ai,auw
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
met die 2 tandjes in zijn mondje,is arvid een echt bijtertje geworden.op alles bijt hij,dus ook aan de borst.
voor hij met het eten begint,moet hij zo eens goed gebeten hebben,en als hij klaar is,ook.
schrikreactie van mij,en hem van de borst halen,helpt niet,want als ik hem weer aanleg,bijt hij onmiddelijk opnieuw.
wie heeft tips om mezelf hier van te redden???
voor hij met het eten begint,moet hij zo eens goed gebeten hebben,en als hij klaar is,ook.
schrikreactie van mij,en hem van de borst halen,helpt niet,want als ik hem weer aanleg,bijt hij onmiddelijk opnieuw.
wie heeft tips om mezelf hier van te redden???
ai geen tips maar ik weet dat het fameus pijnlijk is. (spreek uit ervaring)
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
ja, kweet het........
en het ergste van al is dat ze het maar al te goe beseffen dat ze 't nie mogen....
Amy deed het telkens op het einde van een voeding... zo van ja, nu heb k genoeg, doe maar weg....
da was ook rond de periode toen ze 6maand was dat ze dat het meeste deed...
succes ermee zou k zeggen....
en hopelijk komt er snel iemand met tips voor je!
grtjs
en het ergste van al is dat ze het maar al te goe beseffen dat ze 't nie mogen....
Amy deed het telkens op het einde van een voeding... zo van ja, nu heb k genoeg, doe maar weg....
da was ook rond de periode toen ze 6maand was dat ze dat het meeste deed...
succes ermee zou k zeggen....
en hopelijk komt er snel iemand met tips voor je!
grtjs
Hier was dat ook rond de periode dat ze 6 maand was. Maar tips heb ik niet want rond die periode ben ik ook gestopt met borstvoeding. Mede doordat ik zo zenuwachtig was (nieuwe job) dat mijn melkproductie danig achteruit ging.
Maar amai heb ik daar toch ook van tijd tot tijd een goede schreeuw gegeven in de hoop dat dat zou helpen. Maar neen madam moest er alleen maar wat harder mee lachen.
Maar amai heb ik daar toch ook van tijd tot tijd een goede schreeuw gegeven in de hoop dat dat zou helpen. Maar neen madam moest er alleen maar wat harder mee lachen.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
bijten
Hier jammergenoeg voor jou (enn gelukkig voor mij ) geen tips.
Andrès had al geen bv meer toen hij tandjes kreeg en bij orphée kwam haar eerste tandje pas 1 week voor haar eerste verjaardag en toen had ze ook geen bv meer!
Van mij mag hélena nog efkes wachten met tandjes zunne als ik dat hier zo hoor
groetjes AIcha
Andrès had al geen bv meer toen hij tandjes kreeg en bij orphée kwam haar eerste tandje pas 1 week voor haar eerste verjaardag en toen had ze ook geen bv meer!
Van mij mag hélena nog efkes wachten met tandjes zunne als ik dat hier zo hoor
groetjes AIcha