter als er koorts bij komt.
Maar hoelang mag zo een snottepietenneus dan aanhouden?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--